Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

dir="rtl" style="text-align:right;"> שימו לב! השרשור הזה בן 6270 ימים, שזה ממש ממש הרבה ולכן הוא ננעל.

אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא - פנו לאחד המנהלים ונפתח את השרשור חזרה לתגובות.

פוסטים מומלצים

פורסם

ברשותי רכב מיצובישי כאריזמה שנת 98, נגמר לי המלווה ביום ראשון ואני מתכנן לקנות בזמן הקרוב מערכת אודיו לרכב.

אני רוצה מערכת אמינה שתתן לי מוזיקה איכותית בתוך האוטו ולא צריך מערכת יותר מדי עוצמתית.

בנוסף, אני חדש בתחום הזה ולכן אשמח אם ייתקנו אותי כשצריך ויעזרו לי לבחור את חלקי המערכת.

לפי מה שאני מבין עד עכשיו אני צריך רק רדיו דיסק ורמקולים (מגבר וסאב? אני משוכנע שזה לאנשים שרוצים שכל אחד ברדיוס קילומטר ידע איזה מוזיקה הם אוהבים, אבל יכול להיות שאני טועה)

בעיקר אני שומע מוזיקה של דאנס, היפ הופ טראקים וטראנס.

חשוב לי שלרדיו דיסק יהיה חיבור USB ( יש לי CRUZER CONTOUR של סאנדיסק ).

מי שיכול בבקשה תוסיפו אותי למסנג'ר : [email protected]

(אני זמין אליו דיי הרבה)

מאוד מודה לכולם מראש =]

אגב התקציב: מעדיף לתת 2000 שקל אבל אני מאוד גמיש ובמקרה הצורך אשקיע גם יותר

פורסם

ברוך הבא לפורום ,

 

קודם כל , מגבר וסאב זה בכלל לא כדי שאנשים ישמעו.. בטח ובטח לא ממרחק של ק"מ רדיוס8).

 

כהתחלה הייתי מציע לך לקרוא ב FAQ שיש בדביק. ולאחר מכן להגדיר תקציב ודרישות , וכולם ישמחו לעזור לך.

פורסם

התקציב הוא כ2000 שקלים (אני דיי גמיש עם זה)

ובעיקר כמו שרשמתי אני רוצה מערכת אמינה שתתן לי מוזיקה איכותית בתוך האוטו ולא צריך מערכת יותר מדי עוצמתית.

וחשוב שיהיה ברדיו דיסק USB.

אני מקווה שהמידע הזה מספיק וגם עם הדרישות אני גמיש ובינתיים לא סגור ב100% על מה שאני צריך ופתוח להצעות.

פורסם

לפי דעתי כדאי לך לרכוש רדיו דיסק איכותי, קומפוננט טוב ומגבר 4 ערוצים לסאב עתידי.

בעקרון, יותר מזה אתה באמת לא צריך.

רדיו דיסק:

http://www.autos-sound.net/Product.asp?ProID=302

קומפוננט:

http://www.autos-sound.net/Product.asp?ProID=366

מגבר:

http://www.autos-sound.net/Product.asp?ProID=133

 

כל זה יוצא בערך 2500, התקנה לא אמורה לעלות יותר מ300 לדעתי, במיוחד אם אתה קונה הכל באותה החנות.

לפי דעתי זה השקעה טובה גם לטווח הארוך וכדאי לך להתגמש פה.

~ COMP-morel maximo 6.5 SUB-helix db 12 AMP-helix db four H.U-alpine bt177

פורסם

אני מציעה לך לבוא למפגש בשבת הבאה - להתרשם קצת ממערכות שונות , לדבר אם האנשים ואז לחליט מה בדיוק אתה רוצה . :-)

Head : Alpine IXA - W407 + PXA H701

Spk : Mt22 | L3 | Hertz Ml 1600 | HDX 300 D

Amp : Nakamichi PA2100 | PA4100 | Audison Lrx 1.1 K

פורסם

בתקציב כזה עדיף לך ללכת על יד שניה תוכל להרכיב מערכת טובה בכמה רמות מאשר ציוד חדש שתקנה...

 

בקשר לפיוניר P6050 וUSB, מניסיון שלי ועוד אנשים פה בפורום USB שלו לא עובד כמו שצריך אצלי לא עבד בכלל וניסיתי כמה סוגים.

 

חוצמזה מכשיר אלוף.

Audison Bit 10 | Dynaudio Esotar E650 + Scanspeak D3004| Arc Audio 4200SE | Dynaudio Esotar 1200 | JL Audio HD 750/1

פורסם

מפגש אודיו מרכז, יום שבת ה 2.5.09 החל מהשעה 12:00 בחנייה מאחורי אצטדיון ר"ג

שלום לכולם!

מפגש אודיו מרכז קרב ובא, ויתקיים ביום שבת, 2.5.09 בשעה 12:00 במקום הקבוע בחנייה שמאחורי אצטדיון ר"ג.

 

כולם מוזמנים!

 

 

תמונות מוקטנות שצורפו attachment.php?attachmentid=154260&stc=1&thumb=1&d=1240562490

Head : Alpine IXA - W407 + PXA H701

Spk : Mt22 | L3 | Hertz Ml 1600 | HDX 300 D

Amp : Nakamichi PA2100 | PA4100 | Audison Lrx 1.1 K

פורסם
איפה המפגש?

ואני לא ממש רוצה לקנות יד שניה, אני מעדיף חדש האמת

 

לקנות יד שנייה מחברי פורום, זה לא לקנות מאתר YAD2 ושות'

יש המון ציוד ברמה גבוהה בפורום מכירה, מגברים למשל -

אם הותקנו נכון ולא התעללו בהם יותר מידי , זה אחד הדברים שאתה יכול לקנות רגוע לגמרי

עדיף מאשר לקנות חרה סיני בזאפ

 

×
×
  • תוכן חדש...