Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

dir="rtl" style="text-align:right;"> שימו לב! השרשור הזה בן 6206 ימים, שזה ממש ממש הרבה ולכן הוא ננעל.

אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא - פנו לאחד המנהלים ונפתח את השרשור חזרה לתגובות.

פוסטים מומלצים

פורסם

(אדוארד אטלר טוען שהרונדה ביחד עם הפיאט דונה הם הרכבים הכי גרועים שיובאו אי פעם לארץ)

 

 

 

כבוד רב אני רוכש לה"ה אטלר שעל הטורים והכתבות שכתב גדלתי אך בעניין טענתו הנ"ל,כנראה שהוא שכח מועמדות הרבה יותר בולטות כמו האוטוסאן הטורקית,הדצ'יה הרומנית,הפולסקי פיאט הפולנית,חלק מהלאדות,חלק מהאוסטינים שיובאו לארץ,כמה קטסטרופות אמריקאיות (מישהו זוכר את מוניות האולדסמוביל דיזל הנוראיות?),גם הטרספורטרים דיזל מהדור הראשון היו מתחת לכל ביקורת והרשימה עוד ארוכה. דווקא הרונדה ובמיוחד הדונה לא היו כל כך גרועות ובוודאי שאינן זכאיות לתואר שה"ה אטלר הדביק להן..

בעלים גאה :inlove: של פיאט 124 ספיידר 1800.

  • תגובות 530
  • פורסם
  • תגובה אחרונה

המגיבים הפעילים ביותר בשרשור

המגיבים הפעילים ביותר בשרשור

תמונות שפורסמו בשרשור

פורסם

קרא את השרשור הנ"ל שנפתח על ידי באתר פיאט בעקבות כתבתו של אטלר על הדונה

ושים לב גם מה אומר רפי לין שהיה בזמנו מטפל ברכבים אלה

 

http://www.fiatclub.co.il/forum/showthread.php?t=6105&highlight=%F0%E5%F1%E8%EC%E2%E9%E4+%F9%EC%E9%EC%E9%FA

 

כבוד רב אני רוכש לה"ה אטלר שעל הטורים והכתבות שכתב גדלתי אך בעניין טענתו הנ"ל,כנראה שהוא שכח מועמדות הרבה יותר בולטות כמו האוטוסאן הטורקית,הדצ'יה הרומנית,הפולסקי פיאט הפולנית,חלק מהלאדות,חלק מהאוסטינים שיובאו לארץ,כמה קטסטרופות אמריקאיות (מישהו זוכר את מוניות האולדסמוביל דיזל הנוראיות?),גם הטרספורטרים דיזל מהדור הראשון היו מתחת לכל ביקורת והרשימה עוד ארוכה. דווקא הרונדה ובמיוחד הדונה לא היו כל כך גרועות ובוודאי שאינן זכאיות לתואר שה"ה אטלר הדביק להן..

צביקה.ש

חבר מועדון ה-5

fiat 127 900 L 1979

\fiat qubo 1.4 2013

פורסם
אני גר ברחוב סמוך

האמריקאית (שכחתי את הדגם) עומדת במקום כבר שנתיים וחבל. היא נראית במצב טוב אך לפי מיטב ידיעתי מזה שנתיים לא זזה לשום מקום.

אפשר לקבל מיקום בפרטי?

:evil: לא תצליחו לעצור אותי, לא תצליחו להשתיק אותי! :evil:

פורסם

אפרופו ריתמו...

בפ"ת, רחוב העצמאות, נצפתה במבט חטוף, עם שלט למכירה, אחותה הספרדית של הפיאט ריתמו - סיאט רונדה (אולי בכל זאת פיאט, כאמור מבט חטוף...). שנת 83, נראית מקורית אך לא במצב כזה שמתואר לעיל.

כמו כן בסמוך לה, מכונית אמריקאית כלשהי משנות השבעים, ללא שלט למכירה.

 

 

אפשר לקבל מיקום בפרטי?

צביקה.ש

חבר מועדון ה-5

fiat 127 900 L 1979

\fiat qubo 1.4 2013

פורסם
כבוד רב אני רוכש לה"ה אטלר

 

זה אותו אטלר שסבור שסוזוקי סוויפט (הדגם מ-91) וסיטרואן ויזה הן מיצירות המופת המוטוריות הטובות ביותר שנוצרו אי פעם.

:turn-l:
פורסם

בבת חפר משאית דודג' צבאית לשעבר(יש לי תחושה שהיא שיחקה בסרט שאני היחידי שלא ראה אותו) ולידה פורד אסקורט מכוסה למחצה... סליחה על האיכות(פלאפון).

10-04-09_2229.jpg

10-04-09_2228.jpg

10-04-09_2227.jpg

10-04-09_2232.jpg

10-04-09_2231.jpg

10-04-09_2230.jpg

מחפש את כל החלקים לקפריס כולל סוויטצ' סלון וחלקי פח... 0528567439-שי, או במייל [email protected].

פורסם

למה לשעבר?.

כמה שאני רואה יש לו לוחית רישוי צבאית תקנית עליו (אלא אם כן הוא קיבל אישור מיוחד מצה"ל לשים לוחית צבאית על הרכב כקישוט)

אגב לפי מיטב ידיעתי בימים אלה יש עדיין במחסני החרום של הצבא כמה אוטובוסים כאלה במצב נסיעה מטופלים וכ"ו לשימוש בשעת חירום.

 

בבת חפר משאית דודג' צבאית לשעבר(יש לי תחושה שהיא שיחקה בסרט שאני היחידי שלא ראה אותו) ולידה פורד אסקורט מכוסה למחצה... סליחה על האיכות(פלאפון).

צביקה.ש

חבר מועדון ה-5

fiat 127 900 L 1979

\fiat qubo 1.4 2013

פורסם
למה לשעבר?.

כמה שאני רואה יש לו לוחית רישוי צבאית תקנית עליו (אלא אם כן הוא קיבל אישור מיוחד מצה"ל לשים לוחית צבאית על הרכב כקישוט)

אגב לפי מיטב ידיעתי בימים אלה יש עדיין במחסני החרום של הצבא כמה אוטובוסים כאלה במצב נסיעה מטופלים וכ"ו לשימוש בשעת חירום.

 

 

לצה''ל יש כלים שנוסעים עוד ביומיום ולא רק באחסנה מה שכן הם מטופלים בתקציבים שלרובנו אין להשקיע ומקומות שלרובנו אין...

המספר הוא אזרחי שחור על גבי צהוב ועל השמשה יש שלט במבחן על צד המשאית יש בגדול "הלהקה" וציור של מיקרופון.

מחפש את כל החלקים לקפריס כולל סוויטצ' סלון וחלקי פח... 0528567439-שי, או במייל [email protected].

פורסם

לפי דעתי לא מדובר אכן באוטובוס המפורסם מהסרט הלא פחות מפורסם "הלהקה".

אם זכרוני אינו מטעה אותי האוטובוס המקורי לא שרד כלל.

 

אני חושב שמדובר באוטובוס דומה (אם אני טועה עמכם הסליחה) ולא באוטובוס המקורי.

 

 

לצה''ל יש כלים שנוסעים עוד ביומיום ולא רק באחסנה מה שכן הם מטופלים בתקציבים שלרובנו אין להשקיע ומקומות שלרובנו אין...

המספר הוא אזרחי שחור על גבי צהוב ועל השמשה יש שלט במבחן על צד המשאית יש בגדול "הלהקה" וציור של מיקרופון.

צביקה.ש

חבר מועדון ה-5

fiat 127 900 L 1979

\fiat qubo 1.4 2013

פורסם

יש עוד אוטובוס כזה, שמשמש כמחסן בחצר במושב גני יוחנן.

גם על האוטובוס הזה נשארו הצ' שלו.

חיפושית 1971,אאודי 75 ואריאנט 1972,:fadein:

אאודי 80 1974, אאודי 80 1982, אאודי 80 1986, אאודי 80 1988,אאודי 80 1990, אאודי 100 1974 , אאודי 100 1987.

כבר אמרתי שאני חולה אאודי ?

פורסם
לפי דעתי לא מדובר אכן באוטובוס המפורסם מהסרט הלא פחות מפורסם "הלהקה".

אם זכרוני אינו מטעה אותי האוטובוס המקורי לא שרד כלל.

 

אני חושב שמדובר באוטובוס דומה (אם אני טועה עמכם הסליחה) ולא באוטובוס המקורי.

הייתי רואה את האוטובוס הזה ביום יום וכן רשום עליו ''הלהקה'',ולבעלים יש עוד 2 אוטובוסים וכמה רכבי אספנות בחצר ביתו של בנו במושב עולש.

אגב,הוא מחזיק את רכבי האספנות למטרת מסחר.והעלתי בעבר תמונות שלכמה מהרכבים שלו בעולש,הוא דורש מחירים מופרזים.

למכירה כל החלקים של :

GN250,TU250,DR250,jawa350,dealem leberty50

פורסם

זה שרשום עליו "הלהקה" לא הופך אותו לאוטובוס המיתולוגי המקורי.

לפי הערכתי הוא רכש מצה"ל אוטובוס זהה , שיפץ וצבע אותו כדי שיהיה דומה ככל האפשר למקורי.

 

 

 

 

הייתי רואה את האוטובוס הזה ביום יום וכן רשום עליו ''הלהקה'',ולבעלים יש עוד 2 אוטובוסים וכמה רכבי אספנות בחצר ביתו של בנו במושב עולש.

אגב,הוא מחזיק את רכבי האספנות למטרת מסחר.והעלתי בעבר תמונות שלכמה מהרכבים שלו בעולש,הוא דורש מחירים מופרזים.

צביקה.ש

חבר מועדון ה-5

fiat 127 900 L 1979

\fiat qubo 1.4 2013

פורסם

תל אביב במשה דיין די קרוב לצומת עם דרך לוד (ברלב) ישנה חיפושית (אגב למכירה) שמנסה להפוך ל-funny car...

עם שני גלגלים קידמיים די סטנדרטים ושניים אחוריים דיי מנופחים :?

כנראה היעד הסופי היה:

http://3.bp.blogspot.com/_ovKWPNlZC6A/SSYLO9vfC-I/AAAAAAAAG7w/Ayrbl4VgY7A/s400/Picture+2.png

או:

http://www.vwdrc.com/files/images/volksworld2007/Andy_Raws_V8_Funny_Car_By_Richie_Grant.jpg

dir="rtl" style="text-align:right;"> שימו לב! השרשור הזה בן 6206 ימים, שזה ממש ממש הרבה ולכן הוא ננעל.

אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא - פנו לאחד המנהלים ונפתח את השרשור חזרה לתגובות.

Guest
הנושא הזה נעול לתגובות.

×
×
  • תוכן חדש...