Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

RAINBOW SLC 265 KICK NEW 2 way 6.5" COMPONENT SPEAKERS


dir="rtl" style="text-align:right;"> שימו לב! השרשור הזה בן 6255 ימים, שזה ממש ממש הרבה ולכן הוא ננעל.

אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא - פנו לאחד המנהלים ונפתח את השרשור חזרה לתגובות.

פוסטים מומלצים

  • תגובות 62
  • פורסם
  • תגובה אחרונה

המגיבים הפעילים ביותר בשרשור

המגיבים הפעילים ביותר בשרשור

תמונות שפורסמו בשרשור

פורסם

שמעתי אחלה סט מאוד איכותי ונעים לאוזן אבל תנסה בארץ הם לא כל כך יקרים

פורסם

יש לי ניסיון מעולה עם RAINBOW שמעתי גם את ה KICK שלהם וגם את ה-PROFI PLUG שלהם שזאת סדרת קצת יותר טובה מה-KICK... אבל תדע לך שאתה תצטרך 6 ליטר סגורים (ללא פתחים) או 16 ליטר עם פורט.

רמקול איכותי מאוד ו גם חזק(תוצרת גרמניה) אבל אני אישית היה חסר לי בצליל את ה אמצה (MID) וגם אין לו כל כך קראנציות...

פורסם

כימת לכל סידרה של ריינבו יש מידים שהם KICK,PHASE PLUG

לדוגמה יש את VANADIUM רגיל http://www.extremeaudio.de/index.php?main_page=product_info&products_id=1413

 

VANADIUM KICK http://www.extremeaudio.de/index.php?main_page=product_info&products_id=1414

 

VANADIUM PLUG http://www.extremeaudio.de/index.php?main_page=product_info&products_id=1415

 

אותו דבר לגבי סידרה PROFI,ועוד כמה סידרות

זה בכל סידרה יש את המידוופרים שונים(רגיל,PHASE PLUG,KICK) שהם מותאמים לסגנונות מוסיקה אחרות והעדפות אישיות של בן אדם

KICK,לדוגמה,כשמו,מתאים לסגנונות מהירים (מטאל,לדוגמה) זהו מיד פאנצ"י,שלא נותן באס נמוך,אלה מהיר.

אתה צריך להחליט,מה אתה מחפש מהמיד-באס או מהירות

תוכל למצוא את המידע כאן http://www.rainbow-audio.de/

ECLIPSE 7200 MK II

AUDISON VRX 4.300CS @ BRAX MATRIX 6.1PP,BRAX MATRIX 1.1

CELESTRA FA2150X @ IMAGE DINAMICS IDMAX 10

פורסם
אני מתעלק על התר'ד אבל,

מישהו שמע את הרינבאו ?

מה אתם אומרים עליהם?

אני מתכוון לפלג...

 

איזו סידרה? יש VANADIUM פלג,ויש PROFI פלג.

ECLIPSE 7200 MK II

AUDISON VRX 4.300CS @ BRAX MATRIX 6.1PP,BRAX MATRIX 1.1

CELESTRA FA2150X @ IMAGE DINAMICS IDMAX 10

פורסם
אני מדבר על ה PROFI פלג...

אשמח לחוות דעת אמיתיות...

מישהו ששמע את הסט\מידבאס.

 

איזה חוות דעת אתה צריך? כבר רשמתי למעלה...

פורסם
אני מדבר על ה PROFI פלג...

אשמח לחוות דעת אמיתיות...

מישהו ששמע את הסט\מידבאס.

שמעתי את המידבאס הנ"ל והוא מידבאס מצויין.

יש מישהו בפורום שיש לו אחד כזה אתה מוזמן ליצור איתו קשר אולי הוא יתן לך השמעה.

פורסם

אחרי קריאת הביקורות, והמלצות מחברי פורום ששמעו את המידבאס הזה אני בשעה טובה הזמנתי לעצמי זוג כאלו.:-P

http://195.243.203.21/rainbow/index.aspx?pm=126144&lan=ENG

 

 

שבוע הבא הם יגיעו אלי הישר מגרמניה.

כמובן שהלכתי על הסידרת ה PROFI PLUG שנחשבת למוצלחת ביותר שלהם.

עד כמה שהבנתי הם מאוד דומים לסיז לוטוס (כמו שיש לאיציק)

ואני מאוד אהבתי את המידבאס של איציק.:-P

בנוסף, זהו רכיבים שמיוצרים בגרמניה,ועם כול הכבוד לגרמנים ה*&%^#....הם יודעים לעשות מוצרים איכותים.:-D

אני בטוח שאני לא אפול כאן, אבל עדיין אני החלטתי לעשות את הדבר הבא:

 

שבוע הבא אני העלה קצת חוות דעת על המוצר,ואני אשווה אותו עם מספר אלמנטים:

דוטק אובישן

הרץ מילה ML1600

היבריד(מוראל)

ואני מקווה שאני אוכל לקבל מחברי פורום פה אלמנטים נוספים כדי לעשות השווה רצינית.

 

כול זה יהיה שבוע הבא.....

יש למה לחכות......

 

 

רועי.

Woofer165ProfiPhasePlug[1].png

פורסם

תתחדש ידידי,

אכן המיד באס הטוב ביותר של היצרן, פרט לסדרות הפלאטינום והרפרנס היחידות שלהם יקרות משמעותית ולא מצדיקות את הפער ברוב המקרים , מה גם שהן קשות למיצוי.

אחרי ששמעתי את המיד באס והתעסקתי איתו לא מעט, לסיז לוטוס הוא דומה ויזואלית שום דבר מעבר.

הדרייבר עצמו בנוי פנטסטי, איכות גרמנית.

הסיט רך יותר ונעים, הריינבו מפגין יותר נוכחות ומהירות, פחות רכות - לאנשים מסויימים זה יתרון.

איך שלא תסתכל על זה, בהחלט מיד באס מהטובים שניתן לרכוש.

תתחדש :)

חתימתי לא עמדה בקו אחד עם כללי הפורום ולכן נערכה.


×
×
  • תוכן חדש...