Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

dir="rtl" style="text-align:right;"> שימו לב! השרשור הזה בן 6197 ימים, שזה ממש ממש הרבה ולכן הוא ננעל.

אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא - פנו לאחד המנהלים ונפתח את השרשור חזרה לתגובות.

פוסטים מומלצים

פורסם

היום קרה לי המקרה הכי מוזר שקרה לי ב10 שנים שבהם אני מתעסק עם מערכות לרכב

נוסע בבוקר למקום העבודה שומע מוזיקה בדרך הכל בסדר

מגיע ומחנה את האוטו במקום הרגיל, לא מוצל רוב היום

מגיע בצהריים לרכב עוד לפני שהדלקתי את המערכת הטויטר הימני צד את מבטי

נראה כאילו הטויטר ביצע "השמדה עצמית" :shock:

 

זה ההסבר ההגיוני היחיד לארוע:

המגנט מורכב משתי חלקים שמודבקים ביניהם הדבק נפתח והמגנטים התנגדו אחד לשני

מהלחץ נפתחה ההדבקה של הממברנה וכל החלק העליון התהפך והמגנט נדבק למגנט כאשר ביניהם

החלק העליון של הטויטר

 

קרה כבר למישהו מקרה כזה? נראה לי תמוהה ביותר שהטויטר לא החזיק בתנאי רכב נורמלי

האם יש טעם לפנות למורל?

 

ניתן לתמונות לדבר בעד עצמם..

01072009346 (Medium).jpg

01072009345 (Medium).jpg

6640.jpg

01072009348 (Medium).jpg

01072009349 (Medium).jpg

  • תגובות 31
  • פורסם
  • תגובה אחרונה

המגיבים הפעילים ביותר בשרשור

המגיבים הפעילים ביותר בשרשור

תמונות שפורסמו בשרשור

פורסם

כניראה שלא יכלו להיפרד אחד מהשני :)

ועכשיו ברצינות אם יש לך אחריות אז תשתמש בה.

VOLVO S60 2.4

 

HU: alpine 9855 .AMP JBL 1004 . SPK:MORAL PULSE

פורסם

קרה לי כמה פעמים עם טוויטרים של סופרימו שהמגנט ברח בפנים.

 

לך תדע, אולי החום האיום ששרר אתמול הכניע את הטוויטר.

 

קורה.

מוכר סטים קומפוננט ומגברים ברמה גבוהה לרכב!

 טוויטרים HYBRID AUDIO L1 PRO + L1V2

מידריינג Hybrid Audio L4

מגברים לרכב - TRU TECHNOLOGY S44 - \ TRU TECHNOLOGY S45

פורסם

אהבתי - הטוויטר לא השאיר לך מכתב התאבדות נוסח:

 

"שלום עולם אכזר,

 

מאז שהגיעו לארץ טוויטרים של HAT וסינפוני אין יותר טעם לחיי.

 

היו שלום."

 

:-D

B4 2010 - ANY-PHONE + MOSCONI AMAS96 + Pico DSP 8-12 + Stetsom HI.8004 + ScanSpeak D2004 + AlphaSonic 275 + Morel Hybrid602 + Morel CCWR254 + Audison TH10 +

Pioneer TS-X150

C5Aircross - Audsion BitHD + Bcon + Match 2.1amp *2 + Torotech MR2 + Sony XS-162-ES + JL 12TW3

פורסם

הזוי. ה MT23 מורכב ממה שנקרא double magnet, בדיוק כמו שתיארת - שני מגנטים דבוקים אחד לשני. בהחלט יכול להיות מצב שהדבק כשל או שמי שהרכיב (הרכיבה ליתר דיוק) את הטוויטר קצת חיפף.

 

בהחלט יש טעם לגשת למורל ישירות, הם יודעים לתת שירות.

 

איתמר.

 

(ואדי, לדעתי הטוויטר פשוט התפוצץ מזעם על כך שתהילתו נזנחת עקב מהגרים מארה"ב ואיטליה)

"מדינה מפותחת היא לא מדינה בה העניים נוסעים ברכב פרטי אלא מדינה בה העשירים נוסעים בתחבורה ציבורית"

פורסם

שלח ידו בנפשו :-P

 

או שאולי זה - שלח מגנטו בממברנתו

B4 2010 - ANY-PHONE + MOSCONI AMAS96 + Pico DSP 8-12 + Stetsom HI.8004 + ScanSpeak D2004 + AlphaSonic 275 + Morel Hybrid602 + Morel CCWR254 + Audison TH10 +

Pioneer TS-X150

C5Aircross - Audsion BitHD + Bcon + Match 2.1amp *2 + Torotech MR2 + Sony XS-162-ES + JL 12TW3

פורסם

לדעתי כן - מעולם לא שמעתי תלונה על השירות שלהם. חוץ מישראל ג'וניור :-P:-D:lol:

B4 2010 - ANY-PHONE + MOSCONI AMAS96 + Pico DSP 8-12 + Stetsom HI.8004 + ScanSpeak D2004 + AlphaSonic 275 + Morel Hybrid602 + Morel CCWR254 + Audison TH10 +

Pioneer TS-X150

C5Aircross - Audsion BitHD + Bcon + Match 2.1amp *2 + Torotech MR2 + Sony XS-162-ES + JL 12TW3

פורסם

אחח הפורום הזה הורג אותי כול פעם מחדש אתם והשטויות שלכם.

 

מורל מקנאים.

זה החום של ישראל כול הצבע של האוטו שלי כבר ברח מהאוטו.

 

ויש לי מורל פולס 6 על 9 מאחורה שלא מחוברים יש עליהם סימני זיעה כתמים שהצבע פחות שחור משאר הממברנה לך תסביר

זה נראה בדיוק כמו זעה:/.

פורסם

לדעתי מוראל יותר מתפדחים ממה שהם מקנאים.

 

דווקא טוויטר ישראלי מת מהחום של תל-אביב?

 

רצה לונדון - קיבל מלחמה :-P

B4 2010 - ANY-PHONE + MOSCONI AMAS96 + Pico DSP 8-12 + Stetsom HI.8004 + ScanSpeak D2004 + AlphaSonic 275 + Morel Hybrid602 + Morel CCWR254 + Audison TH10 +

Pioneer TS-X150

C5Aircross - Audsion BitHD + Bcon + Match 2.1amp *2 + Torotech MR2 + Sony XS-162-ES + JL 12TW3

פורסם

בין כמה שנים הטוויטר ? אין מה לעשות , בלי קשר לכלום , חומרים יש להם בלאי ואחרי 4 , 5 שנים ויותר של שימוש יתכן ואחת ל יהיו כשלים בחומר.

האם הטוויטר עמד ישירות בשמש - עושה רושם שכן , וזה כמובן מאיץ את הבלאי בצורה מטורפת.

 

מורל עם כל הכבוד לשוק בישראל כשהם מתכננים מוצר השוק הישראלי הוא לא ממש השיקול המרכזי שלהם , אני מעריך שאפילו זה שיקול מישני . הם כמובן לא יגידו את זה בקול רם , אבל בתעכלס אנחנו שוק קטן מאוד שאני לא בטוח שמצדיק תכנון ופיתוח מיוחד עבורו , והאמת שאני בטוח שאם הם היו עושים את זה הם היו טורחים להעלות את זה בשיווק ואפילו להרוויח על זה כמה גובות בתור גרסה "עמידה"

 

לא כך ?

פורסם
אהבתי - הטוויטר לא השאיר לך מכתב התאבדות נוסח:

 

"שלום עולם אכזר,

 

מאז שהגיעו לארץ טוויטרים של HAT וסינפוני אין יותר טעם לחיי.

 

היו שלום."

 

:-D

 

 

גדול :)

פורסם
בין כמה שנים הטוויטר ? אין מה לעשות , בלי קשר לכלום , חומרים יש להם בלאי ואחרי 4 , 5 שנים ויותר של שימוש יתכן ואחת ל יהיו כשלים בחומר.

האם הטוויטר עמד ישירות בשמש - עושה רושם שכן , וזה כמובן מאיץ את הבלאי בצורה מטורפת.

 

מורל עם כל הכבוד לשוק בישראל כשהם מתכננים מוצר השוק הישראלי הוא לא ממש השיקול המרכזי שלהם , אני מעריך שאפילו זה שיקול מישני . הם כמובן לא יגידו את זה בקול רם , אבל בתעכלס אנחנו שוק קטן מאוד שאני לא בטוח שמצדיק תכנון ופיתוח מיוחד עבורו , והאמת שאני בטוח שאם הם היו עושים את זה הם היו טורחים להעלות את זה בשיווק ואפילו להרוויח על זה כמה גובות בתור גרסה "עמידה"

 

לא כך ?

 

לא מסכים

גם אם ישראל היא לא השוק המרכזי לא חסר מדינות אחרות בעולם שהטמפרטורות בהם גבוהות

אפילו יותר מישראל, כאשר יצרן מיצר מוצר הוא צריך לוודא שהמוצר יכול לעמוד בתנאים

בהם הוא אמור לשהות.

 

הטויטר עמד ישירות בשמש, לדעתי הוא בן 3 שנים+- לא יודע להגיד במדויק, עדיין 3 שנים

לא אמורים להיות סוף החיים של המוצר

פורסם
בושה שדווקא רמקולים של יצרן ישראלי

לא עומדים באקלים ישראלי

 

בושה !

 

אני לא יודע אם היית ציני או לא, אבל אין כאן בכלל ספק שמדובר בכשל נקודתי, מעולם לא שמעתי על מקרה דומה.

 

איתמר.

"מדינה מפותחת היא לא מדינה בה העניים נוסעים ברכב פרטי אלא מדינה בה העשירים נוסעים בתחבורה ציבורית"


×
×
  • תוכן חדש...