Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

dir="rtl" style="text-align:right;"> שימו לב! השרשור הזה בן 6319 ימים, שזה ממש ממש הרבה ולכן הוא ננעל.

אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא - פנו לאחד המנהלים ונפתח את השרשור חזרה לתגובות.

פוסטים מומלצים

פורסם

אני מחפש מגרשי רכב גדולים לפירוק כמו המאגר / יזדי

 

או אם מישהו יודע על מגרש שיש בו וולבו סטיישן v70/xc70 מכל מודל .

 

הפכתי כבר חצי מדינה לחפש רכבים כאלה

 

תודה מראש על העזרה

 

משה

אכן החיים בזבל !

פורסם
שעברתי מאזור ראיתי בכביש הראשי פירוקיה שמתמחה ברכבי וולוו הונדה שווה לנסות.

 

 

בכול אופן אצל הפירוקיה הזאת יש וולוו אחת כזאת.

 

 

http://212.143.213.205/7337610/index.htm

 

אפשר קישור לאתר מימנו נתת את התמונות של הרכב תודה.

 

יניב

פורסם
אני מחפש מגרשי רכב גדולים לפירוק כמו המאגר / יזדי

או אם מישהו יודע על מגרש שיש בו וולבו סטיישן v70/xc70 מכל מודל .

ברחוב הירקון בבני-ברק יש מישהו שמתעסק *רק* עם וולבו מפורקות\אחרי תאונה. אם אינני טועה, למקום קוראים "גרר-שלמה" (רחוב הירקון 18 בבני-ברק). בדפי זהב מופיע המספר 050-7200260, נסה להתקשר אליו ושאל אם זה הוא שמתעסק עם פירוק מכוניות וולבו.

 

אנא עדכן אותנו אם הסתדרת.

 

איציק

Deepal S05 MAX MY26 272Hp 
   Citroen Berlingo XTR MY17
 1.6
HDi 100Hp Automatic

פורסם

מס' סיבות לקושי למצוא דגם זה בפירוקיות:

1. מעט מכוניות מדגם זה נמכרו.

2. מהמעט שנמכר בודדות ירדו מהכביש.

3. מה שירד כנראה כבר הונצל. חברות ביטוח יודעות למי מכרו ולאן לכוון במקרה שצריכים ח"ח.

נראה סביר יותר שאם כבר תמצא דגם זה, הוא ימצא בפירוקיות שקונות מחב' ביטוח.

.

האמור לעיל הינו לפי מיטב הבנתי ואו מנסיוני ואין הוא במקום יעוץ מבעלי מקצוע בתחומם.

פורסם

לגבי חברות הביטוח יש לי אנשים מבפנים שמחפשים לי גם

היתה אחת לפני חודש מתאונה קשה אבל בסוף היא חוזרת לכביש.

גם אנשי וולבו במוסך המרכזי מחפשים לי כאלה.

לגבי הכמות כן אתה צודק אני מודע לבעיה אבל אין לי הרבה בררה אלא להמשיך לחפש

 

מצאתי אחת במאגר בראשון אבל אני צריך ללכת לראות אותו בעין כי זה v70 ישן

 

מישהו יכול לעזור (באישור כניסה ) עלמנת לראות את הגגון פיזית זה מאוד יעזור.

 

רפי המון תודה על העזרה שלך בנושא.:-)

 

בנצר סרני אין להם וולבו.

 

תודה לכולם על העזרה לבנתיים

משה

אכן החיים בזבל !

×
×
  • תוכן חדש...