Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

dir="rtl" style="text-align:right;"> שימו לב! השרשור הזה בן 6208 ימים, שזה ממש ממש הרבה ולכן הוא ננעל.

אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא - פנו לאחד המנהלים ונפתח את השרשור חזרה לתגובות.

פוסטים מומלצים

פורסם

אז ככה,

יש ברשותינו פוקוס 2001, רכב נחמד בסך הכל למרות שזללן ודי כבד.אנחנו רוצים להחליף לאוטו יותר חדש (משנתון 2006 ומעלה).

הבעיה היא כזאת אנחנו לא מצליחים למצוא רכב שגם יענה על הצרכים שלי וגם יספק את אבא שלי. כל מה שאבא שלי רוצה זה רכב אמין וחסכוני, אני רוצה גם להנות קצת מהנהיגה (רכב ידני לא על הפרק וזה מבאס).

אבא שלי די נעול על אוטו יפני מבחינת האמינות (קצת קשה לשכנע אותו), לכן חשבתי בכיוון של מאזדה 3 האצ'באק עם מנוע 2 ליטר שנותן ביצועים נחמדים, אבל פה הבעיה היא שהוא זולל דלק והביטוח די יקר.

השאלה שלי עד כמה הוא זולל יותר מהפוקוס שיש לנו כרגע?

והאם יש לכם הצעה לרכב בתקציב של עד 100K?

תודה.

THEN: Ford Focus ZX5 2001 ,VW Golf 1.2 TSI 2012

פורסם

איך הצלחת לכתוב את כל ההודעה הזאת בלי פסיק או נקודה אחת, אני באמת לא יודע.

הפעם ערכתי לך את ההודעה, להבא היא פשוט תעלם.

 

וחזרה לנושא -

מאזדה 3 עם מנוע 2 ליטר צורכת משהו באזור ה1:8 בנסיעות עירוניות וקצת פחות בנסיעה רגועה מחוץ לעיר. אם חיסכון בדלק חשוב לכם, כנראה שהיא לא הפייבוריט.

 

אולי כדאי שתגדיר קצת יותר מהי הנאה מנהיגה עבורך, ויהיה קל יותר לכוון אותך לרכב מתאים.

מחפש סוזוקי ג'ימני סטיישן 1,600 סמ"ק אוטומט

פורסם

אולי סיויק מודל 2007, מנוע 1800 סמ"ק תהיה פשרה בין חיסכון (יחסית למזדה 3, 2000 סמ"ק) להנאה (יחסית לפוקוס 1600 סמ"ק).

גם יפנית, כמו שאביך רוצה.

toyota verso 2016 - יש מקום לכולם!

בעבר : ניסאן NV200 2012, סיטרואן ג'מפי 2007, רנו קנגו DCI  2007,  פולו סטיישן SDI 2000, לנסר 93, אופל קדט 84.

פורסם

קודם כל תודה לשניכם.

הונדה סיויק די מוצאת חן בעיניי, אבל לפי מה שראיתי הביטוח שלה יקר (בערך פי 2 מהפוקוס) וזה פאקטור די חשוב.

 

לשאלה מה זה הנאה מנהיגה עבורי, אז זה בעיקר שהאוטו ירגיש מחובר לכביש עם הגה מדויק, דבר שבהחלט הפוקוס מספקת,

ודבר נוסף שהאוטו יהיה קצת יותר חזק.

מהסיבה הזאת הסתכלתי גם על המזדה.

 

אשמח לשמוע עוד רעיונות.

THEN: Ford Focus ZX5 2001 ,VW Golf 1.2 TSI 2012

פורסם

cl65amg שנת 2006 מוצעת עכשיו למכירה, הרכב יד ראשונה וק"מ נמוך.

אוטומטי כמו שאבא שלך רוצה וכח לא יהיה חסר לך.

אם תרכיב מערכת גז אז גם הוצאות הדלק יהיו סבירות יחיסת לכח.

 

ועכשיו בוא ניהיה ריאלים, מה התקציב?

פורסם

 

והאם יש לכם הצעה לרכב בתקציב של עד 100K?

תודה.

 

fish,

אתה קורא את מה שכתוב לפנייך?

toyota verso 2016 - יש מקום לכולם!

בעבר : ניסאן NV200 2012, סיטרואן ג'מפי 2007, רנו קנגו DCI  2007,  פולו סטיישן SDI 2000, לנסר 93, אופל קדט 84.

פורסם

fish, רעיון נחמד לא חשבתי על זה.

אבל אני יותר טיפוס של evo , חבל שהתקציב לא מאפשר, גם קצת בעיתי מבחינת הצריכה.:wink:

THEN: Ford Focus ZX5 2001 ,VW Golf 1.2 TSI 2012

פורסם

יש למישהו רעיון?

הבנתי שלגולף יש מנוע חסכני לא ? (אין לי מושג מאיזה שנתון מדובר)

בהנחה שנחרוג קצת מהתקציב זה משתלם?

THEN: Ford Focus ZX5 2001 ,VW Golf 1.2 TSI 2012

פורסם
יש למישהו רעיון?

הבנתי שלגולף יש מנוע חסכני לא ? (אין לי מושג מאיזה שנתון מדובר)

בהנחה שנחרוג קצת מהתקציב זה משתלם?

 

יש את המנוע 1.4 שמפיק 160 כ'ס אבל הוא לא בתקציב.

 

יש מנוע 1.4 שמפיק 122. הוא די חזק סביבות ה9.5 ל100 (הרבה יותר חזק מהפוקוס) , וכן הוא די חסכוני.

 

אני לא בדיוק יודע באיזה מחירים הוא נסחר אך אני מעריך שזה בסביבות ה120

פורסם

אז בסופו של דבר כנראה מאזדה 3 והסיויק יורדות מהפרק בגלל הצריכה והביטוח, ואת הגרסה של הגולף שהוזכרה לא מצאתי בכלל מוצעת למכירה.

כנראה שנתמקד בחיפוש אחר ראנקס ופריוס שלא כל כך נפוצות בשוק יחסית ל 3 והסיויק.

 

אשמח לשמוע קצת מידע על הרכבים האלה.

מה הצריכה של הראנקס?

באיזה שנים כדאי להתמקד?

ואיזה מהם יהיה יותר מהנה לנהיגה?

 

אם יש עוד הצעות אני אודה מאוד.

THEN: Ford Focus ZX5 2001 ,VW Golf 1.2 TSI 2012

פורסם

מה לגבי פוקוס חדשה יותר? אם תצליחו למצוא 2 ליטר אפילו יותר טוב. נכון שההתנהגות והביצועים טיפה נפגמו ביחס לדור הראשון אבל הרכב עדיין מספק את הסחורה.

חוץ מביצועים לראנקס לא יהיה שום יתרון אל מול הפוקוס. ד"א, בקורולה שלנו לא הצלחנו לעלות מעל 1:11.

אלעד רוזנקר, טלפון 0524626633.

ניתן להתקשר להתייעץ בכל הקשור ברכבי אספנות ואופל בפרט (בעיקר ישנים).

פורסם

אני אישית מאוד אוהב את הפוקוס, ו 2 ליטר בכלל נראה מבטיח, אבל אחת הסיבות שאנחנו רוצים להחליף את האוטו זה בגלל התקלות שהתחילו להופיע . אבא שלי כנראה לא ירצה "לחוות" את הפוקוס שוב, למרות שלדעתי זו טעות.

מכיוון שיש לנו ניסיון טוב עם הטויוטה כנראה שנעצור באחד מהדגמים שהזכרתי.

THEN: Ford Focus ZX5 2001 ,VW Golf 1.2 TSI 2012

פורסם

מישהו יכול להגיד מה התוספות שיש בדגם LUXURY של ה RUNX חוץ מהסאן רוף?

תודה

THEN: Ford Focus ZX5 2001 ,VW Golf 1.2 TSI 2012

×
×
  • תוכן חדש...