Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

dir="rtl" style="text-align:right;"> שימו לב! השרשור הזה בן 6295 ימים, שזה ממש ממש הרבה ולכן הוא ננעל.

אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא - פנו לאחד המנהלים ונפתח את השרשור חזרה לתגובות.

פוסטים מומלצים

פורסם
בבני ברק עומדת כבר כמה שנים אלפא שרופה - אם זיהיתי נכון ספיידר שנות ה-70 (אם לא, תתקנו אותי).

 

האם מישהו מכיר את האלפא הזו?

האם מישהו מכיר את הבעלים?

 

תודה,

סער.

  • תגובות 495
  • פורסם
  • תגובה אחרונה

המגיבים הפעילים ביותר בשרשור

המגיבים הפעילים ביותר בשרשור

תמונות שפורסמו בשרשור

פורסם

ברחובות, צמוד לחנות שלי ברחוב הרצל, בחנייה של הבניין, אופל צהובה כלשהי משנות ה 70 (נראה לי אסקונה אבל לא סגור על זה) עומדת מכוסה ולא נוסעת. נראית שמורה מאוד. לוחית רגילה ולא אספנות.

 

אם יהיו דרישות לתמונות אז אנסה לצלם.

 

 

אסף

  • אחראי פורום
פורסם

מיני 70 ומשהו במצב לא מדהים (אבל לא נורא) בת"א, צבע לבן, ג'אנט "10.

כבר חסר פנס אחורי אחד ויש מדבקה על השמשה של הנהג. חבל עליה.

ניסיתי לצלם אבל הסלולרי שלי הופך למוגבל בלילה.

 

איתי.

עברנו את פתח תקווה, נעבור גם את זה.

פורסם

איפה בתל אביב? בסביבות שדרות נורדאו? גם לא רוב הסיכויים שאנחנו מדברים על אותה אחת.

אם כן זה האוטו של גיסי, האוטו בשימוש יומי הפנס האחורי השבור זה בגלל נשמה טובה שלא יודעת לחנות.

האוטו במצב מכאני הרבה יותר טוב ממה שהוא נראה.

1969 Pontiac Firebird

:twisted:

בעבר:Honda Civic Type R, Renault Clio Sport, Peugeot 106 Rallye

פורסם
איפה בתל אביב? בסביבות שדרות נורדאו? גם לא רוב הסיכויים שאנחנו מדברים על אותה אחת.

אם כן זה האוטו של גיסי, האוטו בשימוש יומי הפנס האחורי השבור זה בגלל נשמה טובה שלא יודעת לחנות.

האוטו במצב מכאני הרבה יותר טוב ממה שהוא נראה.

יכול להיות שיש לי פנס אחורי למיני. אם אתה או גיסך מענינים פנה אלי בהודעה פרטית.

שלמה דן גדרון

פורסם

לא נורא ענתיקה אבל בהחלט מיוחדת בארץ

המסחרית של לנצ'יה, אין לי מושג מה השם שלה

היא מקבילה לפיאט ונדמה לי גם לפיג'ו סיטרואן, בטח מר פרחי ידע לתת פרטים נוספים...

נמצאת בשימוש יומיומי

ליד הבית שלי, רח' מודליאני בתל אביב

DSC00512.JPG

DSC00511.JPG

אצא לי השוקה / להקת "ברוז"

פורסם
איפה בתל אביב? בסביבות שדרות נורדאו? גם לא רוב הסיכויים שאנחנו מדברים על אותה אחת.

אם כן זה האוטו של גיסי, האוטו בשימוש יומי הפנס האחורי השבור זה בגלל נשמה טובה שלא יודעת לחנות.

האוטו במצב מכאני הרבה יותר טוב ממה שהוא נראה.

 

 

יכול להיות שהוא יהיה מעוניין למכור? :lol:

?How Can Anything Bigger Be a MINI

  • אחראי פורום
פורסם
איפה בתל אביב? בסביבות שדרות נורדאו? גם לא רוב הסיכויים שאנחנו מדברים על אותה אחת.

אם כן זה האוטו של גיסי, האוטו בשימוש יומי הפנס האחורי השבור זה בגלל נשמה טובה שלא יודעת לחנות.

האוטו במצב מכאני הרבה יותר טוב ממה שהוא נראה.

 

לא, יותר דרומה, באיזור אלנבי.

היא גם לא נראית בשימוש יומי - מלוכלכת ומוזנחת אבל עם פוטנציאל לשיפוץ.

 

איתי.

עברנו את פתח תקווה, נעבור גם את זה.

פורסם
לא נורא ענתיקה אבל בהחלט מיוחדת בארץ

המסחרית של לנצ'יה, אין לי מושג מה השם שלה

היא מקבילה לפיאט ונדמה לי גם לפיג'ו סיטרואן, בטח מר פרחי ידע לתת פרטים נוספים...

נמצאת בשימוש יומיומי

ליד הבית שלי, רח' מודליאני בתל אביב

LANCIA ZETA

 

חלק מפרוייקט אירופי משותף של פלטפורמה שעליה חלקו הרכבים הבאים:

 

Citroën Evasion (Synergie)

Fiat Ulysse

Lancia Zeta

Peugeot 806

 

מנועי 1.8,1.9,2.0,2.1

 

http://en.wikipedia.org/wiki/Lancia_Zeta

Volvo 960 3.0 24V 1996

Volvo 940 GLE 2.0 Turbo 1997

Volvo 940 GLE 2.3 1995

Oldsmobile Cutlass Supreme Brougham 5.0L V8 1982

פורסם

טרקטורים של הקיבוץ רמת דויד, לא חושבת שהם למכירה, ולדעתי הם במצב נסיעה ושימוש בקיבוץ.

העלתי כדי שכולם יהנו מהתמונות.

 

 

 

46858416.jpg

w640.png

 

 

 

ל'

1.JPG

2.JPG

תגיש כזאת תביעה אזרחית ואחרי שבוע עוד תוכל להראות לחברים שלך את טביעת הנעל של השופט על התחת שלך לאחר שהוא בעט אותך החוצה מבית המשפט.

פורסם
לא נורא ענתיקה אבל בהחלט מיוחדת בארץ

המסחרית של לנצ'יה, אין לי מושג מה השם שלה

היא מקבילה לפיאט ונדמה לי גם לפיג'ו סיטרואן, בטח מר פרחי ידע לתת פרטים נוספים...

נמצאת בשימוש יומיומי

ליד הבית שלי, רח' מודליאני בתל אביב

לא מזמן ראיתי את לנצ'יה הזאת וגם פיג'ו כזאת וגם סיטוראן כזאת

האם הרכבים האלה יובאו לארץ או שכולם הגיעו ביבוא אישי?

ברשותי אלפא 147 1.6 2002

לפני FIAT 131 1982 (נמכרה לצערי)

פורסם
טרקטורים של הקיבוץ רמת דויד, לא חושבת שהם למכירה, ולדעתי הם במצב נסיעה ושימוש בקיבוץ.

העלתי כדי שכולם יהנו מהתמונות.

 

 

 

46858416.jpg

w640.png

 

 

 

ל'

ג'ון דיר אם אני לא טועה מסידרה 1XXX משנות השיבעים , בכל מקרה יש לו עוד כמה וכמה שנים של עבודה ( במטעים אם אני מפרש את התמונה נכון).

נשוי לשתי חיפושיות 74 1300 האחת ידנית השניה חצי אוטומטית כבר לא חצי אוט' :twisted:.

וגם לסובארו בראט (טנדר ) 81 4X4.

פורסם
לא מזמן ראיתי את לנצ'יה הזאת וגם פיג'ו כזאת וגם סיטוראן כזאת

האם הרכבים האלה יובאו לארץ או שכולם הגיעו ביבוא אישי?

פיג'ו 806 אחת, כחולה, יובאה באמצע שנות ה-90 ע"י היבואן לצורכי תקינה, אך הוחלט לבסוף לא לייבא עוד והיא נמכרה לפרטי.

HFturbo

פורסם

לכל המתענינים נכון לימים אלו ולהיום החיפושית קבריולט שהובאה ע"י מישהו לא ידוע דרך מסוף קונטראם באשדוד , עדיין עומדת באותו המקום וחבל.

מקווה שהבעלים יתעשת וישחרר אותה אחרת היא תישאר שם לעד בערך......

היא נמצאת במסוף כבר מספר חודשים ומצבה מדרדר (בכל זאת אזור קרוב לים ) וגם שמתי לב שהחלון שלה קצת פתוח.

צביקה.ש

חבר מועדון ה-5

fiat 127 900 L 1979

\fiat qubo 1.4 2013

dir="rtl" style="text-align:right;"> שימו לב! השרשור הזה בן 6295 ימים, שזה ממש ממש הרבה ולכן הוא ננעל.

אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא - פנו לאחד המנהלים ונפתח את השרשור חזרה לתגובות.

Guest
הנושא הזה נעול לתגובות.

×
×
  • תוכן חדש...