Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

dir="rtl" style="text-align:right;"> שימו לב! השרשור הזה בן 6198 ימים, שזה ממש ממש הרבה ולכן הוא ננעל.

אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא - פנו לאחד המנהלים ונפתח את השרשור חזרה לתגובות.

פוסטים מומלצים

פורסם

אני בדקתי רכב מיצובישי כריזמה 2003 הנה תוצאות הבדיקה,א להגיד לי אם לקנות או לא לקנות

דברים לא תקינים:-חיישן לחץ שמן,ולטפל במער" קירור.

תיקוני תאונה בחזית,הוחלפו חלקי מרכב כולל קורת רוחב מולחם,הוחלמה שמשה קדמית,שריטות סביב הרכב,נזק פגושים,תקוני צבע ופח סביב הרכב,מעיכות בתחתית הרכב,סימני פגיעה סביב הרכב.

לבדוק בלמים.

חופש בתמסורת והעברת כח

עכשיו לפרטי העסקה

אני יש לי דייהו נובירה 2001 במחירון 23500

המיצובישי במחירון 40000

הסוחר רוצה 18000 אלף והדייהו ועושים עסקה

לחברה המנוסים ולאור תוצאות הבדיקה האם כדאי??????

פורסם

לברוח מהר!!!!

 

החלפת קורת רוחב = פגיעה בשלדה. הרכב עבר תאונה קשה בחזית, ואולי שווה כמו הדייהו שלך אם לא פחות...

וולוו XC40 T3 Momentum (נמכרה)

סקודה קודיאק 1.5 STYLE

טויוטה יאריס קרוס הברידית

פורסם

אני שומע כל הזמן שהכי חשוב זה שילדה גיר ומנוע

האם מישהו יכול להסביר לי מה המשמעות של פגיעה בשילדה???? האם הרכב לא יעבור טסט???האם הבעיה ביטחותית?נא להסביר לי תודה רבה

פורסם

הרכב יעבור טסט.

 

עקב ההלחמות בשלדה הרכב בטיחותי הרבה פחו, ובמקרה תאונה (או סתם כך ביום בהיר) ההלחמות עלולות להפתח.

 

כמו כן לרכב כזה ירידת ערך גבוהה מאד כי אף אחד לא רוצה לקנות רכב עם פגיעה בשלדה (במיוחד בחזית) כלומר הרכב שווה הרבה פחות מ40000 ש"ח, וערכו הרבה יותר יותר דומה לערך של הנובירה שיש לך עכשיו.

וולוו XC40 T3 Momentum (נמכרה)

סקודה קודיאק 1.5 STYLE

טויוטה יאריס קרוס הברידית

פורסם

יש לי עוד שאלה?

המזגן היה חלש מאוד....איך אני יכול לדעת אם הבעיה היא באמת רק גז או הבעיה ברדיאטור???

פורסם

את המזגן אתה מוזמן לבדוק במוסך.

רשמתי קודם תגובה ארוכה ומפורטת, אבל האתר לא נתן לי לשלוח.

אז בקצרה :

לא, פשוט לא. לשלם מעל מחירון על רכב שלא שווה 70% ממחירון, זה פשוט לא.

מה גם שהכריזמה לא רכב כזה מדהים (עומדת לי אחת בחנייה במקרה).

ישתבח הבורא, שגם היום אני נמצא.

פורסם

המזגן הוא הבעיה הקטנה ביותר ברכב הזהץ אני חוזר ומדגיש תברח!!!

וולוו XC40 T3 Momentum (נמכרה)

סקודה קודיאק 1.5 STYLE

טויוטה יאריס קרוס הברידית

×
×
  • תוכן חדש...