Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

dir="rtl" style="text-align:right;"> שימו לב! השרשור הזה בן 6295 ימים, שזה ממש ממש הרבה ולכן הוא ננעל.

אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא - פנו לאחד המנהלים ונפתח את השרשור חזרה לתגובות.

פוסטים מומלצים

פורסם

זה הטרקסיון, שהיה בסככה ה"היא", לא?:roll: מישהו קנה אותו בסוף, אני רואה?:-(

י Capri GT 74 MK2 "אספנות", עדיין מחכה לפחחות רצינית.*סוזוקי 1100F (שהפך ל"סטריטפייטר" לצערי :sad: )*GMC וואנדורה 4X4- "לוחם שטח" במנוחה *פורד D שנת78, ש"מת" להפוך ל"אספנות":oops:*פורד פיירמונט 79' :twisted: -חולם להיות שחור:wink: *"משפחת ליילנדים"* *ואסקורט סטיישן שניצלה בדקה ה-91:king::חובב מכוניות, אופנועים, מפלצות למיניהן ומוזיקה, הסובל מחוסר מקום, זמן ותקציב כרוני, להתעסק בכל התחביבים שלו :???:

  • תגובות 495
  • פורסם
  • תגובה אחרונה

המגיבים הפעילים ביותר בשרשור

המגיבים הפעילים ביותר בשרשור

תמונות שפורסמו בשרשור

פורסם

אחרי שעקבתי אחרי השרשור של האיזטה מרכישתה ועד למצבה כעת, אני בהחלט יכול לומר שאין אוטו שאי אפשר להעלות אותו לכביש.

 

מי מרים את הכפפה על הסיטרואן המסכנה הזו?

פורסם

אפשר לקבל קצת פרטים עליה(על הרכב הסצפיפי הזה..) הוא למכירה או שבכלל ידוע על הבעלים שלו?

מחפש את כל החלקים לקפריס כולל סוויטצ' סלון וחלקי פח... 0528567439-שי, או במייל [email protected].

פורסם
סיבוב קטן שעשיתי היום בצפון :

 

לפי מצב הרכב לא נראה כי יעלה לכביש אי פעם .

 

דרור אתה מסתובב במקומות מגיניבים!

דווקה ממך לא הייתי מצפה לשמוע שההילמן (?) הצבעונית לא תעלה לכביש. חשבת שאתה מספר שאתה מתחיל בשיפוץ בעוד חודש חודשיים לאחר שתגמור את המוריס 10...

שלמה דן גדרון

פורסם
דרור אתה מסתובב במקומות מגיניבים!

דווקה ממך לא הייתי מצפה לשמוע שההילמן (?) הצבעונית לא תעלה לכביש. חשבת שאתה מספר שאתה מתחיל בשיפוץ בעוד חודש חודשיים לאחר שתגמור את המוריס 10...

 

ליתר דיוק הרכב הצבעוני היפה הוא פורד אנגליה (די דומה לרכב של אמיר ) .

הוא במצבו באמת די מושמד , ובחישובי עלות / תועלת ברור כי כדאי ליבא רכב דומה מחו"ל ועלויות ה"בניה" של רכב כזה ממש לא משתלמת מה עוד שאני בספק האם יימצא הפחח שיקח על עצמו בניה כזו שהרי הרכב רקוב ביותר .

 

דרך אגב , הסיטרואן טראקסיון שיכת לבעליו שנים רבות ועכשיו הוא משקם את הרכב . ממש לא למכירה .

 

אחרי המוריס 10 , האמת ובשקט , הבטחתי לאישתי כמה שנים שקט ,

אם אעמוד בהבטחה , נקווה ..... :-)

 

ביי

דרור .

מוריס 10 שנת 1939

רובר P2 16 1947 (בתהליך שיפוץ)

 

וסרשטיין דרור

פורסם

 

עדכון קל מחיפה: :arrow:

 

 

 

 

 

חנה סנש, פולקסווגן פולו שנת 85, מצב טוב:

 

 

2101091449.jpg

 

 

 

 

 

 

 

 

יפה נוף, אופל אסקונה שנת 83, מצב בינוני:

 

 

0203091351.jpg

 

 

 

 

 

 

 

 

יפה נוף, וולבו 245 עם 6 מספרים ( לא אספנות ), מצב מצויין:

 

 

2202091113.jpg

 

 

 

 

 

 

 

שדרות הנשיא, וולבו 245 עם 6 מספרים ( לא אספנות ), מצב מצויין:

 

 

1801091657.jpg

HU - Pioneer AVH-X 2500BT , Front - Morel Tempo Ultra 6 , Amp - Celestra FA475X, Sub - Hertz Energy ES300

פורסם

פיאט למכירה. ברחוב גורדון בגבעתיים. לא מספר הטלפון על הרכב יצא ברור פחות או יותר אבל ללא הסיפרה האחרונה...

fiat1.jpg

fiat2.jpg

fiat3.jpg

פורסם

אני כבר לא יכול לערוך. מדובר בפיאט 126 שנת 1975, מנוע 600 סמ"ק. הפגוש המזעזע הוסף לאחרונה.

 

המכונית היתה הרבה זמן למכירה, יד (לא יודע) מרופא! (ברצינות). באיזה שהוא שלב הוא החליט לא למכור, ועכשיו אני מבין

שהיא שוב למכירה. הטלפון הוא 0502523857 - משה.

:turn-l:
פורסם
פיאט 126 עם פגוש "לא מקורי"

מה ההבדל בינה לבין ה-133 ? (חוץ מהפגוש :-) )

" בוא ניסע, ניתן למחלה לעבוד, נחזור עם מיכל ריק " . בגעגוע לישראל ז"ל

פורסם

למרות הדמיון בצורה, אלו שתי מכוניות שונות.

 

ה- 126 מבוססת על ה- 500. מנוע דו צילינדרי מקורר אויר. נפח 600, ו- 650, ובדור השני גם 700 מקורר מים. יוצרה באיטליה ובפולין.

ה- 133 היא בכלל סיאט. מבוססת על ה- 850 - מנוע 4 צילינדרים מקורר מים. ה- 133 משתמשת במעט חלקים של 126 ו- 127. יוצרה בספרד.

:turn-l:
פורסם

רציתי לשתף אותכם בכמה צילומים מבת-ים, הדוד'ג כבר עומדת באותו מקום לפחות חודש, אני לא מומחה בפחחות אבל פח הרכב לא ממש חדש

ואיזשהו ג'יפ שאני לא זיהיתי ומלא מדבקות עליו של "קונה רכבים לפירוק"

תמונה237.jpg

תמונה238.jpg

תמונה235.jpg

טויוטה קורולה 95 גיר ידני 0-100, 10.55 שניות. מקום 1 בקטגוריית ג'ימקאנה ג'וניורס(עד גיל 21), מהאירוע לקידום הספורט המוטורי 4 בלטרון

dir="rtl" style="text-align:right;"> שימו לב! השרשור הזה בן 6295 ימים, שזה ממש ממש הרבה ולכן הוא ננעל.

אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא - פנו לאחד המנהלים ונפתח את השרשור חזרה לתגובות.

Guest
הנושא הזה נעול לתגובות.

×
×
  • תוכן חדש...