Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

dir="rtl" style="text-align:right;"> שימו לב! השרשור הזה בן 6143 ימים, שזה ממש ממש הרבה ולכן הוא ננעל.

אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא - פנו לאחד המנהלים ונפתח את השרשור חזרה לתגובות.

פוסטים מומלצים

פורסם

היי

 

אני צריך את הגומיה שדרכה עוברים הזנות החשמל בין הרכב לבין הדלת, בכל קצה ישנו מחבר למען אטימה טובה.

מדובר על אימפרזה שנת 00. מחסן יפנאוטו לא מחזיק כאלה ומסתבר שפרוקיות לא מוכרות גומיות.

 

מאיפה אני גומי כזה חדש או במצב טוב?

 

door_snk.jpg

פורסם

נניח שהיבואן כבר לא חייב להחזיק את החלק הזה, הוא לא יכול להזמין חלק למכונית מודל 2000? לא תגיד מודל 80.

 

ומי אמר לך שפירוקיות לא מוכרות גומיות? הן מוכרות כל מה שיש.

פורסם
נניח שהיבואן כבר לא חייב להחזיק את החלק הזה, הוא לא יכול להזמין חלק למכונית מודל 2000? לא תגיד מודל 80.

 

ומי אמר לך שפירוקיות לא מוכרות גומיות? הן מוכרות כל מה שיש.

 

נכון הוא כבר לא חייב להחזיק, והוא לא רוצה לטרוח גם להזמין.

מה השם של החלק הזה באנגלית? אני אמצא את המק"ט ואבדוק כמה יעלה לי להזמין מחו"ל.

 

הפירוקיה היחידה שדיברתי איתה היה יזדי בראשל"צ, והם אומרים שהם לא מוכרים גומיות.

×
×
  • תוכן חדש...