Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

dir="rtl" style="text-align:right;"> שימו לב! השרשור הזה בן 6372 ימים, שזה ממש ממש הרבה ולכן הוא ננעל.

אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא - פנו לאחד המנהלים ונפתח את השרשור חזרה לתגובות.

פוסטים מומלצים

פורסם
אפשר ללחת על מערכת 3 חלקים עם מידבסים מאחור - אם לסיריון הזה יש מקום לזוג 6*9

 

קצת TC והבמה תחזור קדימה בעוצמה של מידבסים ענקיים.

 

עד ~100-200hz אין הבדל במיקום של רמקולים - העיקר שהצליל תגיע בזמן יחד עם הבמה הקידמית

 

 

או שפשוט תריץ את הסאב (אם יש לך) מ100-150hz

נראה לי אתה טועה קלות,

 

אלמנט קידמי שלא יורד מתחת ל100 כבר כל הבאס מאחורה לחלוטין - ועם 4 אינץ' הוא לא יצליח לרדת משום מאה, וגם לא ממאה חמישים כמו שצריך

פורסם
מה הכוונה למקום איכותי?איפה זה המקום הזה בסיריון?:-)

 

והוא הולך להיות מוגבר עם הקיקר ZX 350.4

 

הכוונה במקום איכותי הייתה להתקין אצל מתקין (=מקום) טוב.

ולא מיקום טוב בתוך הסיריון.

 

אנשים חושבים שלחתוך קצת פלסטיק מהרכב זה סוף העולם וחבל שכך.

כמו שיוסי כתב לא פעם התוצאה יוצאת יותר יפה מאיך שזה היה נראה קודם.

פורסם
נראה לי אתה טועה קלות,

 

אלמנט קידמי שלא יורד מתחת ל100 כבר כל הבאס מאחורה לחלוטין - ועם 4 אינץ' הוא לא יצליח לרדת משום מאה, וגם לא ממאה חמישים כמו שצריך

 

בגלל זה המציאו TC. כרגע שמתי רמקול אחד לנגן 300hz+ שהוא מטר אחד מקדימה וסאב שהוא 2 מטר מאחורי. הוספתי הפרש של 3ms לרמקול קידמי ואיזה פלא! אפשר לדמיין את התופים ממש מולי! תנסא. כשמסובבים את הראש אז שומעים שהסאב מנגן גם - התופעה נעלמת ב150hz.

 

עדיף ככה מאשר שיהיה חור עצום ב 120-80hz איפה שה4" לא מצליחים לנגן והסאב עדיין לא עובד.

[under construction]

פורסם

טיים קורקשיין לא יביא לך את הבמה קדימה בשום מקרה,

הוא יעזור במרכוז במה, (רק אחרי התקנה ראויה!)

והוא יעזור לצמצם תופעות של באס בדיליי, למעה חוסר סנכרון של הבאס עם הבמה הקידמית, אבל הוא ממש ממש לא יביא לך אותו קדימה

 

אני אנסה בהזדמנות תודה על ההצעה :)

פורסם

הוא מביא את הבמא קדימה בידיוק באותו דרך כמו שהוא גם מביא את הצד הימיני שמאלה שתרגיש שהבמא ממורכזת.

 

המהירות של הכול היה 340m/s אז כדי "להזיז" רמקול מטר אחד צריך להוסיף 2.9msec של דיליי. ככה אם הסאב שלך נמצא במרחק 5 מטר ממך והקומפוננט יושב 1 מטר מקדימה, אז יש לך 4 מטר הבדל שהוא 2.9*4=11.6msec

[under construction]

פורסם

טוב, בוא נרחיב את זה קצת :),

 

כאשר אתה יושב, 2 הרמקולים נמצאים מלפנים, שאתה יוצר דיליי למעשה אתה גורם לסימפוניה להגיע אליך באותו זמן בדיוק ובכך אתה מקבל תחושה (שעובדת עליך כמובן) שהבמה היא מולך, ולא במרכז הרכב (שם היא נמצא באופן טיבעי מעצם השמיעה בסטריאו),

 

הסאב נמצא מאחוריך ולא משנה כמה דיליי תתן לרמקולים הקדמיים, הסאב לא יעבור קדימה, הוא נמצא בתא המטען ואין לך דרך להביא אותו קדימה, אלא רק לטשטש במעט את המיקום שלו ע"י סינכרון מדוייק שלו עם הבמה הקידמית.

 

למעשה כל העיקרון של סאב בתא מטען, נועד לנגן ממנו תדרים ממש נמוכים שהם לא כיווניים, וכך לא תזהה היכן הוא ממוקם.

 

אם אתה מנגן איתו 120HZ אתה בהחלט תזהה איפה הוא, ואם תחתוך אותו ב60\80 אבל הסט הקידמי לא יורד לשם אז יש לך בור שהוא מאוד משמעותי ומורגש !.

 

בכלל הסאב הוא רק השלמה אתה אמור לשאוף להגיע כמה שיותר למטה עם הסט הקידמי ולדעתי מעל 70HZ זה ממש "לא זה" והסאב רק משלים.

 

אבל שוב, ככה אני אוהב כל אחד ואיך שבא לו בטוב

×
×
  • תוכן חדש...