Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

dir="rtl" style="text-align:right;"> שימו לב! השרשור הזה בן 6279 ימים, שזה ממש ממש הרבה ולכן הוא ננעל.

אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא - פנו לאחד המנהלים ונפתח את השרשור חזרה לתגובות.

פוסטים מומלצים

פורסם

אהלן וערב טוב.

אתמול בדרכי חזרה מהכנרת קיבלתי הפתעה.

 

נקרע לי הצינור התחתון של הרדיאטור,קיצר אני לא ארבה במילים וסיפורים וזה שיכול להיות שהלך האטם ראש מנוע, רק רציתי לדעת כמה עולה כזה צינור ואיפה אפשר למצוא באיזור חיפה, את הישן פירקתי היום, כמובן בגלל כל האדים שיצאו כל איזור המנוע מלא בלכלוך של הנוזל קירור.

 

תודה

חג שמח

מיצ'ובישי לנסר ידנית מנוע 1300 12 שסתומים .

פורסם

רח' יפו - ארקל חלקי חילוף לרכבים יפנים, אחים יונס. שניהם חנויות חלפים צמודות אחת לשנייה כשאתה בא מצומת דולפין לכיוון המושבה הגרמנית, אחרי במבינו בצד ימין.

בהצלחה.

 

טיפ קטן, תחליף כבר לבנדים מנירוסטה על הדרך, העלות כמה שקלים ועדיפים על המתכת הרגילים המחלידים.

לתמיכה טכנית וייעוץ בחומרה ומחשבים פנו בה"פ.

החלפת מסכים לניידים בעלות ללא תחרות.

פורסם

הבנדים שהיו על הצינור הם בנדים שנת 92 ואם לא זקנים אף יותר, אתה יודע אולי מה המחיר של הצינור שאני אדע כמה מרשרשים להביא איתי?

 

תודה

מיצ'ובישי לנסר ידנית מנוע 1300 12 שסתומים .

פורסם

האממ כן לא יודע אני מניח שיש הרבה מיצובישי לאנסר, אבל אני נסעתי דרך פוריה

מיצ'ובישי לנסר ידנית מנוע 1300 12 שסתומים .

פורסם

לא יודע מחיר מדוייק, אבל צינור בודד ללאנסר לא אמור לעלות הרבה, לסובארו זה בסביבות ה30-40 שקל בערך.

לתמיכה טכנית וייעוץ בחומרה ומחשבים פנו בה"פ.

החלפת מסכים לניידים בעלות ללא תחרות.

פורסם

ואללה אז זה ממש לא יקר :)

 

הבנתי שמומלץ גם להחליף שמן מנוע בכזה מצב, זה נכון ?

מיצ'ובישי לנסר ידנית מנוע 1300 12 שסתומים .

פורסם

איך בדיוק קשור החלפת שמן מנוע עקב צינור מים שנפרץ?

זו הזדמנות טובה אבל להחליף מי קירור (אם נשארו לך בכלל במערכת אחרי שנקרע הצינור).

המלצות בלי סוף יש כאן בפורום.

לתמיכה טכנית וייעוץ בחומרה ומחשבים פנו בה"פ.

החלפת מסכים לניידים בעלות ללא תחרות.

פורסם

אני לא יודע האם הצינור היה מקורי או חלופי, הרכב ברשותי כמעט 5 שנים וזאת פעם ראשונה שבעיה זו צצה.

 

נוזל קירור זה ברור שצריך להחליף יותר נכון להוסיף, חבר בעבודה אמר לי שבגלל שלא היה נוזל קירור אז השמן הנוכחי נשרף וכדאי להחליף אותו .

 

תודה

מיצ'ובישי לנסר ידנית מנוע 1300 12 שסתומים .

פורסם
אני לא יודע האם הצינור היה מקורי או חלופי, הרכב ברשותי כמעט 5 שנים וזאת פעם ראשונה שבעיה זו צצה.

 

נוזל קירור זה ברור שצריך להחליף יותר נכון להוסיף, חבר בעבודה אמר לי שבגלל שלא היה נוזל קירור אז השמן הנוכחי נשרף וכדאי להחליף אותו .

 

תודה

 

שלום רב !

תגיד לחבר, שאם נסעת עם הרכב, לאחר שנקרע צינור המים התחתון, המנוע נשרף ולא רק השמן.

בברכה

צביקה

צביקה נפטר בדצמבר 2016 ועזב אותנו לעולם טוב יותר. יהי זכרו ברוך

 

ליצירת קשר, בנושא קרבורטורים בלבד , פנה לנייד בלבד:054-4861318

פורסם

צביקה עצרתי את הרכב במיידי איך שראיתי שחום המנוע חורג מהרגיל.

 

הייתי בבוקר אצל אחים יונס וקניתי צינור חדש נוזל קירור ושני בנדים, 72 ש"ח :) ממש לא יקר והרבה יותר זול ממה שחשבתי, אבל כמובן כמו שאתם יודעים צרות באות בצרורות וכך גם אצלי, אחרי מילויי נוזל הקירור חיפשתי נזילות ולשמחתי מצאתי נזילה, יש תמונה מצורפת שמראה איפה בידיוק ,אין לי מושג איך קוראים לחלק, בתוך החור הייתה צינורית מתכת כולה חלודה ושבורה וממנה נזל נוזל הקירור, נסעתי חיפשתי ואילטרתי צינורית מתכת מבורג חלול, כמעט בקוטר המתאים, הדבקתי מסביב עם פלסטלינה אפוקסית ומחכה שיתייבש בינתיים, החלק שבתמונה הוא אמור להיות ככה שהצינורית נכנסת פנימה או שאמורה היית להיות צינורית שהיא חלק מזה .

 

תודה

 

16042009v.jpg

מיצ'ובישי לנסר ידנית מנוע 1300 12 שסתומים .

פורסם

שלום רב !

הצינורית מברזל החסרה בתמונה ושהיתה חלודה, היא צינורית הנכנסת בלחץ לסעפת היניקה, וחשיבותה מרובה, משום שהיא אחת מתוך שני צינורות, המובילים מי קירור לצוק האוטומטי, ומכאן חשיבותם הרבה, ולכן לא ניתן לבטלו.

כולי תקוה שהאלתור בתור בורג חלול והדבקתו בעזרת אפוקסי, יחזיק מעמד, והכי חשוב שלא נגרם נזק למנוע.

אני מחזיק לך אצבעות.

מדובר בצאמפ נכון?

בברכה

צביקה

צביקה נפטר בדצמבר 2016 ועזב אותנו לעולם טוב יותר. יהי זכרו ברוך

 

ליצירת קשר, בנושא קרבורטורים בלבד , פנה לנייד בלבד:054-4861318

פורסם

עכשיו אחרי נסיעה לא כל כך ארוכה מסתמן שהכל בסדר,הוחלף שמן מנוע ובתחילת הנסיעה הייתה הרגשה מוזרה בהתנהגות של האוטו אבל לאחר כמה דקות המצב הסתדר וחזר לשיגרה, כנראה שלקח לשמן זמן להסתגל למנוע, אין נזילת מים מהצינורית :)

 

הרכב הוא לאנסר שנת 92, צביקה איפה אני יכול לרכוש/להשיג צינורית שכזו ככה שהכל יהיה כמו שצריך ולא סתם חלטורה.

 

תודה ויום טוב

מיצ'ובישי לנסר ידנית מנוע 1300 12 שסתומים .

פורסם

שלום רב !

שמן לא זקוק להסתגלות למנוע.

אין להשיג צינורית מקורית, ויש לאלתר בלבד.

לנסר מנוע 1300, הוא דגם נדיר מאד, עדיין לא נתקלתי בכזה.

בברכה

צביקה

צביקה נפטר בדצמבר 2016 ועזב אותנו לעולם טוב יותר. יהי זכרו ברוך

 

ליצירת קשר, בנושא קרבורטורים בלבד , פנה לנייד בלבד:054-4861318

×
×
  • תוכן חדש...