Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

dir="rtl" style="text-align:right;"> שימו לב! השרשור הזה בן 6183 ימים, שזה ממש ממש הרבה ולכן הוא ננעל.

אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא - פנו לאחד המנהלים ונפתח את השרשור חזרה לתגובות.

פוסטים מומלצים

פורסם

אל דאגה... עם המיסים החדשים שאנו מתבשרים עליהם מידי יום ביומו, בקרוב מחירי הסגריות בארץ יגיעו לאותה רמת מחיר :roll:

מי שמודד את התקדמותו, הצלחתו ואושרו בצורה יחסית לאחרים, לעד ישאר מתוסכל;

תמיד יהיה שכן עם גינה גדולה יותר, דשא ירוק יותר ומכסחת-דשא חדשה יותר.

פורסם
בקרוב מחירי הסגריות בארץ יגיעו לאותה רמת מחיר

כן, רק שפה כל דולר משום מה = 10 ש"ח, עשה חשבון לבד...:shock::shock2:

ערוץ היוטיוב שלי: BuildiT - DIY Israel.

אם הייתי טוב במתמטיקה, לא הייתי דופק חשבון כל הזמן.

בתאריך 7.5.2025 בשעה 12:58, Night Driver כתב:

ברווז זה עוף ימי. גם מוח של ציפור וגם זיכרון של דג.

פורסם

זה ממש לא הגיוני שהוא קיבל כזה חיוב

מה עם המושג "תקרת אשראי" ?

לפני שזה מגיע לבנק, איך חברת האשראי אישרה כזה חיוב (חיוב של יותר משווי חברת האשראי עצמה)

לתגובה רצינית, ראה את הודעתו של gsi16v.
זה משפט שלא ציפיתי לראות בפורום הזה
פורסם

ה"פלסטיקים" בארה"ב שונים מאלו בארץ.

לא מדובר באמת בכרטיס אשראי, אלא יותר כמו "ארנק אלקטרוני".

רוב הכרטיסים הינם כרטיס Debit אשר החיוב עליהם יורד באופן מיידי מחשבון הבנק.

 

לכן הוא גם ראה את החיוב בחשבון הבנק שלו כמה שעות אחרי שהוא ביצע את העיסקה, ולא היה צריך לחכות ש"ירד" החשבון בחודש שאחרי..

מי שמודד את התקדמותו, הצלחתו ואושרו בצורה יחסית לאחרים, לעד ישאר מתוסכל;

תמיד יהיה שכן עם גינה גדולה יותר, דשא ירוק יותר ומכסחת-דשא חדשה יותר.

פורסם

חייבו אותו גם בעמלה על חריגה.

 

"לדבריו, במשך שעתיים שוחח עם נציגים מבנק אוף אמריקה במטרה לתקן את הטעות, אשר חייבה אותו במספר האגדי וגם בעמלת חריגה מהאשראי בסכום של 15 דולר. "

ולא לשכוח כמובן שגם משירותים ניתן להדבק באיידס במידה וזה שישב על האסלה לפניך עוד לא קם! :shock::?:shock:
פורסם
אני מעדיף את השיטה של DEBIT.

 

ככה אם אין לך כסף, אתה פשוט לא קונה.

 

אפשר ככה לחיות מהכסף האמיתי שלך ולא להיכנס לחובות.

בשביל זה יש לישראכרט כרטיס דיירקט.

AUTOBIANCHI A112 JUNIOR '84 | FIAT BRAVO SENSATION '11 | RENAULT CLIO ESTATE '14

 

לא תמצא רוטס HR במחיר זול יותר.

פורסם

לכל חברות האשראי יש כרטיס חיוב מיידי. העניין הוא שזה הרבה פחות נפוץ ומבוקש בארץ כיוון שאנשים אוהבים לחיות על המינוס עם הידיעה ש"גם ככה זה יורד רק חודש הבא..."

מי שמודד את התקדמותו, הצלחתו ואושרו בצורה יחסית לאחרים, לעד ישאר מתוסכל;

תמיד יהיה שכן עם גינה גדולה יותר, דשא ירוק יותר ומכסחת-דשא חדשה יותר.

פורסם
חייבו אותו גם בעמלה על חריגה.

 

"לדבריו, במשך שעתיים שוחח עם נציגים מבנק אוף אמריקה במטרה לתקן את הטעות, אשר חייבה אותו במספר האגדי וגם בעמלת חריגה מהאשראי בסכום של 15 דולר. "

 

 

 

מה , נעלמתם לרגע חברים

חריגת אשראי של 15$ , :lol: נראה לי הבחור קצת בעל הון לא?

 

יש אופצייה לאיזה 2-3 ביל גייטס :shock:

:roll:

פורסם
לכל חברות האשראי יש כרטיס חיוב מיידי. העניין הוא שזה הרבה פחות נפוץ ומבוקש בארץ כיוון שאנשים אוהבים לחיות על המינוס עם הידיעה ש"גם ככה זה יורד רק חודש הבא..."

למרות שאתה לא ממש טועה, זה לא העניין היחיד.

אומנם אישית אני לא מחזיק בכרטיס כזה, אבל גם ללקוחות שלי אני לא נוטה להמליץ עליו. אני כבר לא מדבר על הטבות שקיימות בכל שאר הכרטיסים וכלל אינן קיימות בכרטיס דיירקט, הבעיה האמיתית שלו טמונה בכך שלעתים עובר זמן בין עדכון היתרה בחשבון העו"ש לבין עדכון חברת האשראי. בפער הזמן הזה, עלול לקרות אחד משני המצבים הבאים:

  1. הכרטיס מאפשר לך לבצע עסקה, למרות שכלל אין כסף בחשבון. התוצאה: החשבון יהיה בחריגה.
  2. הכרטיס אינו מאפשר לך לבצע עסקה, למרות שבחשבון יש יתרה מספקת. התוצאה: בעיקר עצבים וחוסר נוחות.

בנוסף לכל אלה, היות ומדובר בכרטיס שמבצע חיוב מיידי של החשבון, הרי שבניגוד לכל כרטיס אשראי אחר, אתה מחויב על כל פעולה שלו בעמלת פעולה בערוץ ישיר.

 

לסיכום: אם אתה אדם שקול ואחראי שיכול להחזיק את עצמו, עדיף לך לא להתקרב לכרטיס הזה. לעומת זאת, אם אתה יודע שיכולת הריסון העצמי שלך קיימת רק בתיאוריה, כנראה שאין לך ברירה אחרת חוץ מלהשתמש בו.

AUTOBIANCHI A112 JUNIOR '84 | FIAT BRAVO SENSATION '11 | RENAULT CLIO ESTATE '14

 

לא תמצא רוטס HR במחיר זול יותר.

×
×
  • תוכן חדש...