Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

שיפור פורשה 911 שנת 1976 - יומן מסע


שימו לב! השרשור הזה בן 5336 ימים, שזה ממש ממש הרבה. נא המנעו מהקפצה שלו והקפיצו אותו אך ורק אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא. אם יש לכם שאלה, נא פתחו שרשור חדש.

פוסטים מומלצים

  • 4 שבועות מאוחר יותר ...
  • תגובות 68
  • פורסם
  • תגובה אחרונה

המגיבים הפעילים ביותר בשרשור

המגיבים הפעילים ביותר בשרשור

תמונות שפורסמו בשרשור

איך אפשר בלי קצת בעיות ?

מאחר והגיר החדש של הפורשה (G50 במקום 915) ארוך מידי , הוא נשלח לסדנת מירוצים באריזונה שנקראת PATRICK MOTORSPORT כדי שיקצרו אותו בשיטה יחודית כדי שיכנס במקום ללא שינויי מרכב ובולמים. מאחר ונדרשת עבודה בתוך הגיר, על הדרך לא חסכתי שקל או בעצם דולר והחלפתי את כל הקרביים של הגיר + FLYWHEEL קל ומיוחד + קלצ' הידראולי חדש ומחוזק .

 

קישור לתהליך קיצור הגיר:

http://www.patrickmotorsports.com/special/31/

 

קישור לFLYWHEEL הקליל והמחוזק

http://www.patrickmotorsports.com/part/1295/

 

 

קישור לקלצ'

http://www.patrickmotorsports.com/special/38/

 

 

 

שלשום לאחר שכל העבודה על הרכב הסתיימה , העלינו את המנוע למקומו וכמובן - לא נכנס!!!!!!!!!

 

מה עושים? מחכים שהסדנא באריזונה תיפתח , שולחים כמה תמונות ומצפים לתשובה מהמומחים שכבר עשו זאת ביותר ממכונית אחת...

 

למזלנו התשובה לא איחרה לבוא וכבר בערב הייתה תשובה איך פותרים את הבעיה - פתרון שגם המכונאי התותח שלנו חשב עליו, אולם העדיף לשמוע את המומחים מארה"ב שכבר עשו זאת קודם (ועל זה אני מעריך אותו מאד , אני מכיר בעלי מקצוע שהכבוד שלהם לא נותן להם לשאול אחרים והם עושים מה שהם רוצים בלי לשאול את הלקוח או אף אחד ובלי להודות שהם לא יודעים מה לעשות)

 

בקיצור - הנה כמה תמונות שהעליתי לאתר בחו"ל כדי לקבל תשובות - הסימונים בלבן זה נקודות המגע של הגיר עם המרכב באיזור הTORSION BAR TUBES . מה שהומלץ לנו זה פשוט לחתוך חתיכה מה-TUBE בגודל של 2"*2" (לא לחפור יותר מידי אלא רק מבחוץ) ולכופף טיפטיפה (1/4") את התושבת האחורית של המנוע כדי להזיז את המנוע אחורה בכמה מ"מ קריטיים.

 

המנוע ירד לאחר שהגיר נגע בבודי, שימו לב לאגזוז המרשים והקליל

norm_D4D454C3AB8949E597862E8B47A07300.JPG

 

הסימונים הלבנים הם נקודות המגע בTORSION BAR (איך בעצם מתרגמים את זה לעברית)

norm_AED9B14D963C480E8E551C287113D81B.JPG

 

וכאן רואים את נקודות המגע על הTORSION BAR עצמם

norm_D2309221D9BD4C93B7DF632ADC1B13E4.JPG

 

בין השאר הבאתי גם תושבת עם אפשרויות כיוונון לגיר/שלדה - שימו לב שיש שתי מקומות לברגים ובכל מקום ניתן להוביל את כל המנוע+גיר קדימה ואחורה.

 

843.jpg

 

בקרוב תמונות נוספות, פשוט אין לי כוח להעלות את התמונות , אבל ברגע שנניע את הרכב (בעזרת השם ובעזרת המכונאים התותחים שלי) אקבל שוונג להעלות עשרות תמונות :wink:

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

בכל מקרה, בעיה גוררת בעיה - הרחקנו את המנוע כשני ס"מ אחורנית מה שגרם למוט ההילוכים (הציר שעובר מתחת לאוטו בין ידית ההילוכים לגיר) לא להתחבר , למרבית הפלא חסרים כ-2 ס"מ ...

 

מה שעשינו חתכנו את הCOUPLER של ההילוכים באמצע והוספנו חתיכה מאלומיניום (הCOUPLER עשוי אלומניום) ובזה העניין נפתר, בין השאר הולפו כל צינורות הבלמים, צינורות המיזוג , צינורות שמן חדשים , הרדיאטור שמן הקדמי החדש יורכב היום או מחר במקומו ותמונות נוספות בהמשך

 

הנה תמונות של מה שביצענו :

פתחנו פתח גדול יותר להוציא את המוט המאסיבי יותר של הG50 אולם המוט לא הגיע החוצה עד הגיר

Shift+Coupler+Tunnel+Hole1250904011.jpg

 

החלק המסומן , נקרא COUPLER באנגלית (איך הוא נקרא בעיברית?) נחצה באמצע והוספה לו חתיכה בהוראת PATRICK MOTORSPORT הסדנא לשיפורי פורשה באריזונה, שם היה המנוע והגיר

G50+Shift+Coupler1250903993.jpg

 

הנה תמונות של הCOUPLER המקורי , של טורבו ושל דגם חדש יותצר - מימין זה יצור עצמי של פטריק באריזונה כהארכה למוכניות ישנות בהן שותלים מנועים חדשים (שם זה יותר נפוץ כי המכוניות הישנות מאד קלות ומתאימות למסלולים) , גם הבורג בתחתית התמונה לא היה לנו ומפאת חוסר זמן , במקום להזמינו מחו"ל (גם בסוכנות של פורשה בארץ אין להם למרות שמדובר במנוע די חדש) ייצרנו אותו אצל חרט ברמת-גן

norm_FADD023AF1054EF9899D654C5F4D2134.JPG

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

ניראה פרוייקט מעניין שיהיה בהצלחה :wink:

מי ביצע את הריתוכים האלו ?

כי הם לא ניראים הכי מיקצועיים ויפים

 

סביבת העבודה עושה להם עוול, נראה שניקוי במברשת פלדה היה חושף תוצאה טובה הרבה יותר ממה שנדמה לך.

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

  • שבועיים מאוחר יותר ...

חברים, המנוע עובד לאחר מספר בעיות נוספות שהיו בהתחלה!

 

במילה אחת - מפלצת!!! הרעש הכי יפה שאפשר לשמוע חוץ מבחורה רגע לפני שהיא ג***ת...

 

הרכב עדיין על הליפט, כך שעדיין לא לקחתי סיבוב !

 

עכשיו הזמן להזמין את כל חלקי הבולמים שמתבלים ולשלוח את הבולמים עצמם לשיפוץ ולבדיקה

 

ולאחר מכן קורס דריפטים ....

 

דרך אגב - החרימו לי את הג'נטים שיבאתי , האם יש דרך לשחררם ?

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

בשעה טובה, הברקסים הורכבו וכל המנוע, הגיר, החשמל וכו'!

היום הרכב עשה סיבוב ברחובות ת"א הפקוקים.

 

תוצאות : מפלצת , רכב אחר לגמרי! לא צריך טורבו ולא שום דבר אחר עם הבודי הזה והמנוע הזה!!

 

ועכשיו לבעיות:

1. קצת גמגום קל שדורש FINE TUNING -זה לא בעיה , פשוט כך הגיע המנוע , נתאם ונראה מה קורה.

2. המזגן עדיין לא עובד, מזל שזה TARGA- צריך להוסיף איזה חלק משום שמדובר בגז אחר מהמזגן הישן...

3. מד גובה שמן מזייף ומד טורים לא עובד עדיין - מבררים מה עושים בפורומים בחו"ל , נשמח אם יש לכם גם הערות/הארות

4. בולמים - חייבים שידרוג, בינתיים נישאר עם המקוריים ונחליף את כל הבושינגים ואז נראה מה עושים. או שעוברים ל-COILOVERS או ששמים בולמים חדשים

 

יש למישהו המלצה על כיוון עדין למנוע , כיוון מתלים והחלפת בושינגים ועוד כל מיני ?

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

יפה מאוד,אני מקווה בשבילך שיסתדרו הבעיות ויחזירו תג'אנטים.

 

יש לי רק בעיה אחת קטנה-אתה חודשיים על הפרויקט ואין אפילו תמונה אחת של הרכב.

אנחנו מאמינים לך במליון אחוז אבל תזרוק לנו איזה עצם שיהיה בשביל מה להכנס לאשכול.

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

ממתין בקוצר רוח לתמונות. הפרוייקט מדהים.

 

זה מד טורים אלקטרוני? ניחוש שלי שסיבה שמנוע מגמגם ומד טורים לא עובד יכולה להיות קשורה אחת בשנייה ואולי שני הבעיות קשורות לחיישן קרנק או אחד החיישנים האחרים.

כיצד לחסוך דלק? להאיץ לאט, לצבור תנופה לקראת עליות, לחזות מהלכים של נהגים אחרים בכביש, לא לעבור על המהירות המותרת, להמנע מגז-ברקס אלא לגלוש כמה שיותר ולהתאים נסיעה לתנאים

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

שימו לב! השרשור הזה בן 5336 ימים, שזה ממש ממש הרבה. נא המנעו מהקפצה שלו והקפיצו אותו אך ורק אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא. אם יש לכם שאלה, נא פתחו שרשור חדש.

הצטרף לדיון

ניתן לפרסם הודעה כעת ולהירשם לאתר מאוחר יותר. במידה וכבר יש לך חשבון בפורום, התחבר כעת בכדי לפרסם באמצעות החשבון שלך.

Guest
הגב לנושא זה...

×   התוכן שהדבקת מסוגנן.   הסר סיגנון

  Only 75 emoji are allowed.

×   הקישור שלך הוטמע אוטומטית בגוף ההודעה.   הצג כקישור רגיל

×   התוכן הקודם שלך שוחזר.   ניקוי העורך

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.


×
×
  • תוכן חדש...