Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

dir="rtl" style="text-align:right;"> שימו לב! השרשור הזה בן 6149 ימים, שזה ממש ממש הרבה ולכן הוא ננעל.

אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא - פנו לאחד המנהלים ונפתח את השרשור חזרה לתגובות.

פוסטים מומלצים

פורסם

שלום לכולם,

אני חייב לציין שהידע של החברים פה הוא פשוט עצום, אפשר לשבת ולקרוא שעות על גבי שעות! וזה לא נגמר :)

 

אז ככה בשבוע הבא אני מקבל את הC5 שלי, כידוע לכולם המערכת שם סבירה אך לא יותר מזה.

 

אני מחפש מערכת SQ . אני רוצה לשמוע סאונד מעולה, אני לא מחפש עוצמה מטורפת שישמעו בחוץ או משהו, שאני ברכב ישמע טוב, כאילו אני שם.

 

אני שומע לרוב הופעות חיות, אולי פה ושם גם דאנסים למיניהם.

 

התקציב הוא לא כזה מוגבל, ז"א אני הולך לייבא חלק מהרכיבים מחו"ל וחלק אולי יד שניה, מה שכן חשוב לי שיהיו איכותיים.

 

לגבי ההתקנה אשמח לשמוע על המלצות על מתקין ספציפי באיזור ב"ש, מה שכן עוד אשמח לשמוע דרישות לגבי ההתקנה, ז"א מהמתקין (איטום, חיווט מסויים וכו')

 

אציין שאני לא הולך לרכוש הכל במיידי, אז אם אפשר לציין סדר עדיפויות.

בקיצור, אשמח לתגובות.

 

נ.ב. ראיתי שיש HU שיש בהם BlueTouth מובנה עם מיק' שאוכל להשתמש בהן כדיבורית, אשמח להעדפה לכזה דבר.

בברכה,

אסף בן עטיה

Owner @ Giggsi Cinema Sport's Bar

Alfa Romeo 159 1.9 Manual 2007

פורסם

שלום רב,

 

במקרה או שלא אני מכיר את הרכב הזה מקרוב (יש כזה רכב לאבא שלי.)

 

מערכת השמע בוא הינה לא רעה, המיקומים של האלמנטים טוב וניתן לשמור על המקוריות של הרכב בקלות ולקבל תוצאות ממש טובות.

 

לגבי רכיבים, כמובן שאתה תצתרך להגיע למפגש או שנים על מנת לשמוע מהם הרכיבים שנשמעים לך הכי טוב ולשם לכוון.

 

אחרי שתדע מה ה"גוון" של הסאונד שאליו אתה הכי מתחבר נוכל לעזור לך יותר לגבי חיווט והתקנה.

 

בדיוק כמו באוכל, באומנות ובנשים כל אחד אוהב משהו אחר...

 

אחד יאהב בלונדינית ושני ברונטית, וכן הלאה.

 

כך שלפי מה שאני רואה אתה גם די ותיק בפורום ואני משער כי אתה מבין שמפגש זה הדבר עבורך.

 

יש היום מפגש דרום (אחרי הרבה זמן שלא היה...) בדביק תוכל לקבל פרטים.

 

המלצתי החמה היא להגיע ולשמוע כמה שיותר מערכות SQ ואז תדע מה הכי טוב עבורך!

 

 

יום קסום לכולם

רוני נ.

AUDI A3 2.0t FSI DSG

פורסם

הלוואי והייתי יכול להגיע... במוצ"ש בב"ש יש תערוכת חתונות, ואני בעל עסק לצילום אירועים.

מהשעה 12 בצהריים מתחילים לבנות את העמדה, עד 6 בערב בערך, אני ממשיך לחפש אלטרנטיבות כדי להגיע.

 

תהנו היום, זהו מפגש מבורך.

בברכה,

אסף בן עטיה

Owner @ Giggsi Cinema Sport's Bar

Alfa Romeo 159 1.9 Manual 2007

×
×
  • תוכן חדש...