Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

dir="rtl" style="text-align:right;"> שימו לב! השרשור הזה בן 6315 ימים, שזה ממש ממש הרבה ולכן הוא ננעל.

אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא - פנו לאחד המנהלים ונפתח את השרשור חזרה לתגובות.

פוסטים מומלצים

פורסם

אני מתכנן לקנות Morel dotech ovation.

 

שאלה חשובה , הקרוסים של הסט הנ"ל נראים לי גדולים ואני יודע ששמים

את הקרוסים מאחורי ה-HU, בעצם מושכים אותו ומושיבים אותם מאחוריו.

עכשיו מה שאני לא יודע זה אם הם יעברו בחריץ של ה-HU אחרי שמוציאים אותו

כי הם נראים לי גדולים, ואי אפשר להכניס אותם מאחורה מבלי למשוך את ה-HU כי זה אוטו בעייתי לפירוק.

יש סיבה שהם לא יתאימו בגודל ? ואם כן איפה שמים אותם במקום ?

 

ועוד שאלה דיי חשובה :smile: אני עובד עם מגבר 4 ערוצים SIERRA ed4056 ,

כמובן שאפשר לחבר אליו את המורל אבל מעניין אותי אם הוא יוציא מהסט איכות

טובה , בינתיים המגבר עושה עבודה לא רעה עם כיוון ארוך מאוד של ה-6050 של

פיוניר שלי , טוב אני אתן לכם חו"ד שארכוש הכל , תודה לכולם.

פורסם

או שתעבור לHU עם קרוס שיתמוך בהגברה אקטיבית לסט שני חלקים + סאב (קרוס 3WAY בקיצור), תוסיף ערוץ הגברה ותרד מהקרוסים...

B4 2010 - ANY-PHONE + MOSCONI AMAS96 + Pico DSP 8-12 + Stetsom HI.8004 + ScanSpeak D2004 + AlphaSonic 275 + Morel Hybrid602 + Morel CCWR254 + Audison TH10 +

Pioneer TS-X150

C5Aircross - Audsion BitHD + Bcon + Match 2.1amp *2 + Torotech MR2 + Sony XS-162-ES + JL 12TW3

פורסם

היה לי קומפוננט של הרץ' ותומר מיקם לי את הקרוסים מאחורי ה-HU.

 

אוקיי אז נשים אותם בבגאז' ליד הסאב , תומר עשה לי עבודה מאוד יפה

בבגאז' , שם לי פלטה יפה + לבד שחור יפה.

פורסם

drakon,

 

זה בסדר, לא חשבנו אחרת, על פלאי ההתקנה ברינתיה כבר שמענו, רק הוא מסוגל למקם קרוסים מאחורי הרדיו דיסק.

מדהים כמה רחוק ילכו על מנת לחסוך זמן התקנה\חיווט.

 

דני.

פורסם
drakon,

 

זה בסדר, לא חשבנו אחרת, על פלאי ההתקנה ברינתיה כבר שמענו, רק הוא מסוגל למקם קרוסים מאחורי הרדיו דיסק.

מדהים כמה רחוק ילכו על מנת לחסוך זמן התקנה\חיווט.

 

דני.

 

אני ממש לא חושב שהוא עצלן וההפך הוא הנכון ... היו לי קרוסים של הרץ' שהם דיי קטנים ולי לא

הייתה הבנה כל כך במשחק בקרוסים וככה שהוא גם שאל אותי אם אפשר לשים את הקרוסים שם.

פורסם

אתה אומר מה שאתה אומר מחוסר הבנה, אז אני אסביר לך

 

שמתקינים את הקרוסים מאחורי הHU זה כדי להתחבר לחיווט המקורי של הרכב, ולחסוך השחלת חיווט לתוך הדלת.

 

בעצם במצב הזה הוופר שלך בדלת ניגן דרך החיווט המגוחך המקורי, ולא קיבל חיווט בריא והולם

×
×
  • תוכן חדש...