Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

dir="rtl" style="text-align:right;"> שימו לב! השרשור הזה בן 6161 ימים, שזה ממש ממש הרבה ולכן הוא ננעל.

אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא - פנו לאחד המנהלים ונפתח את השרשור חזרה לתגובות.

פוסטים מומלצים

פורסם

כמה שאני יודע אין כמה סוגים אלא כמה פירמות. יכולים להיות שינויים באחוזי המקשה ו/או הטינר לכל פירמה.

ונכון באנגלית זה נראה Clear Coat

:-D אוטו זה כמו חומוס. קונים אותו מאהבה או לא קונים בכלל :-D

  • תגובות 64
  • פורסם
  • תגובה אחרונה

המגיבים הפעילים ביותר בשרשור

המגיבים הפעילים ביותר בשרשור

תמונות שפורסמו בשרשור

פורסם

קודם כל כל הכבוד על היוזמה, למידה ושיתוף פעולה עם הפורום.

השקעתה בצילומים ותשובות , עיניין יפה וחברתי.

אני מחבבת את זה מאוד.

דבר אחר, איך הגעת לרעיון הזה בכלל. מי מי למדת שלבים ומה מניע בבחירת חומרים. עם מי התיעצת.

אני כבר כמה פעמים חיפשתי בגוגל איך לצבוע בעצמי. מצאתי כמה כתבות. למדתי מי פה ומי שם. עוד לא הגעתי

לביצוע פרויקט. נראה לי שאחכה לחופש ( בלי נדר בספטמבר).

רכב שלי גדול יותר. אגב גם מברגה חשמלית עוד לא קניתי. עוד לא הבנתי מה אופטימלי לגבי... יש לי עוד כמה פרויקטים

לביצוע. אבל בתחום אחר.

מה שברור לי שיותר ויותר דברים נראים לי אפשריים לביצוע עצמי. אני מיועשת מבעלי מקצוע שרק רוצים לקבל כסף

ו"לעבוד בעיניים" לפני אשה יפה אבל לא טיפשה. אין לי כוח להתכווח עמם. כיוון שאני בטוחה בעצמי וסומכת על עצמי

גם פרויקט צביעת רכב אבצע בעצמי.

עדיין יש לי המון שאלות לגבי טיב התוצאה בתנור וידני.

פורסם

כמה דברים בנוגע ל"תנור"

חדר סטרילי זה מאוד חשוב עם יניקה ופילטרים אבל חימום ממש לא.

החימום נועד לפחחים בשביל לזרז את תהליך הייבוש מ12 שעות ב20 מעלות לחצי שעה ב30 דקות.

פחח שמתקן מכות חנייה פשוטות לא יכול להרשות לעצמו שכול רכב יתפוס לו את החדר צבע ל12 שעות.

זרוז ייבוש הלכה גורם לה לאבד מהברק שלה ולרכבי תצוגה אצל הדוד סם לא משתמשים בחימום.

אם משהו אומר לכם שתנור זו צביעה "חזקה" יותר או כול יתרון אחר אז הוא כנראה ספק תנורים.

My mantra: Block it, Block it,Block it, Block it, Block it some more then go back and block it, oh and finally block it !!! Then block it one more time just in case !! Block it one more time just for good measure... spray it, screw it up, sand it all down and start over then repeat...

פורסם

כמו שכתב אייל למעלה החשיבות העליונה של התנור זה מקום סגור ולא טמפרטורה.

כל עוד תצבע במקום סגור ללא רוחות, אבק או גורמים מפריעים אחרים זה יעשה את העבודה של ה"תנור".

:-D אוטו זה כמו חומוס. קונים אותו מאהבה או לא קונים בכלל :-D


×
×
  • תוכן חדש...