Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

dir="rtl" style="text-align:right;"> שימו לב! השרשור הזה בן 6159 ימים, שזה ממש ממש הרבה ולכן הוא ננעל.

אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא - פנו לאחד המנהלים ונפתח את השרשור חזרה לתגובות.

פוסטים מומלצים

פורסם

שלום לכולם,

 

נקודות שחשובות לי ברכב:

 

1.הנאה מנהיגה

2.בטיחות

3.נוחות

4.מראה חיצוני/אבזור

 

אשמח לשמוע הצעות/רעיונות/דעות לגבי ארבעת הדגמים הבאים:

 

טיוטה יאריס 1.3 ידנית terra

סקודה פאביה 1.6 ידנית ספורט

סיאט איביזה 1.4 ידנית Reference

סוזוקי סויפט 1.6 אוטו' gls

 

(או אם יש מכונית אחרת בקטגוריה הנ"ל עליה אתה ממליצים)

 

נ.ב

תקציב הוא עד 100K

תודה מראש.

פורסם

כמו כל פעם - מה אתה מחפש ברכב? הנאה מנהיגה? בטיחות? כוח? נוחות? איבזור?

תפרט מה אתה מחפש ואז יהיה אפשרי יותר לעזור לך.

ולכן אתן לו בכל הכבוד את הזכות להרצות לי על מחזיקי כוסות וגגות שמש, לא יותר מזה.

ZOOM-ZOOM

פורסם

מטצער שומאכר, טעיות של מתחילים... :-)

הייתי מדרג את הנקודות שחשובות לי ברכב ככה:

1.הנאה מנהיגה

2.בטיחות

3.נוחות

4.מראה חיצוני/אבזור

פורסם

לגבי הבטיחות, היאריס הידנית באה רק עם 2 כריות אוויר (אין כריות וילון) והאבזור הכללי שלה ברמה נמוכה יחסית למתחרות

הסוויפט באה ללא בקרת יציבות, דבר שנהיה סטנדרט חשוב ולי אישית היה "שורף" את הרכב הזה מהרשימה.

 

כתבה מעניינת שלא יודע אם יצא לך לקרוא אבל מדברת בדיוק אליך - http://www.netcar.co.il/magazin/focus/small.asp

פורסם

eric_92@ ל- 207 ידנית יש שתי גרסאות שלא נמצאות בתקציב שלי...

 

noam_m@ תודה על הקישור. פאביה אכן נראית האטרקטיבית ביותר.

פורסם

גם המאזדה 2 לא נכנסת בתקציב (100K מקסימום אמרת, לא?). לצערך. כי היא מהנה מאוד, בטיחותית מאוד, נוחות סבירה, מאובזרת סבבה ולטעמי נראת הכי טוב מבין הסופר מיני. טוב בסדר, אני משוחד כי יש לי אחת, אבל בכל מקרה זו דעתי.

ולכן אתן לו בכל הכבוד את הזכות להרצות לי על מחזיקי כוסות וגגות שמש, לא יותר מזה.

ZOOM-ZOOM

×
×
  • תוכן חדש...