Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

dir="rtl" style="text-align:right;"> שימו לב! השרשור הזה בן 6299 ימים, שזה ממש ממש הרבה ולכן הוא ננעל.

אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא - פנו לאחד המנהלים ונפתח את השרשור חזרה לתגובות.

פוסטים מומלצים

פורסם

מצטרף לשאלה מעליי.

 

ד"א: מה צריך לעשות כדי להיות מוזמן ליום צילומים? :roll: (במידה וזה אפשרי?)

Uno Turbo כתב: לא יודע, לשמוע גבר אומר: אוטו קטו ואדום, עושה לי קצת צמרמורת :smile:. alexk כתב: כשאתה אומר צמרמורת אתה מתכוון לרטט במקומות מסוימים בגוף? כי אם כן, יש פורומים אחרים בשביל זה.

  • תגובות 37
  • פורסם
  • תגובה אחרונה

המגיבים הפעילים ביותר בשרשור

המגיבים הפעילים ביותר בשרשור

פורסם

לפי מה שאמר המפיק (בשרשור שקטלו אותו על השמדת השירוקו) - התוכנית תעלה הן בערוץ 11 והן באתר וואלה!.

מי שמודד את התקדמותו, הצלחתו ואושרו בצורה יחסית לאחרים, לעד ישאר מתוסכל;

תמיד יהיה שכן עם גינה גדולה יותר, דשא ירוק יותר ומכסחת-דשא חדשה יותר.

פורסם

התוכנית הייתה אמורה לעלות ב19/3 בערוץ 1 אך היא תידחה כנראה בשבוע .

 

מי שביקש להצטרף ליום כזה מוזמן לפנות לאון בה"פ ואני מאמין שהוא ישמח לצרף .

 

ולאלה שאמרו שלפי התמונות הללו זה הולך להיות תוכנית מעניינת יותר אז כפי הנראה (גם לעין) אתם צודקים וחכו לקטעים של ה207 GTI מול הקליאו ספורט ,STI B3 מול איבו X (הכל מבחנים במנחת :twisted:)וכן לעוד כמה וכמה צעצועים (S2000) ודברים שהיה לי כיף לראות ואף לשמוע (החיבור בין גיא לאון יצא בול !!!).

 

 

לגבי הפיאט 500 אז אני חייב לציין שהיא איכזבה אותי מהרבה בחינות (מראה פנים ,מנוע ...)

 

נ.ב

בעקבות זה שפתחתי אלבום בפיק אז גם שמתי את שתי התמונות של הפורש GT3 שרוסקה בארץ -לא לבעלי לב חלש

ויש עוד תמונות מהצילומים (שווה צפייה כי זה מצחיק).

דדי,

מאמן נהיגה ספורטיבית ובטוחה - לחיים

פורסם
מאוד מעניין כי בלוח השידורים של ערוץ 11 בכלל לא מצויין על התוכנית בקישור הבא מצויין מה ברשימת השידורים http://www.iba.org.il/schedule/.

 

יניב

כנראה עדיין לא עדכנו את לוח השידורים,לתכנית יש עוד כשבוע+ עד שתעלה (ובכל זאת,ערוץ 1 :lol:)

השם משתמש של און - און יעקובסון

פורסם

שיהיה בהצלחה.

 

דדי, בלי תמונות לבעלי לב חלש...

[FONT=Comic Sans MS][COLOR=green][B][COLOR=#696969]ACTION speaks LOUDER than WORDS[/COLOR][/B][/COLOR][/FONT] [FONT=Comic Sans MS][COLOR=green][B]K[/B]eep [B]m[/B]e [B]c[/B]aged [B]a[/B]nd [B]f[/B]ree [B]t[/B]he [B]b[/B]east[/COLOR][/FONT] [COLOR=#f1f6f8][FONT=Verdana][COLOR=#000000][B]Jin Ba Ii Tai [/B]-[FONT=Book Antiqua] [URL="http://www.youtube.com/watch?v=cVarDBb199M&feature=player_embedded"]Fast[/URL] in, [URL="http://www.youtube.com/watch?v=CyDykQWck74&ob=av3e"]Drift[/URL] out[/FONT][/COLOR][/FONT][/COLOR]

פורסם
התוכנית הייתה אמורה לעלות ב19/3 בערוץ 1 אך היא תידחה כנראה בשבוע .

 

מי שביקש להצטרף ליום כזה מוזמן לפנות לאון בה"פ ואני מאמין שהוא ישמח לצרף .

 

ולאלה שאמרו שלפי התמונות הללו זה הולך להיות תוכנית מעניינת יותר אז כפי הנראה (גם לעין) אתם צודקים וחכו לקטעים של ה207 GTI מול הקליאו ספורט ,STI B3 מול איבו X (הכל מבחנים במנחת :twisted:)וכן לעוד כמה וכמה צעצועים (S2000) ודברים שהיה לי כיף לראות ואף לשמוע (החיבור בין גיא לאון יצא בול !!!).

 

 

לגבי הפיאט 500 אז אני חייב לציין שהיא איכזבה אותי מהרבה בחינות (מראה פנים ,מנוע ...)

 

נ.ב

בעקבות זה שפתחתי אלבום בפיק אז גם שמתי את שתי התמונות של הפורש GT3 שרוסקה בארץ -לא לבעלי לב חלש

ויש עוד תמונות מהצילומים (שווה צפייה כי זה מצחיק).

 

 

האם התוכנית תשודר גם בערוץ אגו אם כן באיזה שעה ותאריך?.

 

יניב

פורסם
התוכנית הייתה אמורה לעלות ב19/3 בערוץ 1 אך היא תידחה כנראה בשבוע .

 

מי שביקש להצטרף ליום כזה מוזמן לפנות לאון בה"פ ואני מאמין שהוא ישמח לצרף .

 

ולאלה שאמרו שלפי התמונות הללו זה הולך להיות תוכנית מעניינת יותר אז כפי הנראה (גם לעין) אתם צודקים וחכו לקטעים של ה207 GTI מול הקליאו ספורט ,STI B3 מול איבו X (הכל מבחנים במנחת :twisted:)וכן לעוד כמה וכמה צעצועים (S2000) ודברים שהיה לי כיף לראות ואף לשמוע (החיבור בין גיא לאון יצא בול !!!).

 

 

לגבי הפיאט 500 אז אני חייב לציין שהיא איכזבה אותי מהרבה בחינות (מראה פנים ,מנוע ...)

 

נ.ב

בעקבות זה שפתחתי אלבום בפיק אז גם שמתי את שתי התמונות של הפורש GT3 שרוסקה בארץ -לא לבעלי לב חלש

ויש עוד תמונות מהצילומים (שווה צפייה כי זה מצחיק).

 

מה זאת אומרת להתצטרף מה לעשות שם סתם לראות או מה?

פורסם

אני מאמין שאם יפנה בחור רציני (לא שטוטניק או מתלהב או ילד...) ויבקש להצטרף ליום צילומים (לרוב זה סביב ה6 בוקר ואפילו לפני) אז יוכלו להביא אותו אבל... מי שמגיע לרוב מתייבש כי האקשן שרואים נעשה או און עם עוד נהגים שהוא מכיר וסומך (:roll:) או עם גיא אריאלי כך שלהיות באקשן זה קצת בעייתי ואז להיות רוב היום (היום נגמר באזור ה4 וצפונה) בשמש ורק להסתכל זה גם מבאס (לחולי הגה כמונו) וגם מייבש.

 

המסלול הינו מנחת מסודר שסגור לעוברי אורח וכד' והתוכנית אמורה להיות גם בהגו וגם בוואלה .

דדי,

מאמן נהיגה ספורטיבית ובטוחה - לחיים

dir="rtl" style="text-align:right;"> שימו לב! השרשור הזה בן 6299 ימים, שזה ממש ממש הרבה ולכן הוא ננעל.

אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא - פנו לאחד המנהלים ונפתח את השרשור חזרה לתגובות.

Guest
הנושא הזה נעול לתגובות.

×
×
  • תוכן חדש...