Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

צביעת פגושים


dir="rtl" style="text-align:right;"> שימו לב! השרשור הזה בן 6982 ימים, שזה ממש ממש הרבה ולכן הוא ננעל.

אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא - פנו לאחד המנהלים ונפתח את השרשור חזרה לתגובות.

פוסטים מומלצים

פורסם

מוזר שאף פעם שאלה זאת לא נשאלה (או שפיספסתי אותה..)

 

1. עם איזה חומר מומלץ לצבוע פגושים?

2. האם רצוי לנקות אותם לפני, אם כן עם איזה חומר?

3. האם מומלץ להוריד את הפגושים מהאוטו לפני הצביעה?

 

נ.ב. כמה זה יעלה אם אני אלך לפחח?

 

תודה מראש...

פורסם

שאלתי פחח לגבי צביעת פגושים ופסי קישוט בצדדים לצבע הרכב ב-VTR.

ההצעה 1000 ש"ח

לשאלתי מה פשר המחיר הגבוהה נעניתי.

פירוק, ליטוש, צבע יסוד (בונדינג) שיקשר בין הצבע לפלסטיק, צביעה, תנור, הרכבה.

פורסם

אני צבעתי את פסי הקישוט בקליאו ב300 ש"ח... פירקתי לבד זה לוקח בדיוק 5 דק'...

בנוגע לפגושים... לרוב כל פחח לוקח 300 ש"ח על צביעת חלק מסויים ברכב... אז כל פגוש 300+300 ... אנחנו מגיעים למחיר שמתקרב ל1000 שח...

לטעמי בקליאו מספיק לצבוע את הפסים.... אבל כל אחד יעשה כטוב בעיניו ברכבו הפרטי :shock:

:-)

פורסם

פסי הקישוט ב-VTR הם בעצם לוחות פלסטיק שמכסים את כל החצי התחתון של הדלת ורוב השטח כבר צבוע בצבע הרכב. פרוק והרכבה שלהם זה סיפור מהתחת.

ב-VTR/VTS יש נטייה להתפרקות טבעית של כל החיפויים כולל הכנפונים בגלל שימוש בדבק שאינו עמיד דיו לתפקידו. לצורך ההבהרה לא מדובר בהדבקה של פלסטיק לפח אלא ביציקות דבק קטנות שמצמידות לפלסטיק לוחות מתכת קטנים, ואלו נתפסים לטיקטקים בפח כמו שמקובל בפסי קישוט רגילים.

 

פירוק והרכבה של לוח חדש לבעל מקצוע מיומן כרבע שעה להערכתי.

אבל שחזור היציקות באמצעות פוקסיפול......ים זמן.

אני בעיצומו של טיפול כזה ל-VTR אחרי שני סשנים של כמה שעות עדיין יש דלת אחת שממתינה להמשך בשבת.

פורסם
מוזר שאף פעם שאלה זאת לא נשאלה (או שפיספסתי אותה..)

 

1. עם איזה חומר מומלץ לצבוע פגושים?

2. האם רצוי לנקות אותם לפני, אם כן עם איזה חומר?

3. האם מומלץ להוריד את הפגושים מהאוטו לפני הצביעה?

 

נ.ב. כמה זה יעלה אם אני אלך לפחח?

 

תודה מראש...

 

אם כבר הלכת לאיתני , סמטה אחת לפני נמצא בית מלאכה לתיקון פגושים (לא זוכר את שמו , אבל הסימטה היא 15 מ' צפונית לאיתני) ,ברר שם בביקורך הקרוב אצל סוחר החלפים שלך.

 

אם תחליט לצבוע אצלו תיידע אותי ,אולי ניתן לסדר הנחה (אבל אל תתפוס אותי במילה).

פורסם

quuote="RadarJedi"]אם כבר הלכת לאיתני , סמטה אחת לפני נמצא בית מלאכה לתיקון פגושים (לא זוכר את שמו , אבל הסימטה היא 15 מ' צפונית לאיתני) ,ברר שם בביקורך הקרוב אצל סוחר החלפים שלך.

 

אם תחליט לצבוע אצלו תיידע אותי ,אולי ניתן לסדר הנחה (אבל אל תתפוס אותי במילה).

 

אני לא צריך לבקר את סוחר החלקים, אני לומד באזור.... שבח-מופת... הצפירה....

 

נ.ב. תגיד לי נראה לך הגיוני מחיר של 150 ש"ח למכסה תא כפפות ו-100 ש"ח למדף שנמצא באמצע הדש ביחד עם השעון?!?!?!?!?!?!?!?

פורסם

quuote="RadarJedi"]אם כבר הלכת לאיתני , סמטה אחת לפני נמצא בית מלאכה לתיקון פגושים (לא זוכר את שמו , אבל הסימטה היא 15 מ' צפונית לאיתני) ,ברר שם בביקורך הקרוב אצל סוחר החלפים שלך.

 

אם תחליט לצבוע אצלו תיידע אותי ,אולי ניתן לסדר הנחה (אבל אל תתפוס אותי במילה).

 

אני לא צריך לבקר את סוחר החלקים, אני לומד באזור.... שבח-מופת... הצפירה....

 

נ.ב. תגיד לי נראה לך הגיוני מחיר של 150 ש"ח למכסה תא כפפות ו-100 ש"ח למדף שנמצא באמצע הדש ביחד עם השעון?!?!?!?!?!?!?!?

פורסם

עם יש לך BX אז אני מתאר לעצמי שהפגושים שלך הם שחורים, אצלי ברכב הייתה בעיה דומה והצבע של הפגושים עם הזמן פשוט דהה לחלוטין...

גם אני התלבטתי עם לצבוע עד שניתקלתי בחומר של

TURTLE WAX שניקרא back to black הוא מכיל חומרים כמו נפט וזפת וזה פשוט כמו לצבוע את הפגושים מחדש !!

הוא עולה 30 ש"ח ואני מאוד מאוד מאוד מרוצה מהתוצאות , עברו כבר 3 שבועות וגם אחרי כל הגשמים האלה הפגושים עדיין ניראים כמו ביום של ה"צביעה".

 

אני ממליץ לך לנסות לפני שאתה הולך לצבעי ומשלם הרבה כסף...

 

http://www.turtlewax.com

 

אתה יכול למצוא את החומר תחת

appearance products-tire&wheel-black chrome

 

המוצר שאני השתמשתי בו הוא ליפני ה"שידרוג" של קו המוצרים שלהם ובגלל זה השם הוא לא ממש אותו השם.

 

 

בהצלחה .

 

דוד

HU - RFX 9210

AMP - SONY XM-222

SPL 500W MONOBLOCK

REAR - KENWOOD KFC M6930

COMPONENT - MOREL DOTECH 6 MK2

SUB - BAZOOKA 10 " ELW1014

 

הותקן בsound FX .

פורסם

לא בדיוק שחורים....

עד לא מזמן שניהם היו אפורים וחסרי צבע.... :(

לא מזמן הייתה תאונה (אני לא אשםת חתכו אותי!!! :x:x:evil::x:x ) הפגוש הקדמי נשבר ועכשיו הוא עם שאריות של תכלת :cry::cry:

פורסם
quuote="RadarJedi"]אם כבר הלכת לאיתני , סמטה אחת לפני נמצא בית מלאכה לתיקון פגושים (לא זוכר את שמו , אבל הסימטה היא 15 מ' צפונית לאיתני) ,ברר שם בביקורך הקרוב אצל סוחר החלפים שלך.

 

אם תחליט לצבוע אצלו תיידע אותי ,אולי ניתן לסדר הנחה (אבל אל תתפוס אותי במילה).

 

אני לא צריך לבקר את סוחר החלקים, אני לומד באזור.... שבח-מופת... הצפירה....

 

נ.ב. תגיד לי נראה לך הגיוני מחיר של 150 ש"ח למכסה תא כפפות ו-100 ש"ח למדף שנמצא באמצע הדש ביחד עם השעון?!?!?!?!?!?!?!?

 

זה המחירים של איתני , הוא נותן לך לא רק את המכסה אלא את כל תא הכפפות .לעומת מעל 400 ש"ח אצל לובינסקי (מכסה בלבד ,חדש) זה הגיוני. אבל תבדוק טוב טוב ,אצלי מצאתי מכסה (בעייה מ-א-ו-ד נפוצה ב-BX) רק בפעם ה-15 בערך.14 פעם לפני זה המכסה היה או שבור או על סף שבירה. התכנון של התושבות שלו דפוק לגמרי ,ומספיק סדק קטן כדי לגרום לו לסיים את חייו המועילים. כנ"ל גם המדף עם השעון,אתה לא צריך את השעון ,אבל לאיתני מצד שני אין מה לעשות עם השעון בלבד ,ככה שהוא מוכר את זה קומפלט.

שווה לנסות מגרשי פירוקים ,ולפרק בעצמך מ-BX גמורה. סיכוי קלוש שתמצא.

 

משפץ הפגושים נקרא יו-פלסט.בעקרון הוא עובד עם מוסכים בלבד ,אבל אם צריך תגיד לי ,נראה מה אפשר לעשות.

  • 4 שנים מאוחר יותר...
פורסם

חייב להוריד ועדיף להוריד אותם כדי לא ללכלך את האוטו

חובה ללטש את כל הפגושים ולצבוע בצבע מחבר צבע יסוד שיחבר בין הצבע שאתה צובע לפגוש ושלא יתקלף אחרי שלושה חודשים

חובה להתאים צבע עמיד בחום שמש ותנאי מזג אוויר קשים חום וקור

 

חשוב לזכור צבעית פגושית בכל אמצעים שעומדים לרשותך לא תפיק תוצאה כמו שהפחח מפיק

אין להשוות צבע של פחח בתנור לצבע אחר או עבודת צבע בקומפרוסור שלא נכנס לייבוש בתנור

×
×
  • תוכן חדש...