Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

נסיעה לנורבורגרינג באמצע ספטמבר, יש מצטרפים ?


DanyG
שימו לב! השרשור הזה בן 5388 ימים, שזה ממש ממש הרבה. נא המנעו מהקפצה שלו והקפיצו אותו אך ורק אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא. אם יש לכם שאלה, נא פתחו שרשור חדש.

פוסטים מומלצים

לגבי הנופים שחוזרים על עצמם ,לא הגיוני שהוא מקיף את המסלול בזמן כל כך קצר (זמן הסרטון)יותר מפעם אחת ,הרי כל הקפה של המסלול הזה נעה סביב ה8-9 דקות (ברכב מהיר) ,אולי אם תנהג בפורמולה 1 תצליח לראות את אותו נוף בדיוק פעמיים אולי..:roll:

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

  • תגובות 62
  • פורסם
  • תגובה אחרונה

המגיבים הפעילים ביותר בשרשור

המגיבים הפעילים ביותר בשרשור

סמוך על חברות הביטוח. אני בטוח שבחוזה השכרת הרכב יש סעיף האוסר נהיגה ספורטיבית. אגב, גם הוצאות הטיפול הרפואי (אם חו"ח נדרש) גם הן לא כלולות בביטוח חו"ל הקונבנציונלי, אלא אם כן קונים פוליסה מיוחדת המכסה ספורט מוטורי.

לא הייתי מאחל למישהו לגלות שהוא ריסק 911 והוא צריך לשאת במלוא עלות הנזק + עלות הפינוי והטיפול בביה"ח שיכולות להיות גבוהות מאוד. אגב, תאונות מסלול קורות גם לנהגי מרוץ מקצועיים שיודעים בדיוק מה הם עושים.

 

כל מי שאומר שהמסלול מסוכן, גדרות הבטיחות קרובות (זה בשבילך ל'), ושחברות ההשכרה לא מתות על זה - צודק.

אני לא מעודד, לא ממליץ, לא שולח, וגם לא מכריח אף אחד לשכור רכב ולעלות למסלול, כל מסלול.

 

אני מתכוון לנסוע במתכונת הזו (כמדי שנה כבר לא מעט שנים) ושואל אם מישהו רוצה להצטרף. כל אחד יעשה את שיקול דעתו ועל אחריותו הבלעדית.

גם אני לא מאחל לאף אחד להתרסק, לאו דווקא עם 911 ולכן לא אני לא חושב שזה נכון שמישהו חסר כל ידע בנהיגה ספורטיבית וללא נסיון מספק בנהיגה ככלל - יעלה על המסלול סתם כך.

לכן, מי שיחליט להצטרף וירצה שאני אלמד אותו נהיגה ספורטיבית ונהיגת מסלול וכמובן אאמן אותו על המסלול עצמו, יוכל להוריד את רמת הסיכון בצורה משמעותית מאד.

 

אגב - בחוזי השכרת רכב לא מדובר על "נהיגה ספורטיבית" שכן כשאתה שוכר 911 הם יודעים שאתה לא עושה את זה בשביל הפנסים היפים שלה, אבל לרוב כן מצוין שאסור להשתתף איתה בארועים תחרותיים. נהיגה על הרינג אינה ארוע תחרותי.

 

דני G.

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

שלום לאנשים שרוצים לנסוע

כמה דברים לגבי עלויות:

1. כניסה לרינג היה מינימום 4 הקפות, שכרטיס עולה 70 יורו.

8 הקפות במחיר 135 יורו

15 הקפות במחיר 250 יורו

25 הקפות 375 יורו

כרטיס חופשי לשנה 1000 יורו

 

2. המחירים שדני כתב על השכרת רכב יש לציין שחלקם מוגבלי ק"מ כלומר לפורשה זה 200 ק"מ ליום ומינימום השכרה זה שלושה ימים. אם חרגת מזה כל ק"מ 1 יורו. גם כל שריטה הכי קטנה עולה הרבה. לי זה עלה 650 יורו .

 

3 .לינה במלון טוב עולה 60 יורו לילה.

 

4. צימירים יכולים לפעמים להיות לא טובים. לבדוק האם ישנן המלצות לגבי המלון וגם כמה ימים ניתן לבטל את ההזמנה.

 

5. לידיעת הנוסעים מפרנקפורט עד הרינג כ 190 ק"מ.

משדה התעופה קלן המרחק כ 75 ק"מ

 

יאיר

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

עוד אפשרות לאילו הפוחדים מהשכרת רכב לטובת הרינג (למען הסר ספק - חברות ההשכרה בפירוש מדגישות שאסור לעלות עם הרכב על הרינג) - ישנן חברות השכרה לכלי רכב ספורטיביים ייעודיים לרינג הכוללים - כלוב התהפכות, חגורות 4 נק' צמיגים ובלמים ספורטיבים והכי חשוב - ביטוח בעל השתתפות עצמית ברת דעת.

 

ישנן לא מעט אופציות כל אחד לפי כיסו - אני נוסע לרינג בעוד שלושה שבועות ואני שוכר סוזוקי סוויפט לשלושה ימים ב800 יורו.

המחיר אולי נשמע גבוה אך הוא מאפשר לי שקט במידה ו...

 

אפשר למצוא את חברות ההשכרה באתרים הבאים :

http://www.rent4ring.com - suzuki Ignis/Swift

http://rsrnurburg.com/index.php?option=com_content&task=section&id=5&Itemid=28 - מאלפא 75 ועד פורשה GT3 RS

http://www.rent-racecar.de/gb/preise2007.html - מב.מ.וו 318 דרך אודי TT, שירוקו ועוד

 

יש עוד כמה עשו חיפוש קצר.

 

מקווה שעזרתי, חגי

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

לחגי שלום

תסתכל טוב באותיות הקטנות כי אם אני לא טועה השתתפות עצמית בסזוקי היה 500 יורו לתאונה.

אני מכיר את חברות השכרה שם די טוב וככה אני זוכר.

אני נסעתי לשם כבר 7 פעמיים בארבע השנים אחרונות.

אלפא 75 זה רכב שצריך לגעת לשלוט אליו לדעתי כי נסעתי בכזה של חבר שלי מהולנד.

יאיר

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

צריך לעשות ביטוח נסיעות רגיל, אין טעם לעשות ביטוח מיוחד לספורט אתגרי כי זה לא ספורט אתגרי (כביש אגרה בסך-הכל :wink: ).

 

לזה שלוקח סוזוקי סוויפט - זה רעיון נחמד אם זו הפעם הראשונה שלך על המסלול, אבל אם אתה מנוסה בנהיגה ספורטיבית הייתי ממליץ לך לקחת את הסוויפט ליום אחד ואם אתה מרגיש שחסר לך כוח תחליף לרכב חזק יותר. אני אומר את זה כי מה לעשות - 130 כ"ס זה לא הרבה על הרינג.

 

רוני

BMW 325i E46

שלום, רוכב.

נא לא לבקש ממני גישה לאוף טופיק

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

יאיר שלום - אתה צודק בהחלט, אך זהו סכום פעוט לעומת האפשרויות האחרות (אצור איתך קשר מחר)

 

רוני - אל תהיה פורמאלי אנחנו מכירים חגי פארן נהיגה בשליטה (המסלול בכוכב יאיר), אתה צודק לגבי יחס משקל/כ"ס/מהירות

אך כיוון שאני בנסיעה הראשונה לרינג אני נהנה מחישובים אחרים והם מחיר/תמורה/נסיון/יכולת

 

כמו כל דבר שאני עושה במסגרת נהיגה - אין לי ספק כי יותר מהכל את הרינג צריך לכבד.

בהתאם לכך ולאור העובדה שבשבע השנים האחרונות הדרכתי מאות אנשים בקארטינג הדבר שתמיד חזר על עצמו הוא הרצון של כל הנהגים לשחרר את ההגבלה כדי שהמהירות הסופית תהיה גבוהה יותר - וזאת הרבה לפני שהם הצליחו למצות את יכולת הקארט (4 פעימות ) כאשר הנ"ל מוגבל.

 

אל תבין אותי לא נכון - הייתי שמח לשכור ב.מ.וו 530 או TT או שירוקו אך אני לא מוכן לוותר על נושא הבטיחות ברינג וכתוצאה מכך העלות לרכב עם כלוב וביטוח מתקרב אפילו ברמות של הTT למינימום של 400 יורו ליום.

 

א. אין לי את הכסף כרגע.

ב. אני בדעה מוצקה שאוכל למקסם את יכולות הסוזוקי הקטנה יותר מאשר במכונית חזקה יותר.

 

אין לי ספק כי זו רק הנסיעה הראשונה ובשל כך אני לא ממהר להתקדם לרכב חזק/מהיר יותר. אם הייתה נסיעה זו במסלול סגור אפילו במסלול הנורבורגרינג GP אין לי ספק כי הייתי זקוק לרכב חזק יותר על מנת להנות, בשל בעיות הבטיחות ברינג, נוח לי עם העובדה כי בחרתי במכונית אשר תספק את צרכיי.

 

נ.ב

הנה סרטון של הרכב אותו אני אשכור אם נהג + נוסע במשקל 90 ק"ג מבצע הקפה של 9:04 מגשר לגשר על מסלול לח כולל פעמיים שהוא מאט בשל תאונה.

להוציא את דני גלטר שהוא לפחות לטעמי אחד הנהגים היותר טובים בארץ אני לא מכיר הרבה נהגים (טוב נו אז גם ג'ון וערן גומר) שיצליחו לעשות זמן הרבה יותר מהיר גם במכוניות חזקות יותר.

 

לסיכום - אני מרוצה מהחלטתי ואת ההתרשמות המלאה שלי - כולל תימחור מדוייק לחמישה ימים + הנאה אשמח לרשום בת'רד חדש ברגע שאשוב בסוף אוגוסט - שבוע טוב לכולם.

 

חגי פארן

 

http://www.youtube.com/watch?v=TMa1S-a_3Vk דרך יוטיוב
ERROR: If you can see this, then YouTube is down or you don't have Flash installed.
שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

אני אהיה ברינג מה17 עד ה 20, כי היומיים הראשונים של התערוכה עולים פי 3

מגיע לשם או עם 997 או עם M3

אשמח להיות איתך בקשר.

אסף

0572262266

 

אגב, שווה גם לנסוע למוזיאון פורשה החדש, מרצדס וב.מ.ו

יש לי מלונות זולים לאותה התקופה (50 יורו ללילה, עד 3 אנשים ללא תוספת מחיר)

SRONIS אתה לא מדייק

אסור! לעלות עם רכב מושכר לרינג. לא רק שאתה לא מבוטח, אלא חברות הביטוח לא מאשרות לך לעלות על המסלול. זו עבירה על החוק. עושים את זה, זה יופי, אבל במקרה של נזק אתה תשלם הכל.

זה לא כביש אגרה ולא בטיח, זה מסלול מרוצים לכל דבר, וזה החוק בגרמניה

זה כולל ביטוחים מקומיים שרושמים בסעיף ספציפית לגבי הרינג.

במידה ואתה רוצה, אתה חייב להוסיף כסף לביטוח, זה עולה כ60 יורו ליום!! כן כן! אלא אם יש לך רכב משלך וביטוח משלו.

הדבר נבדק בעבר, ומאז אני לא נכנס לשם עם רכב מושכר.

אגב, בסעיף רשום שבמקרה תאונה באוטובאן, אתה מבוטח רק אם נסעת מתחת ל 160. גם זה סעיף בכל חברות ההשכרה.

תראה לי ישראלי צעיר שהשכיר רכב ונסע "רק" 160

זה מזכיר לי את המיתוס על כך שבאוטובאן יש שלט NO SPEED LIMIT

בסדר.... סה"כ כמו השילוט פה של כביש בינעירוני, עיגול לבן עם 3 פסים שחורים.

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

בואו נעשה קצת סדר,

מכיוון שאני נוסע כל שנה (וכבר מזמן נכנסתי לתחום ה-3 ספרות בכמות ההקפות שצברתי) ומכיר את חוזי ההשכרה עליהם אני מתבקש לחתום (וגם קורא אותם), המילה נורבורגרינג אינה מוזכרת שם.

קיימת חברת השכרה אחת, קטנה, בפרנקפורט, שבהיצע שלה יש כמה מכוניות מעניינות אולם שם בהחלט מצהירים במפורש על איסור עליה לרינג. בחברות הגדולות לא נתקלתי בהנחיה כתובה או בע"פ. הדבר נכון גם לגבי ישראלים אחרים שביקרו שם.

 

חגי,

על אף שאנחנו חברים, אני נאלץ לבקש ממך בקשה מיוחדת.

היות ועדיין לא ביקרת, לא כל שכן - נהגת על הנורבורגרינג או על כל מסלול אחר בחו"ל (להבדיל מכוכב יאיר), אנא ממך שים לב להמלצות / אי המלצות בנושא. נכון שצברת הרבה ידע תיאורטי בנושא (לא מעט דרכי), אבל יש דברים שעד שלא תהיה שם לא תבין.

למשל - לנוסע עם רכב עם פחות מ-150 כ"ס ברינג זה מאד מתסכל ומסוכן, בגלל 2 סיבות:

1. בעליות החריפות הרכב פשוט לא יסחוב, ואז כל אלו שאיטיים ממך בסיבובים יעקפו אותך ותתקע מאחורייהם שוב (במיוחד האופנועים).

2. אם תהיה מאד איטי, כל הזמן, ואני מדגיש כל הזמן יעקפו אותך. התוצאה של נהיגה שבה 80% מהזמן אתה בודק מראות היא, שיהיה לך מאד קשה ללמוד את הקווים הנכונים, לזכור את תוואי המסלול, ללמוד את נקודות הבלימה וההאצה, ולזכור היכן הנקודות המסוכנות.

 

שלא יובן לא נכון מדברי, אני לא מציע לאף אחד לעלות בפעם הראשונה על הרינג עם 911 !

הרינג הוא מקום מסוכן ויש לכבד אותו ככזה. יחד עם זאת, חשוב להבין שכוח מנוע ברינג הוא בפירוש - בטיחות אקטיבית, במיוחד בימים העמוסים.

 

ומשהו בקשר לחברות ההשכרה המקומיות שמכשכירות מכוניות יעודיות לרינג.

זה אולי נשמע נהדר, אבל אחרי שלוקחים מספר נקודות בחשבון, התמונה נראית אחרת:

1. עלות ההשכרה גבוהה מאד, ולכן נוהגים יחסית מעט. אחד הדברים הכי חשובים למתלמד ברינג זה - זמן מסלול גדול ככול האפשר.

2. עלות ההשתתפות עצמית גבוהה מאד.

3. בחלק מן המכוניות קיימת הגבלה על כמות ההקפות המותרת ליום.

4. המכוניות עוברות התאמה למסלול ולהן הופכות לקיצוניות יותר וסלחניות פחות לטעויות נהג. שוב, למתלמד עדיף מכונית כביש פשוטה וקלה לשליטה וכמובן עם ESP (שלא קיים במרבית המכוניות היעודיות).

5. למיטב ידיעתי בשעות שבהן המסלול סגור, אתה לא רשאי להתנייד עם הרכב שלהם ולכן אתה צריך לשכור מכונית נוספת ל"מנהלתי" ולכן העלות המעשית גבוהה יותר.

 

אז בקיצור,

א. הכי חשוב זה לא לעשות תאונות ברינג (ובכלל) - לא משנה עם איזה רכב.

ב. רק מי שנהג על הרינג יודע את החשיבות של שמירת קצב יחסית מהיר בכדי שתוכל להתרכז בנהיגה שלך וללמוד את המסלול. מהארץ בתאוריה, זה הרבה יותר קל..

ג. הדבר הכי חשוב כשנמצאים על הרינג (למעט סעיף א') הוא לנהוג כמה שיותר ולצבור נסיון. יש במסלול המון מקומות טריקיים.

ד. שיהיה בהצלחה לכל מי שמחליט לנסוע.

 

 

דני G.

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

רוני - אל תהיה פורמאלי אנחנו מכירים חגי פארן נהיגה בשליטה (המסלול בכוכב יאיר), אתה צודק לגבי יחס משקל/כ"ס/מהירות

אך כיוון שאני בנסיעה הראשונה לרינג אני נהנה מחישובים אחרים והם מחיר/תמורה/נסיון/יכולת

 

היי חגי, מצטער על הפורמאליות מקודם - פשוט לא שמתי לב שזה אתה. דני כבר ענה לך בקשר לסוויפט וניסיונו הרבה יותר גדול משלי, כך שהייתי מקשיב לו. אני הייתי רק פעם אחת ברינג ועם 911, וזה לאחר הרבה התלבטויות באם לקחת מכונית פחות "קיצונית". בסוף אני שמח שלקחתי 911 גם כי היא התגלתה כלא מאיימת עם בקרה דלוקה וגם כי היא איפשרה לי לייצר קצב מספיק טוב בשביל לעקוף את רוב המכוניות שנסעו לידי. אגב, אם לא מדובר ב-911 או משהו מקביל אז יכול להיות שהסוויפט הזו היא אפשרות טובה ולו בגלל העובדה שיש לה בלמים משופרים. ה-TT מהשכרה שהצטרפה אלינו לרינג גמרה את הבלמים אחרי חצי הקפה בערך. ה-911 שהייתה לנו (ללא בלמים קרמיים) עשתה גם 3 ו-4 הקפות רצופות בלי לאבד את הבלמים. ככה עושים מכונית מסלול :twisted:

 

בכל מקרה, בקשר לסרטון ששמת - רואים בבירור שמדובר בנהג מומחה שמכיר את המסלול בע"פ. וגם רואים בבירור כמה שהאוטו עגלה - בעליות הוא בקושי שומר על 150 וב"ישורת" שבאמצע המסלול הוא סוגר בערך 190 בירידה, איפה שאני הייתי עם ה-911 על 50 קמ"ש יותר (רק כי אני פחדן :-P ). אתה יכול לצפות לעשות סביב ה-10 דקות עם האוטו הזה, להערכתי.

 

 

SRONIS אתה לא מדייק

אסור! לעלות עם רכב מושכר לרינג. לא רק שאתה לא מבוטח, אלא חברות הביטוח לא מאשרות לך לעלות על המסלול. זו עבירה על החוק. עושים את זה, זה יופי, אבל במקרה של נזק אתה תשלם הכל.

זה לא כביש אגרה ולא בטיח, זה מסלול מרוצים לכל דבר, וזה החוק בגרמניה

זה כולל ביטוחים מקומיים שרושמים בסעיף ספציפית לגבי הרינג.

במידה ואתה רוצה, אתה חייב להוסיף כסף לביטוח, זה עולה כ60 יורו ליום!! כן כן! אלא אם יש לך רכב משלך וביטוח משלו.

הדבר נבדק בעבר, ומאז אני לא נכנס לשם עם רכב מושכר.

 

לא הבנת אותי. כשדיברתי על ביטוח התכוונתי לביטוח נסיעות שעושים בארץ. הנסיעה ברינג לא נחשבת ספורט אתגרי ולכן לא צריך לעשות ביטוח מיוחד.

 

רוני

BMW 325i E46

שלום, רוכב.

נא לא לבקש ממני גישה לאוף טופיק

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

שלום לכולם,

ציינתי מהרגע הראשון שזו נסיעתי הראשונה לרינג.

שלא ישתמע אחרת, בכל זאת אני עומד מאחורי דברי ואגבה אותם כשאחזור.

דני ידידי, אין פיסקה, מילה או אות בדברי - המלצה מסוכנת כזו או אחרת, את המידע שלי ברינג אני לא שואב ממך. את המידע שלי אני שואב דווקא מחבר טוב שגר 70 ק"מ מהרינג והקפותיו נמדדות ב4 ספרות.

אז אל תעלב.

לגבי נושא הרכב השכור - האינפורמציה הזו נבדקה על ידי (ואני ידוע בתור קוץ פולני) מכל הכיוונים - אין ביטוח לרינג

אין ביטוח לרינג.

יש פה בין חברי הפורום שכבר שילמו את המחיר בדיוק בגין העובדה הזאת.

 

כל אחד שיעשה את החישובים שלו - ואומנם שבהחלט לא הייתי ממליץ לאף אחד להתרסק ברינג (אם ביטוח או בלי), מי שלוקח על עצמו את האחריות שיהיה מוכן לכך.

 

העלות של רכב מוכן למסלול גבוהה יותר - בהוצאה הראשונית, אך היא קונה לי (חגי) שקט נפשי בידיעה שגם אם (שוב זה המסלול הכי מסוכן בעולם - נרשם באלפי פורומים בכל העולם) אהיה מעורב בתאונה הכיסוי אותו אדרש לשלם הוא הגיוני.

 

ישראליות = כח, בטחון עצמי וחוצפה - זה טוב ברוב המקרים - לדעתי לא במקרה זה.

 

כל מי שיושב עכשיו מול המסך ואומר לעצמו - יהיה בסדר, לי לא יקרה כלום, אני בשליטה ברכב - לדעתי טועה - להזכירך דני כמדריך נהיגה וותיק גם אתה וגם אני מדריכים אנשים לגבי אשליית הבטיחות.

 

ישנם פה קוראים בפורום הזה שהיו ברינג, נהגו הקפה איטית ובאחת מהפניות העיוורות גילו פורשה תקועה באמצע המסלול ותכולת השמן שלה בדיוק על האייפקס - אין ביטחון במקום מסוג זה לאשליית הבטיחות. (זה רק סיפור אחד מתוך עשרות שאני מכיר רק מנהגים פה בארץ - גוגל קטן על הרינג ומאות תוצאות מאשרות את זה מסביב לעולם - שווה לבדוק כמה אנשים נהרגים שם מידי שנה רק כדי להבין).

 

אני מעדיף להיות ברכב עם כלוב וחגורות ובלמים טובים מאשר להשכיר רכב ללא ביטוח, ללא כלוב מבלי ידיעה לגבי מצבו המכאני.

ובשביל זה אני לא צריך להיות ברינג - כמות המידע והסרטונים ברשת ביחד עם אוסף סיפורים מעשרות חברים שמבקרים במקום דרך קבע רק מחזקת את מחשבתי.

 

למען הסר ספק - הייתי נהנה מאוד לנהוג ברינג עם TT מוכנה או 911 או משהו באמצע (בכל זאת אילו שני כלי רכב שונים מהותית אחד מהשני) - אבל האמת שפשוט אין לי כסף.

 

דני - לא פעם התווכחנו על העובדה מה בטוח יותר - איטי או מהיר, כנראה שנשאר חלוקים בנושא וזה בסדר, היופי בפורום שכל אחד רשאי להחזיק בדעתו.

 

את שאר דבריי אכתוב כשאשוב

שבוע טוב, חגי.

 

רוני - רק ראיתי את תגובתך.

ואני מסכים שסביר שזה הזמן שאני יעשה ואולי איטי יותר.

אז מה.

למה הנסיעה הראשונה לרינג צריכה להיות סביב שבירת שיא המסלול?

הלוא תסכים כי בנסיעה ראשונה הדבר החשוב ביותר הוא ללמוד את המסלול נכון?

האם לא נכון לומר כי כל הקפה ברינג מוציאה ממך 100% - אז מה יקרה אם יהיה לך עוד שנייה/שתיים/חמש שניות בישורת כדי לחדד חושים - להזכירך התייחסותי היא לאילו המבקרים בפעם הראשונה.

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

אני לרוב לא משכיר רכב בארופה מכיוון שיש לי כמה רכבים של החברה

אך לא פעם נחתתי בגרמניה והשכרתי Z4 דרך חברת השכרה מקומית בנמל התעופה

הנה המילים הרשומות בחוזה

 

Excluding use for any competitions, trial, performance test, race or trial of speed, including off road events whether between motor vehicles or otherwise, and irrespective of whether this takes place on any circuit or track, formed or otherwise, and regardless of any statutory authorisation of any such event.

 

 

בשיחה איתם כאשר שאלתי על הרינג הם לא נתנו תשובה חד משמעית וזאת מכיוון שהם לא רוצים להתנער מהאחריות.

מבחינתי, משפט זה פוסל כל אופציה שלהם לשלם משהו במידה ונגרם נזק.

יש כאלו שישחקו על כך שמדובר בכביש אגרה, ויש שלא, מה שכן, זה כביש פרטי שלא בבעלות המדינה ולכן האחריות של הביטוח באזור זה, מוגבלת.

לשמחתי, על הביטוח של הרכבים שלנו (שוויץ) אין מגבלה כזו, ולכן איתם אני יכול לנסוע.

שימו לב באים מצויין בביטוח המילים de-restricted public toll road מכיוון שאם הם מציינים שהביטוח לא תופס בכבישים כאלו, הכוונה שגם ברינג הוא לא יתפוס.

אותיות קטנות בסעיפי הערות ולא בראש החוזה (כמובן).

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

רוני - רק ראיתי את תגובתך.

ואני מסכים שסביר שזה הזמן שאני יעשה ואולי איטי יותר.

אז מה.

למה הנסיעה הראשונה לרינג צריכה להיות סביב שבירת שיא המסלול?

הלוא תסכים כי בנסיעה ראשונה הדבר החשוב ביותר הוא ללמוד את המסלול נכון?

האם לא נכון לומר כי כל הקפה ברינג מוציאה ממך 100% - אז מה יקרה אם יהיה לך עוד שנייה/שתיים/חמש שניות בישורת כדי לחדד חושים - להזכירך התייחסותי היא לאילו המבקרים בפעם הראשונה.

 

צודק, באמת אז מה. לא כתבתי את זה בתוכחה אלא רק כקונטרה - אתה כתבת שמכונית כזו יכולה לעשות גם 9 דקות, אני אמרתי שלמתחיל ברינג זה זמן לחלוטין לא ריאלי לרכב שכזה. אבל זה לא משנה - הזמנים באמת פחות חשובים למי שמגיע בפעם הראשונה לרינג.

 

ועכשיו עשית לי חשק. זהו, שנה הבאה אני טס בטוח :-D

BMW 325i E46

שלום, רוכב.

נא לא לבקש ממני גישה לאוף טופיק

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

לגבי אנשים ששאלו עלויות

טיסה תעלה כ550 דולר (הלוך וחזור) באלעל

רכב (החל מסמרט קבריולט ועד Z4) לתקופה של 5 ימים יעלה מ200 יורו ועד 900 יורו

מלון יעלה החל מ 50 יורו (צימר או ETAP) ועד 600 יורו ל5 כוכבים בפרנקפורט מול התערוכה.

אוכל זה בהתאם למה שתאכלו, לא פחות מ50 יורו ליום לזוג

יש גם דלק, נסיעה לרינג לדעתי זה כ140 קמ מהנמל תעופה בפרנקפורט

מחיר דלק כ1.05 יורו לסולר ו 1.4 יורו לבנזין (לא סופר)

תערוכה - 45 יורו ב18-19 לחודש, ו15 יורו לאחר מכן. סטודנטים 50% הנחה (כן כן, גם מישראל).

שנה שעברה היה אסור להכניס מצלמות, ובעקבות מקרה שקרה, נאלצנו אני ושותפי לעסק, להפגש עם מנהלי הארוע מכיוון שצילמנו, לאחר שיחה לשגרירות ישראל, והסבר בגרמנית עילגת (שלי) שלא היה רשום מאחורי הכרטיס (כחוק) שאסור להכניס מצלמה, שוחררנו. לרוב האנשים האחרים נלקחה המצלמה. אין לי מושג אם נוהל זה קיים גם השנה. (תערוכה אחרת).

כמובן שיש הוצ' מסביב, בילויים, קניות, וכמובן דוחות (קיבלתי דוח על נסיעה במהירות 84 קמש בכביש של 80 קמש, דוח של 16 יורו!!!)

האוטובן - ברובו 2 נתיבים לכל כיוון, כאשר תמיד יש משהו שבשיפוץ. הנסיעה ללא תשלום וללא הגבלת מהירות רק בחלק ממנו. את זה אפשר לראות בעזרת שלט לבן עם 3 פסים שחורים ללא הגבלת מהירות לידו. סעו בימין, יש שם אנשים שיעקפו אתכם גם ב250 (המכונית שלי מוגבלת אלקטרונית למהירות זו).

לרינג יש כמה דרכים, סיבוב יחיד, כרטיסיה של 3, יומי, וכ'ו. אור יש עד השעה 10 בלילה כמעט. רצוי לבדוק שאין ארוע של ארגון כלשהו ברינג, אחרת יהיה תור ארוך.

חנייה - מול התערוכה יש בניין מסחרי ענק המכיל חניות, לדעתי שילמתי 8 יורו (אל תתפסו אותי במילה) על 7 שעות בשנה שעברה.

תגיעו מוקדם אחרת יהיה תור ענק. כניסה בשעות אחה"צ זולה יותר.

יש הרבה ללכת שם, אל תחשבו שזה אוטומוטור. אל תשכחו שגם ברחבה בחוץ יש דברים לראות (יש אוטובוסים פנימיים שמסיעים אתכם).

תהנו.

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

שאלה קצת לא קשורה -

יש המלצות למסלולים שפויים יותר בסביבה ה"קרובה" של ישראל?

 

 

תודה מראש

 

 

רון.

oo==00==00

למכירה אגזוז SEBRING אובלי, כניסה 2.5', פרטים בה"פ

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

שימו לב! השרשור הזה בן 5388 ימים, שזה ממש ממש הרבה. נא המנעו מהקפצה שלו והקפיצו אותו אך ורק אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא. אם יש לכם שאלה, נא פתחו שרשור חדש.

הצטרף לדיון

ניתן לפרסם הודעה כעת ולהירשם לאתר מאוחר יותר. במידה וכבר יש לך חשבון בפורום, התחבר כעת בכדי לפרסם באמצעות החשבון שלך.

Guest
הגב לנושא זה...

×   התוכן שהדבקת מסוגנן.   הסר סיגנון

  Only 75 emoji are allowed.

×   הקישור שלך הוטמע אוטומטית בגוף ההודעה.   הצג כקישור רגיל

×   התוכן הקודם שלך שוחזר.   ניקוי העורך

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.


×
×
  • תוכן חדש...