Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

dir="rtl" style="text-align:right;"> שימו לב! השרשור הזה בן 6225 ימים, שזה ממש ממש הרבה ולכן הוא ננעל.

אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא - פנו לאחד המנהלים ונפתח את השרשור חזרה לתגובות.

פוסטים מומלצים

  • תגובות 36
  • פורסם
  • תגובה אחרונה

המגיבים הפעילים ביותר בשרשור

המגיבים הפעילים ביותר בשרשור

תמונות שפורסמו בשרשור

פורסם

המון תודה לכולם על התשובות,נתתם לי קצת כיוון.

אביזרים או דברים מסוימים נראה לי משום מה שיהיה קצת קשה להוציא מהם.

הרכב הוזמן בדגם המפואר עם כל התוספות האפשריות(ניתן לראות מה הוזמן בהודעותיי הקודמות ששם רשום,אם זה כולל ספוילר או חיישנים או מסכי דיוידי או כל דבר אחר).

אפילו שילמנו על תוספת אחריות לשנה הרביעית.

כן עגמת הנפש שאני מדבר עליה זה לא שזה ששריטה תשנה את המצב,נכון ששריטה תגיע מתישהו ואם לא בעוד שנה אז בעוד שבוע.

אבל קצת קשה לקנות בפעם הראשונה רכב שהוא חדש מהחברה,לשלם במזומן את כל הכסף כי הוא נחסך על מנת שלא נצטרך לקחת הלוואות,להמתין כ3 שבועות לרכב ובסוף שמגיעים לשם בציפיה שאני אמור לקבל רכב חדש לגמרי לגלות שריטה על הדלת שלצד הנוסעים ולשרוף יום שלם בבני ברק בשביל לראות מה הם יחליטו לעשות איתי,נקווה לטוב מחר נפנה עליהם שוב.

פורסם
כנראה שעוד לא קניתה עד היום רכב חדש ב 150000 ש"ח , אז אין לך מושג לגבי עוגמת הנפש של הבחור.

גם כשאני קונה ארטיק והמקל שלו שבור, תאמין לי שדמעות חונקות את גרוני. ובאמת המון עגמת נפש יש בענין ויש גם סיכוי שהמוכר יתן לי ארטיק אחר, בניגוד לשריטה באוטו החדש. כל שניסיתי לומר ואתה לא הבנת לצערי, הוא שהסיכוי, לדעתי לפחות, לקבל אוטו אחר בגלל סריטה, דומה לסיכוי לקבל גם נדל"ן בגלל אותה סריטה.

פורסם
יש לך עכשיו המון כוח ביד כי עדיין לא קיבלת את הרכב, לכן הוא חדש לחלוטין וניתן למכור אותו לאדם אחר.

מגיע לך פיצוי.

ואני גם מאמין שיחליפו לך את הרכב אם תתעקש (לא כדאי לך) או פיצוי כלשהו (עדיף לך).

וגם על ביטול עסקה אני לא חושב שתשלם קנס כיוון ש

 

 

הרכב עבר תהליך רישוי והוא כבר על שם הקונה, היבואן יכול למכור אותו למישהו אחר רק לאחר הוספת יד ברישיון הרכב.

 

המון תודה לכולם על התשובות,נתתם לי קצת כיוון.

אביזרים או דברים מסוימים נראה לי משום מה שיהיה קצת קשה להוציא מהם.

הרכב הוזמן בדגם המפואר עם כל התוספות האפשריות(ניתן לראות מה הוזמן בהודעותיי הקודמות ששם רשום,אם זה כולל ספוילר או חיישנים או מסכי דיוידי או כל דבר אחר).

אפילו שילמנו על תוספת אחריות לשנה הרביעית.

כן עגמת הנפש שאני מדבר עליה זה לא שזה ששריטה תשנה את המצב,נכון ששריטה תגיע מתישהו ואם לא בעוד שנה אז בעוד שבוע.

אבל קצת קשה לקנות בפעם הראשונה רכב שהוא חדש מהחברה,לשלם במזומן את כל הכסף כי הוא נחסך על מנת שלא נצטרך לקחת הלוואות,להמתין כ3 שבועות לרכב ובסוף שמגיעים לשם בציפיה שאני אמור לקבל רכב חדש לגמרי לגלות שריטה על הדלת שלצד הנוסעים ולשרוף יום שלם בבני ברק בשביל לראות מה הם יחליטו לעשות איתי,נקווה לטוב מחר נפנה עליהם שוב.

 

דרוש פיצוי וקח את האוטו, זה יכול להיות זיכוי על שנת האחריות הרביעית או זיכוי על הטיפולים התקופתיים הבאים.

אתה יכול לבקש גם תיקון או שיחליפו את הכנף עם רכב אחר זהה באותו צבע וזאת במידה והשריטה היא על חלק פריק. את החלק השרוט שיצבעו ויתנו ללקוח אחר ואז הלקוח האחר לא ידע כי לא חייבים לעדכן אותו ובא לציון גואל.

Heaven is where the police are British, the cooks French, the mechanics German, the lovers Italian and it is all organized and run by the Swiss

 

 

Hell is where the chefs are British, The mechanics French, the lovers Swiss, the police German, and it is all organized and run by the Italians

פורסם
הרכב עבר תהליך רישוי והוא כבר על שם הקונה, היבואן יכול למכור אותו למישהו אחר רק לאחר הוספת יד ברישיון הרכב.

 

זה לא נכון.

 

הרכב עבר תהליך רישוי והוא על שם הקונה.

ניתן לבטל את זה, כיוון שהנתונים לא מתעדכנים מיידית במשרד התחבורה ולרשום רכב אחר על שם הקונה, ללא הוספת יד לרכב הנ"ל.

 

זה וודאי ונעשה לא פעם.

פורסם

אז האוטו החדש הגיע אתמול.

בתור פיצוי קיבלנו בלוט'וס לרכב,וציפוי ספארק לצבע,וכמובן שהשריטה הקטנה נעלמה.

אנחנו ממש מרוצים מהרכב,נקנה עם כל האביזרים ואפילו מפתח מקורי עם אזעקה נוסף.

כמה תמונות שלו כשהוא הגיע:

1.jpg

2.jpg

3.jpg

פורסם
זה לא נכון.

 

הרכב עבר תהליך רישוי והוא על שם הקונה.

ניתן לבטל את זה, כיוון שהנתונים לא מתעדכנים מיידית במשרד התחבורה ולרשום רכב אחר על שם הקונה, ללא הוספת יד לרכב הנ"ל.

 

זה וודאי ונעשה לא פעם.

 

:mm_yeah:

זה בהחלט נכון. מעבירים את הנתונים במרוכז פעם בחודש או משהו כזה.

 

כבר שמעתי מקרים שבהם הוחלף רכב על סיבה דומה ואני לא מוצא שום מקום לרוח התבוסתנות שמובילים כאן בכל מה שקשור לקבלה בהכנעה של מוצר פגום או מתוקן.

 

אנחנו מדינת חוק שאין בה חוק ומי שעושה מספיק רעש, אפשר להחזיר לאחור תהליכים בשבילו. זה בדוק ,זה ידוע זה נעשה וזה ייעשה.

 

הזמנת מוצר ב100-150K , כסף שעבדו קשה עבורו, הגישה היא לא הקו שמנסים להוביל כאן של להרכין את הראש ולקבל בהכנעה את העובדה שנדפקת.

 

מכיוון שכבר קיבלת את הרכב, אז תתחדשו ותהנו.

GTI MK8
 Volvo V40 T5 R-Design - SOLD

GTI MK6 Premium - SOLD

GTI MK4 , MK5 - SOLD

פורסם

כולה שריטה קטנה שנעלמה לאחר טיפול, והלקוח קיבל פיצוי על כך.

 

רוכש הרכב לא נדפק, אתה כרגיל מוציא כל דבר מפרופורציה.

Hyundai Tucson Prime 2.0– הבחירה של האישה..

Kia Niro Plug In - כי שומרים על הסביבה

 

פורסם

דיברתי באופן כללי.

 

אנשים כאן נוטים לחפש סיבות למה זה בסדר שדופקים אותם. כלומר לתרץ לעצמם מדוע כן מותר ליבואן לספק להם רכב פגום.

 

אני לא יודע מה גודל השריטה - לא נאמר כאן , כבר ראיתי רכב חדש שקיבל שריטה על כל הצד שגם היא לא 5 אחוז מערך הרכב אבל דורשת צביעת כנף ודלתות.

GTI MK8
 Volvo V40 T5 R-Design - SOLD

GTI MK6 Premium - SOLD

GTI MK4 , MK5 - SOLD

פורסם
אז האוטו החדש הגיע אתמול.

בתור פיצוי קיבלנו בלוט'וס לרכב,וציפוי ספארק לצבע,וכמובן שהשריטה הקטנה נעלמה.

אנחנו ממש מרוצים מהרכב,נקנה עם כל האביזרים ואפילו מפתח מקורי עם אזעקה נוסף.

כמה תמונות שלו כשהוא הגיע:

 

תיתחדש ותהנה .

יהיה טוב, רק לא ידוע למי ומתי .


×
×
  • תוכן חדש...