Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

dir="rtl" style="text-align:right;"> שימו לב! השרשור הזה בן 6242 ימים, שזה ממש ממש הרבה ולכן הוא ננעל.

אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא - פנו לאחד המנהלים ונפתח את השרשור חזרה לתגובות.

פוסטים מומלצים

פורסם
מאיפה המצאת את זה? היא מגיעה עם מנוע 1400 סמ"ק שלא מתקשה להזיז אותה (אמנם היא לא זריזה במיוחד, אבל היא בסדר). הגרנדה יותר בטוחה מהפאביה.

 

למיטב ידיעתי - הגרנדה פונטו לא נמכרת יותר בגרסת 1.4 ידנית.

 

מה שהעRS אמר.

 

איתמר.

"מדינה מפותחת היא לא מדינה בה העניים נוסעים ברכב פרטי אלא מדינה בה העשירים נוסעים בתחבורה ציבורית"

פורסם

אלכס, אנחנו בדקנו לגבי גרנדה פונטו 1.4 ידנית - ונאמר שאין יותר. יש אך ורק 1.2 בידני.

Renault Megane RS 300 Trophy 2021

 

 

Renault Catpur 155 2021 

פורסם
תודה לכם, על הסקודה רומסטר נצטרך לוותר, היא גדולה מדי ואנחנו כן חושבים על עיצוב בסופו של דבר..

 

רציתי לדעת מה החוות דעת הכללית על B3 ההאצ'בק או הסדאן.

 

לגבי הפיאסטה יש אותה בידני בוודאות, רק שהיא נשמעת לי יקרה יחסית לסופר מיני (107K לדברי הסוכנות)

 

האם ישנם עוד משפחתיות / סופר מיני ידניות שכדאי להסתכל עליהן ?

 

פיאסטה החדשה מגיע בגירסא אחת בלבד לארץ מנוע 1.4 עם תיבה אוטומטית , אין ידני בארץ וגם לא יהיה.

 

אם אתם מחפשים סופר מיני אז רק אירופאיות מובאות לארץ עם גיר ידני פרט ליוצאת מן הכלל אחת והיא היאריס.

 

יש את האיביזה החדשה שמגיעה עם גיר ידני וגם הפאביה, החיסרון היחידי באיביזה הוא בכך שהיא מגיעה רק עם 4 כריות אויר סטנדרטיות.

 

גרנדה פונטו זה רכב נחמד, אבל מגיע עם אבזור עלוב ביותר בגירסא הידנית במיוחד עם אבזור בטיחותי עלוב ולדעתי לא עומדת בשורה אחת עם המתחרות האחרות מהקבוצה.

פורסם

אם כבר נאמר לגבי ה-C4 אז במחיר של 114K היא מגיעה עם מנוע 1.6 120 כ"ס.

 

*המחיר מתייחס למחיר הרגיל- יש לבדוק, אולי יש הנחות.

פורסם
אומרים פה שה i30 כבר לא מיובאת עם תיבה ידנית.

 

אם זכרוני איננו מטעני, דובר על כך שה-I30 דיזל כבר לא מוצעת עם תיבה ידנית.

אני די בטוח שגרסת הבנזין עדיין מוצעת עם תיבה ידנית.

 

בכל אופן, שווה להתקשר ולשאול (אגב, באתר של יונדאי ישראל עדיין יש אופציה של 2.0 בנזין ודיזל ידניות..בטח עדיין לא עודכן).

 

Cadillac ATS Premium 2015

 

Citroën C5 Aircross Shine PK 2021

×
×
  • תוכן חדש...