Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

dir="rtl" style="text-align:right;"> שימו לב! השרשור הזה בן 6200 ימים, שזה ממש ממש הרבה ולכן הוא ננעל.

אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא - פנו לאחד המנהלים ונפתח את השרשור חזרה לתגובות.

פוסטים מומלצים

פורסם

חצי ציני - כי לכל מוצר יש כשלים נקודתיים

 

חצי רציני - כי "אחח הפורום הזה הורג אותי כול פעם מחדש אתם והשטויות שלכם.

 

מורל מקנאים.

זה החום של ישראל כול הצבע של האוטו שלי כבר ברח מהאוטו."

זאת תשובה ממש לא רצינית, בדיוק כמו מי שתכנן את שרידות הצבע, של הרכב שלו.

  • תגובות 31
  • פורסם
  • תגובה אחרונה

המגיבים הפעילים ביותר בשרשור

המגיבים הפעילים ביותר בשרשור

תמונות שפורסמו בשרשור

פורסם
בין כמה שנים הטוויטר ? אין מה לעשות , בלי קשר לכלום , חומרים יש להם בלאי ואחרי 4 , 5 שנים ויותר של שימוש יתכן ואחת ל יהיו כשלים בחומר.

האם הטוויטר עמד ישירות בשמש - עושה רושם שכן , וזה כמובן מאיץ את הבלאי בצורה מטורפת.

 

מורל עם כל הכבוד לשוק בישראל כשהם מתכננים מוצר השוק הישראלי הוא לא ממש השיקול המרכזי שלהם , אני מעריך שאפילו זה שיקול מישני . הם כמובן לא יגידו את זה בקול רם , אבל בתעכלס אנחנו שוק קטן מאוד שאני לא בטוח שמצדיק תכנון ופיתוח מיוחד עבורו , והאמת שאני בטוח שאם הם היו עושים את זה הם היו טורחים להעלות את זה בשיווק ואפילו להרוויח על זה כמה גובות בתור גרסה "עמידה"

 

לא כך ?

 

למוראל יש גם מפעל בארה"ב איפה שיש להם הצלחה ענקית כבר כמה עשורים, יש חודשים בארה"ב ואזורים שבהם החום בארץ שלנו נראה כמו בדיחה - שלא לדבר על החוף הדרומי, שישה חודשים בשנה בקושי אפשר לצאת שם מהמזגנים מרוב חום ולחות.

 

זה לא עניין של עיצוב מוצר זה פשוט כשל נקודתי, אחרת זו היתה תופעה מאוד ידועה ומאוד מוכרת, לא רק בפוורום ישראלי.

 

לדעתי מוראל יקחו אחריות על כשל שכזה - שווה לנסות.

B4 2010 - ANY-PHONE + MOSCONI AMAS96 + Pico DSP 8-12 + Stetsom HI.8004 + ScanSpeak D2004 + AlphaSonic 275 + Morel Hybrid602 + Morel CCWR254 + Audison TH10 +

Pioneer TS-X150

C5Aircross - Audsion BitHD + Bcon + Match 2.1amp *2 + Torotech MR2 + Sony XS-162-ES + JL 12TW3

פורסם

האם הטוויטר עמד ישירות בשמש - עושה רושם שכן , וזה כמובן מאיץ את הבלאי בצורה מטורפת.

 

:mm_yeah:

 

הטויטר עמד ישירות בשמש, לדעתי הוא בן 3 שנים+- לא יודע להגיד במדויק

שרון, עם כל הרצון הטוב לייצר מוצר שעמיד בטמפ' 'מאתגרות', רוצה לומר- תא לוהט של רכב העומד בשמש ישראלית/מדינה חמה אחרת, שמש ישירה ויוקדת לאורך זמן לא ממש תיטיב עמו, ולאורך זמן שכזה התוצאה הגיונית.

פורסם

אני עוד לא נתקלתי בדבר כזה.

אבל יחד עם זאת, טוויטר שיושב על הדש, במשך 3 שנים שכל יום הוא חונה בחנייה לא מוצלת, זה תוצאה שיכולה לקרות והיא סבירה.

 

סה"כ לא מדובר על מוצר שעבר תכנון ופיתוח במעבדות של נאסא כדי להחזיק 20 שנה.

 

3 שנים בשמש, זה אלפי שעות של טמפרטורות לוהטות במיוחד בשמש הישראלית.

 

לכן, אפשרי לקבל דבר כזה כבלאי טבעי.

אם זה היה קורה אחרי כמה חודשים הייתי יכול להגיד שזה איזה כשל או פגם בייצור.

אבל 3 שנים? הגיוני לחלוטין.

under construction..

פורסם

קצת נסחפתם? כמו שנאמר לפני, נראה כשל נקודתי לא מדובר בתופעה. יכול לקרות לכל חברה מהשורה ראשונה. מורל חברה מעולה עם קו מוצרים מצויין, כך שלהתחיל לקשקש שטויות זה לא במקום.

פורסם

1+

 

אם זו הייתה תופעה שחוזרת על עצמה אצל מורל, כבר מזמן היינו שומעים על כך.

בכל מקרה כדאי לפנות אליהם. יכול להיות שהם יחליפו לך כמחווה של רצון טוב.

אני תמיד שמח כשלקוח שמצביע על פגם - ככה לומדים לעתיד.

 

סתם בשביל הפרופורציות - קנינו לסטודיו מסור מתכת מחברה ידועה בעלות של כמעט 60K ש"ח. אחרי יומיים קצר במשאבת קירור (טוב, חשמל איטלקי :lol:). כמובן שמיד הגיע טכנאי וטיפל בבעיה.

הדברים האלה קורים ויקרו. המדד האמיתי הוא כיצד החברה המייצרת מתייחסת למקרים כאלה.

 

אם תבחר לפנות למורל, אשמח לשמוע כיצד העניין התגלגל.

Ford Fiesta Ambiente 2012

Ford Focus Active Tourer  2020

Magenta Workshop

 

פורסם
חצי ציני - כי לכל מוצר יש כשלים נקודתיים

 

חצי רציני - כי "אחח הפורום הזה הורג אותי כול פעם מחדש אתם והשטויות שלכם.

 

מורל מקנאים.

זה החום של ישראל כול הצבע של האוטו שלי כבר ברח מהאוטו."

זאת תשובה ממש לא רצינית, בדיוק כמו מי שתכנן את שרידות הצבע, של הרכב שלו.

 

כמה דברים:

 

1. דבר ראשון יוסי וניר צודקים ב-100%, לכול טוויטר יכול לקרות דבר כזה אם הוא יהיה בטמפרטורה כזה, מושך שמש בצורה מטורפת. אני לא רוצה לדבר על מקרים של טוויטרים, ולא רק, אחרים שקרו כאן וזה לא בגלל נקודתיות, זה בגלל כמות. על כמה טוויטרים כאלו יש מקרים בודדים, זה יחס שלא נראלי שייצרן אחר יכול לעמוד. אולי מדובר כאן בהתרשלות של עובד שגם מושפע מחום, וזה לא אומר שמוצר הוא לא איכותי.

 

 

2. דבר שני, שירות, בעיני, שירות בן הכי טובים, אם לא הכי טוב, הוא שירות של מוראל לתושבי ישראל. במקום פותרים בעיה, מתקנים אם צריך, מחליפים אם לא ניתן לתקן, גם אם אין אחריות, ולא אומרים לך: "תקנה חדש". זה לא שירות, זה שירות "על".

תקנה מוצר זר, לאחר שנה או שנתיים לא יעבוד לך ! איפו יתרונות? אין אחריות, אין למי לפנות, אין עם מי לדבר, רק לקנות חדש ויהיה לך 3 טוויטרים, זה במקרה טוב, ואם אין דגם כזה, או שזה מוצר מיוחד, אז חודשים עד שזה יגיע מחו"ל וגם עוד כסף.

אנשים אתם לא חושבים אבל שירות זה יתרון ענק, במיוחד שזה גם נשמע מעולה :-D

פורסם

עתיד.

בכול זאת קצת צחקתי צבע יפני משנות ה90?

על סוזוקי בלאנו בקושי שראיתי סוזוקי בלאנו לא דהויות פה בארץ אין לי מושג איך זה הולך בחו"ל.

 

על השירות של מורל אין מה להגיד בכלל

שבועיים אחרי שרכשתי את הדוטק רמקול אחד התחיל לפרפר לא יודע למה פשוט התחיל.

דיברתי עם הבחור שרכשתי ממנו הוא אמר אין בעייה סוכן של מורל יהיה פה עוד ככה וככה ימים

הגיע הסוכן אמר לי תראה את הרמקול אמר תודה קח חדש מהקופסה.

 

לא שאל אותי אפילו מה קרה אמרתי לו אין לי מושג למה זה קרה הוא אמר מזה משנה קח תהנה.

 

שאל אותי על איזה מגבר וזהו.

 

באמת ששירות בלי מילים נסע עד לפה קצרין די חור החליף ונסע.

 

חווית רכישה מצוינית ושירות באמת מצויין המוצרים של מורל מאוד איכותיים וגם בשמיעה.

נראה לי שהתכוונו אני אדי וכול מי שהשתתף בצחוקידה על מורל

זה רק בגלל שhat וכול החברות השונות נכנסו חזק לפורום.

 

+1 לשירות של מורל ובכלל למוצרים שלהם.

פורסם

מה שהמומחה אמר.

מאיפה אתה שולף את זה מפלצת ירוקה?

 

כול הכבוד לניופון על השירות המעולה וכול הכבוד למורל על המוצרים המעולים

פורסם

אתה רוצה להעמיד את מורל(יותר נכון ניפון מול מורל) במבחן, על מוצר שלהם שהוא כבר בן למעלה מ3 שנים? למרות שהאחריות מכסה רק שנה.

 

זה שווה ערך להגיע עם רכב שנת 2000 שהמנוע שלו שבק ,לאחד מיבואני הרכב.

למרות שהאחריות מכסה רק 3 שנים ואתה מגיע עם רכב בן 9.

 

 

 

מה בדיוק אתה רוצה "לבחון"?:roll:, את חוש ההומור שלהם?

under construction..

פורסם

זה לא קורה הרבה, אבל מסכים עם ניר.

מוראל - ניפון לא עומדים פה למבחן. האלמנט עובד 3 שנים ותקופת האחריות שנה. אין סיבה שיכסו את זה


×
×
  • תוכן חדש...