Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

dir="rtl" style="text-align:right;"> שימו לב! השרשור הזה בן 6309 ימים, שזה ממש ממש הרבה ולכן הוא ננעל.

אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא - פנו לאחד המנהלים ונפתח את השרשור חזרה לתגובות.

פוסטים מומלצים

פורסם

ברשותי הונדה גאז' בת כשנה וחצי. לצערי המוסך בפ"ת נסגר ולכן עלי למצוא מוסך חליפי.

 

1. האם עלי לטפל רק במוסכים מורשים על מנת לשמור על האחריות?

2. האם יש המלצות למוסך מורשה באיזור ת"א? ראיתי שיש 4 מוסכים, כולם די קרובים מבחינה גיאוגרפית וכרגע אין לי שום פרמטר להעדפה :roll:

 

ניתן לשלוח גם המלצות או התרעות בפרטי.

 

תודה

אריאל

פורסם

1. אתה רשאי לבצע טיפולים גם במוסכים שאינם מורשי היבואן, אבל שהם מורשי משרד התחבורה ועליך לשמור את חשבוניות המס שצריכות לפרט את מהות העבודות והחלקים וסוג החלקים שהותקנו.

במקרה של תקלה שיבואן הרכב יוכל להוכיח שהיא נגרמה עקב חלק לא מתאים ו/או טיפול/תיקון לקוי, אז הוא אינו חייב לבצע התיקון באחריות הרכב.

במקרים רבים של תקלות גם לאחר תקופת האחריות, יש התחשבות מצד יבואני הרכב בלקוחות שגילו נאמנות אליהם וטיפלו ותיקנו רכבם במוסכים מורשי היבואן.

2. מוסכים מורשי היבואן שאני מכיר כטובים:

א. "מוסך גל - רון" שברח' ישראל בק 36 ת"א, טל' 03-5621633 או 03-5617808 לעודד או מאיר.

ב. "מוסך איילנד סנטר" שבשד' ההשכלה 7 ת"א, טל' 03-5613757 לדוד או יגאל.

בברכה - רפי לין :-)

×
×
  • תוכן חדש...