Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

dir="rtl" style="text-align:right;"> שימו לב! השרשור הזה בן 6172 ימים, שזה ממש ממש הרבה ולכן הוא ננעל.

אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא - פנו לאחד המנהלים ונפתח את השרשור חזרה לתגובות.

פוסטים מומלצים

פורסם

היום זיהיתי נזילת שמן די רצינית (טיפה כל איזה 2\3 שניות) מהציריה,יותר נכון מהגומיה בין הציריה גיר.

השאלה שלי:

האם הגומיה הזאת מונעת מהשמן של הגיר לנזול מהחיבור של ציריה-גיר, , או שהיא רק לטובת נקיון,ויש לי בעיה יותר רצינית מבפנים?

פורסם

סליחה...הגומיה הזו מונעת נזילת שמן גיר !!. יש להחליפה ולהוסיף שמן גיר , בגומייה הזו לא מכניסים גריז. חבל שנותנים תשובות כאשר לא מכירים את הרכב הספציפי הזה.

איש באר שבע שמאוד אוהב אותכם

פורסם
סליחה...הגומיה הזו מונעת נזילת שמן גיר !!. יש להחליפה ולהוסיף שמן גיר , בגומייה הזו לא מכניסים גריז. חבל שנותנים תשובות כאשר לא מכירים את הרכב הספציפי הזה.

 

 

תודה תודה תודה תודה רבה לך!

הורדת ממני את הלחץ שכבר התחלתי לחשב את הכספים שלי.

אם מחליפים אותה,ז"א נטו כל השמן גיר נשפך?

 

פולו,גולף,יש כאן אנשים,שרק לומדים,וסומכים על התשובות בפורום הזה.אם אתה לא בטוח , אל תענה.

פורסם

כמו שזה נשמע , שמן גיר , משמן את הגיר , אין שמן בגיר = אין שימון = ילך לך הגיר .

 

בפיג'ו אצלי יש את הגומיה הזאת רק בצד של הציריה הארוכה , זאת שומרת רק על נקיון של החיבור של הציריה בתוך הגיר, בצד השני לא נמצאת בגלל שהגומיה עם הפח צמודה לגיר ואז זה מפחית לכלוך.

 

נראה לי שהבעיה אצלך היא יותר ממחזיר שמן שנמצא בגיר ,איפה שהציריה נכנסת, תנקז את השמן , תחליף מחזיר שמן , תמלא שמן והכל יהיה טוב.

 

אל תסע בלי שמן בגיר.

 

מצרף לך תמונה של פתחי הוספת וניקוז השמן של הגיר. ((גיר ידני))

 

בברכה

שוקי,

4.JPG

HONDA CIVIC LS

פורסם

בגלל שלא ציינת את סוג תיבת ההילוכים , אני מצרף גם שתי תמונות של פתחי הוספה וניקוז בתיבה אטומטית.

 

שלא אצטרך להגיב אח"כ , כבר פתחתי את התוכנה , אז לעשות את זה בבת אחת :-D.

2.JPG

3.JPG

HONDA CIVIC LS

פורסם

מדובר על ציריה שמאלית .(תה"ל מכנית)

בציריה שמאל בחלק הפנימי שמחובר לגיר מורכב צלב עם מסבי מחטים שמחובר לגיר את השימון הוא מקבל משמן גיר

הגומיה מחוברת לגיר באמצעות פחית עם שלוש ברגים תפקיד הגומיה למנוע נזילה מהגיר .

במקרה של נזילה יתרוקן כל השמן. והגיר ישרף היות והוא פועל ללא שמן.

מומלץ לגשת למוסך באופן מיידי לצורך החלפת גומיה ומילוי שמן גיר.

×
×
  • תוכן חדש...