Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

dir="rtl" style="text-align:right;"> שימו לב! השרשור הזה בן 6207 ימים, שזה ממש ממש הרבה ולכן הוא ננעל.

אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא - פנו לאחד המנהלים ונפתח את השרשור חזרה לתגובות.

פוסטים מומלצים

פורסם

בארץ תמיד יהיו אנשים שיראו רק את הדברים השליליים ברכבים.

תנסה להכנס לכל מוספי הרכב באתרים כמו וואלה.. עם ישראל אוהב להתלונן ואוהב כשרע לאחר, אין מה לעשות

 

הייתה לי(להורים) מיצובישי צ'אמפ, גם קוריאנית שירדו עליה מהיום הראשון. אמרו זבל של אוטו, לא יחזיק מעמד, מתפרק. אחרי 420K ו 14 שנים, אני מאוד מכבד את הרכב ונראה לי שהוא נתן תמורה מאוד נאה למחיר שלו. היה אצלינו מהמפעל עד לקבר.

 

אחרי זה אני קניתי 206 ושוב כולם אמרו צרפתיה, כל היום מוסך, לא אמינה... נהנתי מכל רגע

 

היום אני עם מיצובישי כריזמה(לא כל כך מבחירה). הרכב הכי משעמם, עצל ובנאלי שנהגתי בו. דווקא עליו, הרכב שמבחינתי הכי פחות מרגש ושלא משאיר שום חותם, אף אחד לא אומר שום דבר רע.

 

לך תבין.

אני למדתי, ללכת רק עם מה שאני אוהב.

  • תגובות 38
  • פורסם
  • תגובה אחרונה

המגיבים הפעילים ביותר בשרשור

המגיבים הפעילים ביותר בשרשור

תמונות שפורסמו בשרשור

פורסם

הרכב השחור דווקא ממש יפה. לרגע חשבתי שזאת מרצדס אמיתית.

 

אגב, מה הקטע שלהם, זה כמו החברה הסינית ההיא שמעתיקה דגמים, או שיש להם אישור?

אימפרזה 4*4 04 נמכרה :|

סובארו בי4 08 לימיטד ז"ל :cry:

סובארו בי4 09 גפ"מ :-)

BMW E92 8)

פורסם

זאת אלונה ברקת הבעלים של הפועל באר שבע.

אישה שהביאה הרבה כבוד לקבוצה והחזירה קהל למיגרשים.

"כל היציע עכשיו משתולל...:multi::angel::onfire:"

פורסם
הידעתם שהיא המחליפה הרשמית של הדייהו סופר סאלון האגדית:lol:?

הצ'אירמן היא לא מחליפת הדייהו סופר סאלון. דייהו זה לא סאנגיונג.

ובקשר לסאנגיונג הם עובדים בשיתוף פעולה עם מרצדס בעיקר בתחום המנועים (קונים ממרצדס)

"כל היציע עכשיו משתולל...:multi::angel::onfire:"

פורסם
הייתה לי(להורים) מיצובישי צ'אמפ, גם קוריאנית שירדו עליה מהיום הראשון.

רק תיקון קטן: מיצובישי מעולם לא יצרו בקוריאה. ספציפית לגבי הדגם שלך, הוא יוצר בתאילנד, כמו גם ההאנטר.

אני לא אומר שזה יותר או פחות טוב, אני רק מעמיד דברים על דיוקם.

AUTOBIANCHI A112 JUNIOR '84 | FIAT BRAVO SENSATION '11 | RENAULT CLIO ESTATE '14

 

לא תמצא רוטס HR במחיר זול יותר.

פורסם

הצ'אמפ הוא דגם ישן של המיצובישי לנסר הראשונה שנחתה פה ב-89 ואכן הוא מיוצר בתאילנד.

"כל היציע עכשיו משתולל...:multi::angel::onfire:"

פורסם
בארץ תמיד יהיו אנשים שיראו רק את הדברים השליליים ברכבים.

תנסה להכנס לכל מוספי הרכב באתרים כמו וואלה.. עם ישראל אוהב להתלונן ואוהב כשרע לאחר, אין מה לעשות

 

הייתה לי(להורים) מיצובישי צ'אמפ, גם קוריאנית שירדו עליה מהיום הראשון. אמרו זבל של אוטו, לא יחזיק מעמד, מתפרק. אחרי 420K ו 14 שנים, אני מאוד מכבד את הרכב ונראה לי שהוא נתן תמורה מאוד נאה למחיר שלו. היה אצלינו מהמפעל עד לקבר.

 

אחרי זה אני קניתי 206 ושוב כולם אמרו צרפתיה, כל היום מוסך, לא אמינה... נהנתי מכל רגע

 

היום אני עם מיצובישי כריזמה(לא כל כך מבחירה). הרכב הכי משעמם, עצל ובנאלי שנהגתי בו. דווקא עליו, הרכב שמבחינתי הכי פחות מרגש ושלא משאיר שום חותם, אף אחד לא אומר שום דבר רע.

 

לך תבין.

אני למדתי, ללכת רק עם מה שאני אוהב.

 

דווקא כן אומרים דבר רע. כל מי שמחזיק כריזמה אומר כמוך שהיא לא סוחבת (כי היא נוצרה מיסודה ל-1.8 שרק ב-2008 התחילו לייבא)

וגם שהוא סופר אמין .

פורסם
דווקא כן אומרים דבר רע. כל מי שמחזיק כריזמה אומר כמוך שהיא לא סוחבת (כי היא נוצרה מיסודה ל-1.8 שרק ב-2008 התחילו לייבא)

וגם שהוא סופר אמין .

איזה כריזמה 1.8 התחילו לייבא ב-2008?

"כל היציע עכשיו משתולל...:multi::angel::onfire:"


×
×
  • תוכן חדש...