Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

מגאן דיזן 1.9 EX, או פולו קלאסיק 1.9 SDI?


dir="rtl" style="text-align:right;"> שימו לב! השרשור הזה בן 6209 ימים, שזה ממש ממש הרבה ולכן הוא ננעל.

אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא - פנו לאחד המנהלים ונפתח את השרשור חזרה לתגובות.

פוסטים מומלצים

פורסם

שלום לכולם,

 

אני כבר חודשיים מחפש רכב דיזל טוב לנסיעות מרובות (30K בשנה) כמעט כולן בין-ערוניות. אני מעדיף רכב ידני.

 

התקציב שעומד לרשותי הוא 20 - 25 אלף.

 

אחרי שראיתי כמה מכוניות - הכיוון הצטמצם לשני רכבים בעיקר:

 

פולו קלאסיק דיזל 1.9 SDI ידני (שנתון 2000-2001) - 68 כוחות סוס / 2 כריות אוויר.

רנו מגאן דיזל 1.9 EX ידני (שנתון 2002 - 2003) - 80 כוחות סוס / 4 כריות אויר.

 

 

על פניו, המגאן עדיפה. אני אודה לכם מאוד אם מישהו יכול להצביע על בעיות מיוחדות במגאן?

 

בנוסף - שקלתי גם סיטרואן קסארה וסיאט טולדו או קורדובה (דיזל). אשמח לשמוע מה אתם חושבים על הדגמים האלה לעומת המגאן והפולו?

 

תודה רבה!

פורסם

שלום,

קורדובה SDI זהו רכב זהה לפולו קלאסיק, רק המחיר קצת יותר נמוך (בגלל הבדלי בסמל).

 

במשך 5 שנים החזקתי פולו SDI מודל 2000.

רכב אמין ביותר. פשוט סוס עבודה הבעיה שלו (והחיסרון מול מגאן) זה חוסר נוחות במושבים, ממש הציק לי בגב.

המושב של "דר. גב" פתר לי את הבעיה הזאת.

בפולו 2000 היו 64 כ"ס, רכב לא מהזריזים, אבל במשך 5 שנים הוא עלה לירושלים על בסיס יום-יומי.

 

מגאן זה רכב נח, מפנק, מרווח יותר, בטיחותית יותר.

אבל, לדעתי, שורד פחות טוב את הנסיעות המרובות, שאופייניות לרכב דיזל מבחינת האמינות.

 

בכללי, כאשר מחפשים דיזל בתקציב כמו שלך, מאוד קשה למצוא מכונית במצב טוב.

זה צריך להיות השיקול העיקרי בהחלטתך - מציאת רכב דיזל שמור, מטופל ,שלא עבר כבר 300 אלף ק"מ, לא מונית לשעבר(פולו קורדובה),לא רכב שהיה בשירות צה"ל (מגאן).

 

שיהיה בהצלחה.

toyota verso 2016 - יש מקום לכולם!

בעבר : ניסאן NV200 2012, סיטרואן ג'מפי 2007, רנו קנגו DCI  2007,  פולו סטיישן SDI 2000, לנסר 93, אופל קדט 84.

פורסם
שלום,

קורדובה SDI זהו רכב זהה לפולו קלאסיק, רק המחיר קצת יותר נמוך (בגלל הבדלי בסמל).

 

במשך 5 שנים החזקתי פולו SDI מודל 2000.

רכב אמין ביותר. פשוט סוס עבודה הבעיה שלו (והחיסרון מול מגאן) זה חוסר נוחות במושבים, ממש הציק לי בגב.

המושב של "דר. גב" פתר לי את הבעיה הזאת.

בפולו 2000 היו 64 כ"ס, רכב לא מהזריזים, אבל במשך 5 שנים הוא עלה לירושלים על בסיס יום-יומי.

 

מגאן זה רכב נח, מפנק, מרווח יותר, בטיחותית יותר.

אבל, לדעתי, שורד פחות טוב את הנסיעות המרובות, שאופייניות לרכב דיזל מבחינת האמינות.

 

בכללי, כאשר מחפשים דיזל בתקציב כמו שלך, מאוד קשה למצוא מכונית במצב טוב.

זה צריך להיות השיקול העיקרי בהחלטתך - מציאת רכב דיזל שמור, מטופל ,שלא עבר כבר 300 אלף ק"מ, לא מונית לשעבר(פולו קורדובה),לא רכב שהיה בשירות צה"ל (מגאן).

 

שיהיה בהצלחה.

 

 

תודה רבה,

עזרת מאוד.

פורסם

אני רק רוצה להוסיף דבר אחד קטן - מפרטי המכוניות באתר יד2 לא תמיד נכונים, ויש מלא טעויות שם.

 

אם במילים אחרות, מגאן דיזל עם 80 כ"ס (טורבו דיזל הזרקה ישירה 1.9 ליטר) זה רכב ממש ממש נדיר, ולא נמכרו הרבה כאלו, כי היא הייתה בקבוצת רישוי 3.

 

רוב המגאן דיזל הגיעו עם מנוע 1.9 65 כ"ס, הוא סוחב קצת פחות טוב ממנוע SDI של פולקסווגן, וצורך קצת יותר דלק.

בהצלחה בחיפושים, אתה לא יודע, מה מחכה לך. :roll:

 

 

פורסם

ערב טוב

אופל אסטרה טורבו דיזל רכב מעולה, מומלץ מדגם 2001 (אם אני לא טועה) לאחר תוספת האינטרקולר.

מנוע חזק ביחס לשתי האחרות, תא נוסעים עמיד, חסכוני מאוד (כ - 15 ק"מ/ליטר בנסיעה משולבת עם מזגן).

הרנו חלשה, צורכת יותר דלק, והרבה פחות עמידה מבחינה מכנית ותא הנוסעים בפנים.

החסרון העיקרי של האופל הינו מחירי חלפים וטיפולים יקרים, אך בהשוואה לשתיים האחרות - אין לי מושג.

כמו כן, ביחס למגאן היא מעט נוקשה על כביש משובש.

שים לב שאתה לא קונה בטעות אופל / רנו צבאית לשעבר.

בד"כ הסיומת של מספר הרישוי תהיה 15 או 5X.

בהצלחה

 

אלי

פורסם

אני בהחלט יכול להמליץ על הסיטרואן קסארה, היא לא מאופיינת בתקלות המרגיזות שהמגאן ידועה בהן.

 

לאבא של חברה שלי יש מגאן עתיקת יומין שנת 97, שעושה צרות חשמליות על בסיס דו-חודשי, אצלי בקסארה ה"צעירה" אין זכר לדברים המעצבנים הנ"ל.

 

סתם לדוגמא: במגאן הנ"ל מד הטורים לא עובד, חצי מלוח השעונים לא מאיר והשעון הדיגיטלי היפה לא מציג ספרות אלא ג'יבריש.

 

רק בשביל הקטע אספר כי כדי להחליף את השעון הזה צריך להרים חצי דשבורד ולא בטוח שכל הקליפסים יחזרו למקומם.

 

 

אלה הסיבות שהעדפתי בזמנו לא לקחת את המגאן והעדפתי את הקסארה.

 

 

אתה מוזמן לעשות חיפוש על הודעות קודמות שלי, אני כבר שנתיים עם הקסארה ומבסוט מאוד.

×
×
  • תוכן חדש...