Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

צ'יפ לסיאט איביזה


שימו לב! השרשור הזה בן 5407 ימים, שזה ממש ממש הרבה. נא המנעו מהקפצה שלו והקפיצו אותו אך ורק אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא. אם יש לכם שאלה, נא פתחו שרשור חדש.

פוסטים מומלצים

השאלה עכשיו היא לבעלי הקופרות.

השאלה היא לגבי הגיר של הקופרה שלכם שמעתי שיש בעיה בכל הקופרות רציתי לדעת מה הבעיה ולדעת אם יש לי אותה בעיה.

אני מפרסם את המודעה כאן בגלל שכבר ציינתי בשרשור שלאוטו יש צ'יפ ויכול להיות שהגיר נשחק יותר בגללו.

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

  • תגובות 85
  • פורסם
  • תגובה אחרונה

המגיבים הפעילים ביותר בשרשור

המגיבים הפעילים ביותר בשרשור

בלבולי מוח אין שום בעיה בגיר של הקופרות. גיר מצוין ורכב עוד יותר ,הצ'יפ לא יהרוס את הגיר נהיגה לא נכונה כן,

 

תתחדש שמור עליך ועל הרכב :wink:

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

עד 2007?

הדיווחים היו מ2007 והלאה.

בכל מקרה גם אני בדיעה של SSHH, נהיגה לא נכונה דפקה את הגירים.

עידן

צרפתיה שגורמת לך לחייך :-D

סקס סמים ואריה שאוהב סולר

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

היה עניין בגיר של המכוניות שהלוחית מסתיימת ב62 וזה יצא כי אלה עוד היו באחריות

גם אצלי ברכב, הבחור שקניתי ממנו טוען שהוא החליף את הגיר לגיר טוב יותר או משהו

בכל אופן אני לא נתקלתי בשום בעיות בגיר. אחד ל... אפשר לשמוע אולי איזה קליק מהגיר ורק כשהכל קר,

יש לי את הרכב כבר חצי שנה וזה יופי של גיר אמנם הרכב סטנדרטי ולא משופר.

 

אני כבר אתעלק על השרשור..

כמה האינלט משפיע או קשור לעניין, הבנתי שאינלט מסיליקון זה באזור ה800 שח

לפי החיפוש הבנתי שזה לא תורם יותר מדי פרט לצליל של המגדש?

אברה קדברה

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

חוץ מעניין המתלים שממש לא מתאימים לאיכות הכבישים המדהימה בארץ

זה אחלה של רכב, אני נהנה ממנו מכל רגע ובטח אצלך כשהוא עם צנרת וצ'יפ

תנהג בזהירות.

אברה קדברה

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

כנראה שהבעלים הקודמים של הרכב שלך לא ידע להעביר הילוכים, ואין כזה דבר שבחברה החליפו לגיר יותר טוב ,זה בדיוק אותו גיר שהיה לו בפעם הקודמת.

 

באינלט המקורי יש זוית שגורמת לחסימה קלה במעבר של האויר ,אינלט מסיליקון פותר את הבעיה, השיפור אומנם לא מורגש אבל בריא לרכב.

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

לדעתי השיפור באינלט כן מורגש.

אומנם בעיקר בצליל, אבל ניתן להרגיש שהרכב נושם טוב יותר בגבוהות.

אני רכשתי אחד משומש ב400 ש"ח והוא שווה כל שקל.

עידן

צרפתיה שגורמת לך לחייך :-D

סקס סמים ואריה שאוהב סולר

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

הבעיה בגיר של הקופרות הייתה עקב שימוש בשמן שאינו מתאים לאקלים בארץ, השמן הוחלף משמן סינטטי מלא למינראלי ומאז אין שום בעיה, היה רלוונטי בעיקר לרכבים משנת 2007 בלבד

 

אני נוסע על הקופרה עם 250 כ"ס בערך ואין שום בעיות. הגיר עובד חלק ונקי, תהיה רגוע.

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

אינלט סיליקון של פורג' עלה לי באיזור ה-1000K כולל התקנה.

מורגש בעיקר בסל"ד גבוה, האוטו נושם יותר טוב וצליל היניקה והפריקה נשמע יותר טוב.

 

לגבי הגיר, מחזק את כל מה שנאמר מעליי, נהיגה גרועה ואגרסיבית מידי יכולה להרוס גיר בכל רכב, לא רק בקופרות.

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

שימו לב! השרשור הזה בן 5407 ימים, שזה ממש ממש הרבה. נא המנעו מהקפצה שלו והקפיצו אותו אך ורק אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא. אם יש לכם שאלה, נא פתחו שרשור חדש.

הצטרף לדיון

ניתן לפרסם הודעה כעת ולהירשם לאתר מאוחר יותר. במידה וכבר יש לך חשבון בפורום, התחבר כעת בכדי לפרסם באמצעות החשבון שלך.

Guest
הגב לנושא זה...

×   התוכן שהדבקת מסוגנן.   הסר סיגנון

  Only 75 emoji are allowed.

×   הקישור שלך הוטמע אוטומטית בגוף ההודעה.   הצג כקישור רגיל

×   התוכן הקודם שלך שוחזר.   ניקוי העורך

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.


×
×
  • תוכן חדש...