Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

dir="rtl" style="text-align:right;"> שימו לב! השרשור הזה בן 6375 ימים, שזה ממש ממש הרבה ולכן הוא ננעל.

אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא - פנו לאחד המנהלים ונפתח את השרשור חזרה לתגובות.

פוסטים מומלצים

פורסם

לפני כחודש בעצם קצת יותר קניתי יונדאי גטס 2005 גיר רגיל בהתחלה המיסב לחץ עשה קצת חרקיות חלשות ולא מזיקות לשמיעה בשבוע שעבר זה התחיל להשמע נורא כשהייתי מעביר הילוך זה היה נשמע כמו מכונת ירייה לא משומנת בימים האחרונים התווספו רעידות נוראיות בעת הורדת הילוך להאטה החלטתי שדי זה לא יכול להמשך ככה ביררתי מחיר אצל נסים אלנור בכפר כנא חנות חלקי חילוף קטנה ומטריפה יש אצלו הכל בקיצור קיט קומפלט כולל מייסב והכל וולאיו אורגינל 350 ש"ח

במוסך דרשו 550 ש"ח עבודה מאחר וכבר ביצעתי עבודות כאלו וגם מסובכות הרבה יותר החלטתי לעשות מעשה ולבצע את התיקון בבית (או יותר נכון בסככה של העבודה שלי) כמובן שאני לא עושה שום עבודת מכונאות בלי להתייעץ עם אדם נאפסו מכפר כמא חבר טוב וקרוב שירתנו יחד בקבע הוא אלוף במכונאות בקיצור הוא אמר לי עזוב אל תתחיל אני בא לעזור לך נעשה את זה יחד (אחלה גבר שבגברים) אחרי 3.5 שעות עבודה הרכב מניע נוסע והכי חשוב הקלאץ' יותר רך מהגז חחח...

אדם תודה אחי אתה מ ל ך אין עליך...

[החתימה הוסרה כיוון שלא עמדה בכללי הפורום. אנא קרא את הכללים.]

×
×
  • תוכן חדש...