Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

dir="rtl" style="text-align:right;"> שימו לב! השרשור הזה בן 6186 ימים, שזה ממש ממש הרבה ולכן הוא ננעל.

אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא - פנו לאחד המנהלים ונפתח את השרשור חזרה לתגובות.

פוסטים מומלצים

פורסם

שלום לכולם,

 

 

אני מחפש מלון בים המלח לתקופה של 2 לילות או לילה אחד,שיכלול חצי פנסיון,בריכה , וחוף ים פרטי!!!

 

אני לא מחפש משהו מפוצץ כמו מלון דניאל ודומים לו למי שמכיר,

מחפש משהו שקט רגוע ואינטימי לאמצע השבוע בתקופה הקרובה.

 

האם אתם מכירים את המלון הזה http://www.hotels.co.il/hotelsmain/hotels/Hotel_rates.cfm?HotelID=506&HedID=506

 

תודה

  • אחראי פורום
פורסם
היינו היינו, פשוט לא ממליצים לחזור :lol:

 

אני באמת לא ממליץ לחזור :|

הייתי עם אשתי לפני כמה חודשים בגרנד טוליפ או איך שלא קוראים לו (5 כוכבים, הכל כלול, חוף ים פרטי וכו').

כל מי ששמע שאהיה במלון הזה סיפר בהתלהבות על כל מעלותיו וכבר התפתח אצלי בילד-אפ רצחני.

הגענו לשם, בשיא הרצינות - פעם אחרונה שהייתי במלון ביממלח היתה איפשהו בשנות השמונים עם ההורים שלי -

כאילו העתיקו אותו מאותו ביקור אחרון :?

אותם שטיחים כחולים מקיר לקיר, אותו אוכל שחלקו סביר וחלקו בעעע והכי גרוע - צוות בידור מהגיהנום,

שלא הצליח לעניין אפילו את שני הילדים וחצי שהיו במלון.

 

איתי.

עברנו את פתח תקווה, נעבור גם את זה.

פורסם

אני דווקא הייתי ממליץ על מלון לוט, מלון קטן ודיסרטי שמונה כ200 חדרים הזה מאוד קטן בקנה מידה של ים המלח, ספא,סולריום,חוף פרטי, וגולת הכותרת היא האוכל הכי טוב שיש בים המלח כולו.

עבדתי שם תקופה של כשנה...

פורסם

לפני המון שנים כשהייתי ילד,נסענו כל המשפחה שלמלון חביב שנקרא "צל-הרים" ואני זוכר ירידה לחוף פרטי.

מעניין אם הוא עדיין שם...

פורסם

שווה לבדוק את המחירים במוריה קלאסיק ים המלח, לשעבר נובוטל.

אומנם אין חוף פרטי, אבל המלון ברמה מאוד גבוהה ולפעמים יש דילים לא רעים.

לא מומלץ לשהות כל כך הרבה בים ולכן הייתי ממליץ להתפשר על הסעיף.

שי אסרף - Team Kobi-Racing

פורסם

הנה לך מלון פשוט יוצא מן הכלל:

 

קראון פלזה ים המלח

 

אחלה של מלון. ספא מדהים, חוף פרטי ונקי מאוד..

VW Passat V6 2.8 L 4Motion

פורסם

בקראון פלאזה עבדתי כחודש ואני מכיר דיי הרבה אנשים שעבדו שם. הדבר האחרון שאתה רוצה זה להכנס לחדר אוכל שלהם.

×
×
  • תוכן חדש...