Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

dir="rtl" style="text-align:right;"> שימו לב! השרשור הזה בן 6185 ימים, שזה ממש ממש הרבה ולכן הוא ננעל.

אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא - פנו לאחד המנהלים ונפתח את השרשור חזרה לתגובות.

פוסטים מומלצים

פורסם

שלום חברי פורום יקרים, ביום שישי האחרון ניגשתי לטסט עם הפיאסטה שנת 2000 שלי. נכשלתי בטסט על לוחית זיהוי אחורית וגם צינורות בלמים אחורי. ישר לאחר הטסט ניגשתי למוסך המרכזי של פורד באשקלון (כנראה הטעות הראשונה שלי לאותו יום). במוסך הם חישפו מספר דקות אחר הבעיה (בעיקר חיפשו באזור המנוע משום מה). ולאחר שראיתי שהם מסתבכים הראיתי להם שוב את טופס הטסט (ששם כתוב בכתב יד). ברגע שראו אותו, אמרו לי "אה... אז הבעיה בכלל בצינורות מאחורה, יש שם סדקים בצינורות גומי, צריך להחליף את שניהם". שאלתי כמה עולה ואם יש במלאי. הלכו לבדוק. חשבו כמה דקות (אולי ניסוי להחליט על מחיר שערורייתי מספיק) והגיעו אלי עם ההצעה הבאה: כל צינור עולה 374 שקל!!! בנוסף צריך נוזל בלמים (זניח במחיר) ועבודה 200 שקל. סה"כ עם מע"מ וכו' מדובר על 1100 שקלים. ואני שואל, הייתכן שצינור גומי מסכן יעלה כל כך הרבה? אפילו אם מדובר בצינורות מקוריים ולא תחליפיים? אני נוסע למילואים ביום ראשון ואמור להגיע אליהם לתיקון רק ביום רביעי לאחר שיזמינו את הצינורות ואני אחזור מהמילואים. האם צריך לבטל את התיקון אצלהם ופשוט ללכת למקום אחר? בהתחלה חשבתי שאולי זה יתכן המחיר הזה, אבל אחרי שחיפשתי קצת פה, ראיתי מחירים של 100 שקלים בערך... בנוסף לעצות ולניסיון שלכם, אשמח אם מישהו מכיר מקום טוב לטפל בזה באשקלון (מורשה כמובן).

פורסם

המחיר מוגזם ביותר לא היתי מתקן שם , במוסך לא מורשה וצינורות לא מקורים כולל ניקוז אויר ומילוי שמן יעלה אולי שליש מהמחיר.

אני לא מאשקלון או הסביבה , תמתין אולי מישהו מהסביבה מכיר מוסך טוב .

יהיה טוב, רק לא ידוע למי ומתי .

פורסם

אז האם המחיר נשמע לכם הגיוני?

והאם מישהו יכול להמליץ על מוסך אמין שיכול לבצע את זה במחיר נורמלי יותר באשקלון?

פורסם

טוב דיברתי שוב עם המוסך.

הוא אמר לי שהמחיר כל כך גבוה בגלל שאלו צינורות מקוריים. והוא לא ממליץ בכלל לחסוך בנושא ולשים תחליפיים.

 

האם זה באמת כזה הבדל גדול באיכות, כמו במחיר?

פורסם

המקוריים מאוד יקרים

 

שווה לך לשים תחליפי ולהחליף בתדירות גבוהה יותר

 

 

 

יניב

פורד מונדאו סטיישן 2011

פורד פוקוס 5 דלתות 1.6 2008

פורד פיאסטה 2000, כבר לא רכב כל כך פשוט...- נמכרה:cry: אבל עדיין עונה על שאלות

פורסם
לא קיים מוסך לא מורשה .

יש מוסך מורשה יבואן ויש מוסך מורשה.

היתכוונתי למוסך מורשה , ולא מורשה יבואן .(לא מוסך חצר)

יהיה טוב, רק לא ידוע למי ומתי .

×
×
  • תוכן חדש...