Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

dir="rtl" style="text-align:right;"> שימו לב! השרשור הזה בן 6228 ימים, שזה ממש ממש הרבה ולכן הוא ננעל.

אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא - פנו לאחד המנהלים ונפתח את השרשור חזרה לתגובות.

פוסטים מומלצים

פורסם

יש לציין שכל המוסכים בבאר שבע שביקרתי נגיד ככה לא משהו, (קובניטורים,רמאים, שקרנים וכולי) כבר נמאס לי ש כל פעם שאני הולך למוסך אני מתבאס מחדש זה פשוט לא יאומן , אפילו כמה פעמים כמעט נהרגתי בגלל שמוסכניק אחד לא תיקן תבלמים כמו שצריך, פעם אחד נסעתי ופתאום נפל הבלם לרצפה וכמעט נכנסתי במשאית ואחרי שחזרתי אליו הוא שוב פעם לא סידר כמו שצריך .אם אתם מכירים מוסך נורמלי בבאר שבע אשמח מאוד אם תמליצו

פורסם
יש לציין שכל המוסכים בבאר שבע שביקרתי נגיד ככה לא משהו, (קובניטורים,רמאים, שקרנים וכולי) כבר נמאס לי ש כל פעם שאני הולך למוסך אני מתבאס מחדש זה פשוט לא יאומן , אפילו כמה פעמים כמעט נהרגתי בגלל שמוסכניק אחד לא תיקן תבלמים כמו שצריך, פעם אחד נסעתי ופתאום נפל הבלם לרצפה וכמעט נכנסתי במשאית ואחרי שחזרתי אליו הוא שוב פעם לא סידר כמו שצריך .אם אתם מכירים מוסך נורמלי בבאר שבע אשמח מאוד אם תמליצו

 

שלום, נפתח מוסך חדש בשם "מוסך עטרה" השייך ליוסי כהן , בעמק שרה . מוסך אמין , אנשים אמינים , מאוד ממליץ.

 

דוד ברזילי

איש באר שבע שמאוד אוהב אותכם

פורסם

אולי תרשום לפחות מה דגם הרכב שלך?

toyota verso 2016 - יש מקום לכולם!

בעבר : ניסאן NV200 2012, סיטרואן ג'מפי 2007, רנו קנגו DCI  2007,  פולו סטיישן SDI 2000, לנסר 93, אופל קדט 84.

פורסם

בגדול אם מדובר בנושא בטיחותי כמו בלמים הייתי ממליץ לך לטפל במורשה.

אבל אם אתה רוצה לחסוך בעלויות -

"עתיד הרכב" בעמק שרה, מול מקור הצמיג והפרונט.

מוסך מקצועי, אמין, והכי חשוב - ישר.

פורסם

בבקשה תגיד לי מיהו מוסך "מוסך עתיד הרכב" ושל מי מוסך זה ? , אני גם בעמק שרה ולא ידוע לי על מוסך זה.

איש באר שבע שמאוד אוהב אותכם

פורסם

אני מקווה שאני לא טועה בשם.. אבל ככה נראה לי שקוראים לו.

כמו שאמרתי הוא יושב בסוף עמק שרה מול מקור הצמיג.

הוא מנוהל ע"י לוי אשכול.

המוסך כעקרון מתמחה בתיבות הילוכים, אבל מבצע גם תיקונים כלליים לרכב.

הייתי אצלו כמה פעמים עם הקליאו 94 הישנה שלי, עליה השלום, והייתי מרוצה מאוד גם מהמחיר וגם מהעבודה.

×
×
  • תוכן חדש...