Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

dir="rtl" style="text-align:right;"> שימו לב! השרשור הזה בן 6334 ימים, שזה ממש ממש הרבה ולכן הוא ננעל.

אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא - פנו לאחד המנהלים ונפתח את השרשור חזרה לתגובות.

פוסטים מומלצים

פורסם

אני מעוניין לרכוש סאב של קליף דיזיין.

רציתי לדעת מה המחיר שלו, איפה אפשר לקנות אותו,ואם הוא סאב טוב למחירו..?

 

תודה!.

פורסם

מזה יותר טובים?

כי יש לי B4 וצריך משו חזק כדיי שהוא יורגש..

היה לי את הIDQ 10' ולא אהבתי אותו כי הוא בכלל לא היה מורגש אבל היה מדוייק מאוד!

לאחר מכן ירדתי ברמה וקניתי CVR 12' והוא דיי היה מורגש עכשיו אני רוצה לשדרג.

נ.ב יש לי מונו 500 RMS של קראנץ(בלאק מקסס)

פורסם

מה התקציב שלך?

 

הארסנל של AA סאב מעולה, אך מחירו במבצע כרגע 1400 ש"ח.

במחיר של 1000 ש"ח יש לך את האסאסיין האח הצעיר יותר, סאב מצוין בהחלט.

יסתדר לך לגמרי גם בB4.

 

עם מה אתה הולך להגביר את הסאב?

פורסם

התקציב שלי הוא 1200 ואין לי כרגע אפשרות למתוח תתקציב.

מה שכן גם המונו שלי הוא לא כזה חזק 500 RMS של קראנץ (מסדרת בלאק-מקס).

השאלה איך זוג 10 של ID הסתדרו עם המונו הזה?

ואם לא מה בתקציב הזה יועיל ויפעל כמו שצריך במונו הזה?

×
×
  • תוכן חדש...