Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

dir="rtl" style="text-align:right;"> שימו לב! השרשור הזה בן 6157 ימים, שזה ממש ממש הרבה ולכן הוא ננעל.

אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא - פנו לאחד המנהלים ונפתח את השרשור חזרה לתגובות.

פוסטים מומלצים

פורסם

שמתי לב ברכב הספציפי שהמדחס הותקן מה שנקראה "לואו רייד", כלומר סנטימטרים ספורים מהרצפה, לא בריא...

בכל מקרה אני לא אקנה דיזל, שמעתי מכמה חברים שהיו להם כאלו שהבעיות שהוזכרו לא קיימות בכלל בלקסיקון שלהם, אבל אני רוצה כן לשמוע על חוויות לש אנשים.

ברכב הספציפ הפלסטיקה של הדשבורד די קיימת ויושבת מלבד תזוזה פה ושם - בסדר סיטרואן, לא מרצדס.

הדלתות עובדות והגומיות במקום (איכשהו) והרכב במצב טוב.

אני אשמח לשמוע עוד על בעיית ההתחממות והטיימינג שנקרעת. השאלה שלי על איזה קילומטראז' אתם מדברים, מה המצב של הרדיאטור ומי הנהג ומה אופי הנהיגה שלו.

כבר לא מחפש מנוע 2 ליטר לסיירה. פינטו או לא פינטו.

השימוש במידע הינו על אחריות המשתמש בלבד, על כל המשתמע מכך.

  • תגובות 31
  • פורסם
  • תגובה אחרונה

המגיבים הפעילים ביותר בשרשור

המגיבים הפעילים ביותר בשרשור

פורסם
כל מי שדיבר על מערכת הקרור - אתם אומרים את זה מתוך נסיון?

מישהו מכם הוא בעל מקצוע בתחום מיזוג האוויר? אני מבין שיש כאן המון דעות ואני מקווה שאתם לא אומרים "סתם" דברים.

לגבי האקספרס וברלינגואים למיניהם - אני באמת מעדיף את הC15, מזכירה לי את הויזה הנהדרת:lol:.

 

FORDS

במקום הC15 קח לך משהו כמו איזה פורד כזה כמו בקישור,אני בטוח שתהנה מאוד,גם אם רק מהמצגת בלבד.

מברוק,לך על זה :-)

 

http://www.f2h.co.il/4792348328047

פורסם

יש לי הרגשה שהרכב ייכנס לי במגבלות התקציב, אמנן אני די מפחד מצריכת הדלק שלו, ולדעתי גם למצוא לו חניה יהיה יותר קשה מאשר לC15....

רגע, זה מגיע לארץ עם הפלייסטיישן?:lol:

כבר לא מחפש מנוע 2 ליטר לסיירה. פינטו או לא פינטו.

השימוש במידע הינו על אחריות המשתמש בלבד, על כל המשתמע מכך.

פורסם

אין לך בעיה עם צריכת הדלק,תשים את הC15 שלך בארגז מאחורה ותוריד אותו בכניסה לעיר כל בוקר

בהצלחה

פורסם

הדיזל זה עגלה מתה, רועשת וזוללת סולר. אין מה לגעת בדיזל.

אם תמצא בנזין 1.4 אתה תחסוך (!!!) בעלויות הדלק ותקבל רכב זריז יותר ונעים יותר (אם כבר החלטת ללכת על C15....).

 

איציק

Deepal S05 MAX MY26 272Hp 
   Citroen Berlingo XTR MY17
 1.6
HDi 100Hp Automatic

פורסם

איציק אני חושב על הC15 יותר מאשר על אקספרס כרגע, ואכן הרכב היה לי נעים ונוח ביותר. הבולמים שלו במצב מצויין והם מעולים פשוט, קיוויתי ליותר רע.

כבר לא מחפש מנוע 2 ליטר לסיירה. פינטו או לא פינטו.

השימוש במידע הינו על אחריות המשתמש בלבד, על כל המשתמע מכך.

פורסם
שמתי לב ברכב הספציפי שהמדחס הותקן מה שנקראה "לואו רייד", כלומר סנטימטרים ספורים מהרצפה, לא בריא...

בכל מקרה אני לא אקנה דיזל, שמעתי מכמה חברים שהיו להם כאלו שהבעיות שהוזכרו לא קיימות בכלל בלקסיקון שלהם, אבל אני רוצה כן לשמוע על חוויות לש אנשים.

ברכב הספציפ הפלסטיקה של הדשבורד די קיימת ויושבת מלבד תזוזה פה ושם - בסדר סיטרואן, לא מרצדס.

הדלתות עובדות והגומיות במקום (איכשהו) והרכב במצב טוב.

אני אשמח לשמוע עוד על בעיית ההתחממות והטיימינג שנקרעת. השאלה שלי על איזה קילומטראז' אתם מדברים, מה המצב של הרדיאטור ומי הנהג ומה אופי הנהיגה שלו.

 

אני זוכר שהמדחס במנוע בנזין נמצא גבוה מאוד בתוך תא המנוע סמוך לקיר אש.

אני טועה ?

פורסם
הדיזל זה עגלה מתה, רועשת וזוללת סולר. אין מה לגעת בדיזל.

אם תמצא בנזין 1.4 אתה תחסוך (!!!) בעלויות הדלק ותקבל רכב זריז יותר ונעים יותר (אם כבר החלטת ללכת על C15....).

 

איציק

 

מחזק את דבריו של איציק

פורסם

אם כבר טנדרון, גם סיאט אינקה נמכר במחירי רצפה והוא הרבה יותר טוב מה-C15.

ה-C15 הוא טנדרון מיושן, הוא הוצג בשנת עוד בשנת 84 והוא מבוסס הסיטרואן ויזה.

 

ויש לו את המנוע דיזל של הפולו/קורדובה מאותם שנים.

קאליפרים צהובים בגודל של הטוסטר שיש לאמא שלי במטבח

ודיסקים בגודל של מגש פיצה .

פורסם

:lol:דווקא הדמיון לויזה מה שעושה לי את זה באוטו

OK2001 אתה צודק המדחס נמצא קרוב לקיר אש, התבלבלתי עם רכב אחר בו המדחס מותקן נמוך...

כבר לא מחפש מנוע 2 ליטר לסיירה. פינטו או לא פינטו.

השימוש במידע הינו על אחריות המשתמש בלבד, על כל המשתמע מכך.

פורסם

די להגזים סה''כ הוא חולק את כל המכלולים של פיגו' 205 מאותם שנים החל ממנועים מתגי איתות ששייכים ל BX ועוד שאר חלקים מוכרים ולא רעים של פיגו' משנות ה 90

אם עד היום מסתובבות לא מעט פיגו' 205 במצב סביר אין שום סיבה לא למצוא C15 במצב טוב, צריך רק לחפש טוב.

בעיות ההתחממות משוייכות לדגם ם המזגן שרק הכביד על המנוע, אבי עבד בבקעה עם הרכב ועשה איתו עשרות אלפי קילומטרים

הרכב לא עשה יותר בעיות מכל רכב עבודה אחר שעובד קשה.

כיום הבעיה היא למצוא רכב שיחסית טופל ולא נשחט וזה קשה מאוד למצוא, אם מצאת אתה תהנה מהרכב.

"הסטטיסטיקה הרשמית חושפת כי נהגי מכוניות ותנאי כביש בעייתיים, הם הגורמים לחלק משמעותי מתאונות הדרכים הקטלניות ב-2010 בהן היו מעורבים רוכבי דו-גלגלי". ynet

פורסם

יצא לי לנהוג על הרכב בשירות הצבאי. היו כמה כאלה. מכל הרכבים שנהגתי עליהם בחיים, זה הרכב היחיד שממש סבלתי מנהיגה ושהייה בו. קטן, צפוף (אני מטר שמונים ושבע), לא נוח , מרעיש, איכות הרכבה זוועתית. מבחינתי מדובר באחד מהזוועות המוטוריות. יצא לי לנהוג על הרבה מכוניות ישנות לדוגמה, סובארית ,רנו 9, רנו 11, פיאט רגאטה, פיאט אונו, פיאט 127, סובארו רקס, פז'ו 104, סיאט אינקה שהוזכרה בשרשור, רנו אקספרס והרשימה ארוכה. בכל רכב תמיד מוצאים איזה משהו חיובי, רק ב C15 לא הצלחתי למצוא.

 

אין רכב שסבלתי מהנהיגה בו והשהייה בו כמו ה C15. אם כבר מיוחד, אז חפש פיאט פיורינו.

 

 

אסף.


×
×
  • תוכן חדש...