Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

צ'יפ לסיאט איביזה


שימו לב! השרשור הזה בן 5407 ימים, שזה ממש ממש הרבה. נא המנעו מהקפצה שלו והקפיצו אותו אך ורק אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא. אם יש לכם שאלה, נא פתחו שרשור חדש.

פוסטים מומלצים

  • תגובות 85
  • פורסם
  • תגובה אחרונה

המגיבים הפעילים ביותר בשרשור

המגיבים הפעילים ביותר בשרשור

אני אגיד לכם את הבעיה כשאני רוצה להעביר לשני אם אני מעביר במכה אחת הוא נותן רעשין של שילוב לא טוב ולכן אני צריך לחכות חצי שניה לפני שאני מכניס אותו בשלישי עם האוטו חם הוא גם עושה לי בעיה להעביר הילוך מ6 סל"ד בשני לשלישי מה שמאט אותי באופן יחסי.

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

נראה לי שאתה מתקמצן בלחיצה על הקלאצ', תקפיד ללחוץ עליו עד הסוף.

אם אתה בטוח שיש בעיה בגיר ואתה עדין באחריות אז אל תחכה, לך תחליף גיר ותעמוד על הרגלים האחוריות בנושא.

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

כמה דברים חשובים:

1. ההעברה בגיר מ2 ל3 זה סהכ היכולת להכניס הילוך נכון ולהכניס את הקלאץ' עד הסוף. גם לי קרה כמה פעמים שהוא לא נכנס טוב, מה לעשות, צריך להתאמן על העניין.

2. הRECALL כבר מזמן עבר חלף נגמר ופסח מן העולם.אוטו שלא עבר את החלפת השמנים מאז 2007 כנראה עומד במגרש גרוטאות כרגע. אז בטוח אין מה לדאוג, ואם תכנס למוסך ותגיד תחליפו לי - יוציאו לך היסטוריית טיפולים ויגידו לך "הוחלף" או "תתחפף מפה ילד...איפה אמא שלך?".

3.הרעשים מהגיר הם פיצ'ר ולא בעיה.הם קיימים וככה זה.רוצה לראות קסם? שחרר את הקלאץ' בניוטרל ותנמיך את הרדיו, רחש מהגיר מובטח. יותר מזה אני יכול להגיד לך שבמוסכים המורשים יגידו לך שככה זה.הרעשים נעים בדירוג של 1 עד 5 ורק ב5 מחליפים, וגם אז רק אם תתעקש.יש על זה שרשור די ארוך בוואג, על השם שלי.

 

אין מה לעשות עם זה, חוץ מלהנות מהאוטו כמה שיותר!

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

מיסב לחץ של הקלאץ' עושה רעש כשהקלאץ' לחוץ. "קונטרא גיר" כמו שקראו לזה כאן עושה רעש כשהקלאץ' משוחרר.הייתי במכון גירים, הייתי במוסך מורשה, ואצל עוד כמה "מבינים גדולים" כולם אמרו מיסב לחץ, כולם שינו את דעתם כשהם הבינו שהקלאץ' משוחרר.

 

 

כל מה שנשאר זה לקבל את האוטו באהבה גדולה, וללמוד אותו טוב טוב.הוא יכול לתת הרבה יותר ממה שחושבים.

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

הבעיה בגיר של הקופרות הייתה עקב שימוש בשמן שאינו מתאים לאקלים בארץ, השמן הוחלף משמן סינטטי מלא למינראלי ומאז אין שום בעיה, היה רלוונטי בעיקר לרכבים משנת 2007 בלבד

 

אני נוסע על הקופרה עם 250 כ"ס בערך ואין שום בעיות. הגיר עובד חלק ונקי, תהיה רגוע.

 

 

ואיך הגעת לזה שאתה 250 כ"ס "בערך"?

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

ואני מחזק את מה שנאמר.. גם אצלי ישנה מעין "בעיה" כשמכניסים לשלישי משני, לפעמים זה לא עובר חלק, כאילו שהגלגלי שיניים לא מתואמים ומשהו חסום.

אברה קדברה

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

ואני מחזק את מה שנאמר.. גם אצלי ישנה מעין "בעיה" כשמכניסים לשלישי משני, לפעמים זה לא עובר חלק, כאילו שהגלגלי שיניים לא מתואמים ומשהו חסום.
אתה לא מכניס את הילוך כמו שצריך אצלי ברכב השלישי נכנס כמו שצריך אין בעיה
שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

שימו לב! השרשור הזה בן 5407 ימים, שזה ממש ממש הרבה. נא המנעו מהקפצה שלו והקפיצו אותו אך ורק אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא. אם יש לכם שאלה, נא פתחו שרשור חדש.

הצטרף לדיון

ניתן לפרסם הודעה כעת ולהירשם לאתר מאוחר יותר. במידה וכבר יש לך חשבון בפורום, התחבר כעת בכדי לפרסם באמצעות החשבון שלך.

Guest
הגב לנושא זה...

×   התוכן שהדבקת מסוגנן.   הסר סיגנון

  Only 75 emoji are allowed.

×   הקישור שלך הוטמע אוטומטית בגוף ההודעה.   הצג כקישור רגיל

×   התוכן הקודם שלך שוחזר.   ניקוי העורך

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.


×
×
  • תוכן חדש...