Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

יריית הפתיחה - המערכת השניה יוצאת לדרך...


שימו לב! השרשור הזה בן 5453 ימים, שזה ממש ממש הרבה. נא המנעו מהקפצה שלו והקפיצו אותו אך ורק אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא. אם יש לכם שאלה, נא פתחו שרשור חדש.

פוסטים מומלצים

הכיסוי של הריצפה הצפה לא יחליק בזמן שירים עם באסים או\ו נסיעה לא רגועה?

 

אני מניח שעל הפלטה של המגברים היה אמור להיות "מכסה" פלסטיק שקוף, מה יש עליו כרגע?

HYUNDAI SONATA V6 2.5 00 -

HONDA CIVIC 1.8 ES 08-

HYUNDAI TUCSON 016 -

:) MAZDA 6 09

 

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

  • תגובות 157
  • פורסם
  • תגובה אחרונה

המגיבים הפעילים ביותר בשרשור

המגיבים הפעילים ביותר בשרשור

תמונות שפורסמו בשרשור

הרצפה בנויה משתי פלטות עץ זהות.

 

פלטה תחתונה עליה יושבים שלושת המגברים, הפרוססור וכל החיווט והמפצלים למינם.

 

על הפלטה התחתונה יש הרבה הגבהות עץ שהן בעצם לייסט בגובה של 7 ס"מ שחתכתי לחלקים.

 

הפלטה העליונה שוכבת לה על כל חלקי ההגבהה האלו.

 

בצדדים בין שתי הפלטות לא סגרתי שום דבר בכדי לאפשר מעבר חופשי של אוויר, בעוד למגבר הגדול, הורדתי את המכסה העליון בכדי לאפשר לו לפלוט חום מהר יותר - אם יהיה צורך אני אפתח לו חלון על הפלטה העליונה או אחליף אותו במגבר הגדול שיש לי ברכב הפרטי.

 

לגבי הסאב ולמה הוא לא זז - הסקוטשים לא תפוסים על הבד שמרפד את הפלטה התחתונה - אלא הם מודבקים ומהודקים ישירות לפלטה עצמה - בריפוד, לפני שהדבקתי אותו סופית למשטח - שרטטתי עם סמן לורד שחור בצורה מדוייקת ככל האפשר את הפסים של הסקוטשים וגזרתי את החלק הזה מהבד - ככה שהריפוד מתלבש בצורה כזו שהוא לא מכסה את שני פסי הסקוטשים והסאב בעצם שמודבקים אליו בהתאמה הפסים התואמים - נצמד אליהם ולא זז מילימטר.

 

הפלטה העליונה מוברגת להגבהות ולכן אין חופש תנועה לחלקים.

 

הפלטה התחתונה תפוסה ב"איקס" של המושב האחורי - ברכב הזה אי אפשר לקפל את המושב האחורי - המשענת, אפשר רק להבריג אותה החוצה וזהו - מאחורי המשענת גב של המושב האחורי יש שני סורגי פלדה לבטיחות ולחוזק המרכב של הרכב שאליהם הפלטה מהודקת - כאשר רוצים גישה חופשית לפלטות - צריך לפרק את המושבים ואת מסגרת הבטיחות.

 

עוד מחשבה שהושקעה בנושא - לסקוטש יש צד בד וצד פלסטיק - את הצד הפלסטי הדבקתי לסאב - למה? במידה ויום אחד אחליט לשים את כיסוי רצפת תא המטען מעל הפלטה העליונה - זה עשוי מלבד גס ולכן הסאב ידבק מעליו למשטח הזה בלי שאצטרך להתחיל לבזבז זמן על הדבקת סקוטשים נוספת.

 

ואני כבר מתכנן שינויים נוספים...

B4 2010 - ANY-PHONE + MOSCONI AMAS2 + Audsion BitOne + Voce5.1K FullDA + MASSIVEBX4 +HatL1 + Morel CDM880 + Morel Hybrid602 + Micca COVO-S + Audison TH10 + Pioneer TS-X150

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

תיכנון מעולה!

 

הייתי ממליץ שהייתה מרים את כול העסק של המגברים מעל השטיח ואז השטיח יושב כמו שצריך בלי לראות את כול הבאלגן , הפלטה של המגברים יושבת יפה על השטיח ומביא מסגרת פלסטיק שקופה לפלטה העליונה , יוצר מן סוג של תערוכה כזו.

 

אבל זה בשיקולך כי אולי אתה מחפש להסתיר מפני גנבים ושאר הירקות.

HYUNDAI SONATA V6 2.5 00 -

HONDA CIVIC 1.8 ES 08-

HYUNDAI TUCSON 016 -

:) MAZDA 6 09

 

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

אם הייתי רוצה לעשות אקסטראוואגאנזה (שואו במילים אחרות) הייתי עושה

 

אני רוצה התקנה סולידית ככל האפשר עם כמה שפחות שינויים במרכב של הרכב ואני שמח לאמר שאין חור אחד בכל ההתקנה הזו למעט הגומיית מעבר לכבל מתח הראשי.

 

אפילו הקונקטורים של הרמקולים המקוריים נשארו ואני שומר את כל החלקים כולל הקיק פאנלים המקוריים והמאפרה והרמקולים המקוריים בארגז.

 

אפילו הצמה של הרדיו דיסק המקורי נשארה כהינה והורכב מתאם במיוחד ע"י סאונדסטורם בכדי שאוכל להחזיר את המצב לקדמותו בעניין של שעות בודדות. את הרדיודיסק תוך חמש דקות אני מחזיר למקורי - לא צריך לעשות שום שינויים בשום דבר.

B4 2010 - ANY-PHONE + MOSCONI AMAS2 + Audsion BitOne + Voce5.1K FullDA + MASSIVEBX4 +HatL1 + Morel CDM880 + Morel Hybrid602 + Micca COVO-S + Audison TH10 + Pioneer TS-X150

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

עדכון נוסף -

 

שוחחתי עם אליקו בטלפון לגבי המערכת - הרושם שקיבלתי הוא שהמידבאסים לא עומדים בעומס לעומת שאר חלקי המערכת, הטענה של אליקו היא שהם יושבים על מגבר ישן של JBL ושהוא לא שולט בהם.

 

אז קודם כל - הם מוגברים בגישורים ואכן, היום לאחר בחינה של תפקוד המערכת אני מגיע לאותה המסקנה ואני לא חושב שהמגבר הזה סוחב אותם או שיותר נכון, אין לו מספיק שליטה וכנראה שיש לו אחוז עיוות גבוה.

 

בדקתי את הקיקר ZX150.2 שלי וראיתי שבתעודת הלידה שלו רשום שהוא מוציא הספק כולל של 208 וואט! - זה קרוב מאוד ל30 אחוז אנדרייטד...

 

אני הולך להשתמש במגבר הזה בתור המונו לסאב וופר - שעובד יפה מאוד התברר לי היום וקצת חבל לי שכבר הזמנתי עץ לתיבה - אבל לפחות יהיה לי משהו לעשות בשבועות הקרובים ואני הולך לקחת על זה את הזמן ולעבוד בשיא הסבלנות הפעם - אני אנסה להגיע לרמת גימור באמת גבוהה.

 

בקיצור - הKX לאחר שאני אעשה את השינוי יגביר את המידבאסים ואת המידים - אני צופה שינוי רציני לטובה.

הZX יגביר את הסאב.

ומגבר שאני אבחר לטוויטרים יגביר את הטוויטרים - אני משאיר את זה כרגע לעצמי...

 

אני רק אומר שסה"כ המערכת נשמעת טוב מאוד ונראה שהסאב נפתח קצת - כנראה צריך לתת לו עוד הרצה.

B4 2010 - ANY-PHONE + MOSCONI AMAS2 + Audsion BitOne + Voce5.1K FullDA + MASSIVEBX4 +HatL1 + Morel CDM880 + Morel Hybrid602 + Micca COVO-S + Audison TH10 + Pioneer TS-X150

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

אל תשכח שהטוויטרים הם 8 אוהם.

 

ושוב אני אומר, איטום איטום איטום:D

מוכר סטים קומפוננט ומגברים ברמה גבוהה לרכב!

 טוויטרים HYBRID AUDIO L1 PRO + L1V2

מידריינג Hybrid Audio L4

מגברים לרכב - TRU TECHNOLOGY S44 - \ TRU TECHNOLOGY S45

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

בידוד גד דמט!!! לא איטום!!!

 

איתמר.

"מדינה מפותחת היא לא מדינה בה העניים נוסעים ברכב פרטי אלא מדינה בה העשירים נוסעים בתחבורה ציבורית"

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

הטוויטרים יהיו בסדר - אני לא דואג :-D

 

בידוד בידוד בידוד בתכנון בתכנון בתכנון 8)

B4 2010 - ANY-PHONE + MOSCONI AMAS2 + Audsion BitOne + Voce5.1K FullDA + MASSIVEBX4 +HatL1 + Morel CDM880 + Morel Hybrid602 + Micca COVO-S + Audison TH10 + Pioneer TS-X150

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

עדכון חשוב, כוונתי את המערכת בעזרת הRTA וBIT 1

זה עדכון מאוד חשוב למי שמתעניין בכוון מתקדם של מערכת צליל, איך אני מתחיל...

לגבי הRTA כבר רשמתי מה אני חושב על זה בת'רד של דני – אני אומר עכשיו שזה עוד כלום.

לגבי הביט 1 – המכשיר הקטן הזה היום פשוט השאיר אותי פעור פה.

זה פשוט מדהים מה שאפשר לעשות עם הפרוססור הזה, מוצר שפשוט לא מתפשר על כלום.

ישבתי ברכב היום ולקחתי חמש מדידות של שלושה שירים משלושה סגנונות שאני הכי אוהב, בזמן האחרון ברכב אני הרגשתי שיש בעיה חמורה בתחום המיד וזה אחרי שכבר המיד נפתח, פשוט יש החזרים איומים והדהודים של תחומי תדר מסויימים בווקאל שהם הורגים את האזניים.

אז עשיתי מדידה אחת בווליום נמוך, מדידה אחת בווליום גבוה ומדידה אחת מול רמקול ימין.

אחרי זה עשיתי מדידה אחת לצד ימין (המיקרופון ממוקם איפה שהראש שלי בד"כ) ומדידה אחת לצד שמאל. התמונה עם המדידה האדומה היא לצד ימין.

גיליתי ש –

א. יש חריגה אדירה בתחום של קצת מעל ה500 הרץ עד ה2 קילוהרץ – חריגה של קרוב ל8 דציבל מכל שאר תחום התדרים. וזה בשני הצדדים.

ב. צד שמאל חזק באופן גורף ב3 דציבל (כמעט הכפלת עוצמה שמיעה) מצד ימין.

ג. יש בור מאוד לא מאוזן בוופר שמאל בתחום ה125 עד 200 הרץ.

ד. יש בור של 3 דציבל בתחום שבין 8 קילוהרץ ל12.5 קילוהרץ.

ה. יש פער של 3 דציבל בתחום שבין 16 ל20 קילוהרץ (שם הוספתי רק מעט).

התיקונים שעשיתי הם בדיוק השינויים שרשמתי למעלה, תיקנתי עבור וופר שמאל בלבד את הבור בתדרים, ניתן לנתק את הקישור בין צד ימין לשמאל בביט 1 גם עבור הקרוס אובר, גם עבור האקולייזר, גם עבור ההגברה של כל צד.

לאחר מכן הורדתי את העוצמה של צד שמאל ב3 דציבל אבל זה הוביל לתוצאה נוראית – אז הורדתי רק 1.5 דציבל (זה יורד בקפיצות של 0.1...) ואחרי כל תיקוני האיקולציה קיבלתי את התוצאה הסופית.

סיכום

פער היסטרי בין התוצאה שהיתה לי קודם ברכב לאחר הכוונים הסופיים של ההגברה, איקולציה א-סימטרית וכל השאר שכבר היה מכוון כגון השהיית זמנים, גיינים במגברים ווליום של כל רכיב ורכיב.

הבמה מאוזנת בצורה יוצאת מן הכלל, אין תדרים שיש מהם החזרים, אין תדרים שמכאיבים לאוזן – זה פשוט נשמע נכון.

אני לא מבין עד היום איך לא חשבתי להשתמש בRTA – זה חובה לכל חבר פורום שמכבד את עצמו ואת המערכת שלו.

ולגבי הביט 1 – אם אודיסון לא מוציאים גרסא ביתית לפרוססור הזה, אני אעשה את זה.

יאללה – תמונות

מי שרוצה הסברים, בכיף, תשאלו.

ScreenHunter_001.gif

ScreenHunter_002.gif

ScreenHunter_003.gif

ScreenHunter_004.gif

ScreenHunter_005.gif

B4 2010 - ANY-PHONE + MOSCONI AMAS2 + Audsion BitOne + Voce5.1K FullDA + MASSIVEBX4 +HatL1 + Morel CDM880 + Morel Hybrid602 + Micca COVO-S + Audison TH10 + Pioneer TS-X150

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

ועוד קצת תמונות מהביט 1

ScreenHunter_006.jpg

ScreenHunter_007.jpg

ScreenHunter_008.jpg

ScreenHunter_009.jpg

B4 2010 - ANY-PHONE + MOSCONI AMAS2 + Audsion BitOne + Voce5.1K FullDA + MASSIVEBX4 +HatL1 + Morel CDM880 + Morel Hybrid602 + Micca COVO-S + Audison TH10 + Pioneer TS-X150

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

הRTA לא עלה לי שקל אחד בעצם כי יש לי כבר איזה 5 או 6 שנים את המכשיר מדידת SPL הזה של ראדיושאק - אבל עדיין אפשר לקנות דגמים יותר מתקדמים שלו והמחיר הוא בין ה30 ל40 דולר סה"כ.

 

כבר עדיף להשקיע קצת יותר ולקנות את הECM800 עם המתאם.

 

לפטופ יש לי מהעבודה, את התוכנה עם כל הפריצות אתה יכול להוריד מאימיול ב5 דקות ולהכין כבל עם שני מתאמים עלה לי 15 שקלים וקפיצה קטנה לACE.

 

לגבי הBIT1 מחירו בארץ אמור לעמוד על סביבות ה3.8 עד ה4K אלא אם כן היה שינוי בתמחור ואני לא יודע.

 

ולגבי הרצפה של הרכב - אני לא רציתי להתחיל לחבר מאווררים אז העדפתי להשאיר פתחי אוויר וזהו - עובדה שהייתי צריך להסיר את המכסה העליון של הקיקר.

 

סה"כ כן, אני צריך לגזור קצת יותר יפה את הקצוות של הבד אבל זה בסה"כ עניין של חוסר רצון שלי כרגע להתעסק בזה, אני גם צריך לקבע מחדש את הפלטה למושב האחורי או לפחות לשים תומכות שלא יזוז ועדיין בשביל לחלץ את הגלגל הרזרבי - סרט לא קטן נכון לעכשיו.

 

בגדול הרצפה יושבת טוב והיא לא זזה, אני גם נוסע רגוע מאוד בלי שום קשר. אבל אני כבר צריך לתפוס את עצמי לאיזה שתי דקות ולנסר שתי תומכות לרצפה נגד החלקה ושתי תומכות בשביל לחלץ גלגל ספייר.

B4 2010 - ANY-PHONE + MOSCONI AMAS2 + Audsion BitOne + Voce5.1K FullDA + MASSIVEBX4 +HatL1 + Morel CDM880 + Morel Hybrid602 + Micca COVO-S + Audison TH10 + Pioneer TS-X150

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

שימו לב! השרשור הזה בן 5453 ימים, שזה ממש ממש הרבה. נא המנעו מהקפצה שלו והקפיצו אותו אך ורק אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא. אם יש לכם שאלה, נא פתחו שרשור חדש.

הצטרף לדיון

ניתן לפרסם הודעה כעת ולהירשם לאתר מאוחר יותר. במידה וכבר יש לך חשבון בפורום, התחבר כעת בכדי לפרסם באמצעות החשבון שלך.

Guest
הגב לנושא זה...

×   התוכן שהדבקת מסוגנן.   הסר סיגנון

  Only 75 emoji are allowed.

×   הקישור שלך הוטמע אוטומטית בגוף ההודעה.   הצג כקישור רגיל

×   התוכן הקודם שלך שוחזר.   ניקוי העורך

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.


×
×
  • תוכן חדש...