כרגע אני בן 17 ולומד לנהיגה.
להורים שלי יש כריזמה שנת 98 ורציתי לשאול מספר שאלות בקשר לאוטו.
כמה בטיחותית ואמינה הכריזמה? האם היא חסכונית בדלק והאם זה אוטו טוב להתחיל איתו כנהג חדש?
כמו כן, שמעתי על פגם בייצור של כריזמות בשנים 98 עד 03 אך אני לא יודע כמה נכון זה ואם מישהו יודע על זה אשמח
לקבל מידע.