Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

dir="rtl" style="text-align:right;"> שימו לב! השרשור הזה בן 6391 ימים, שזה ממש ממש הרבה ולכן הוא ננעל.

אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא - פנו לאחד המנהלים ונפתח את השרשור חזרה לתגובות.

פוסטים מומלצים

פורסם

אני מעוניין להתקין באווטבק שלי את המערכת מהרכב הקודם שלי. לצורך כך אני צריך מתקין מקצועי שיודע לבצע איטום דלתות, התקנת מגברים ורמקולים מקצועית. יש לי את החלקים.

 

כמו כן זקוק למעבדה להוצאת יציאת RCA ויציאת AUX מהמערכת המקורית שבאאוטבק

 

אודה להפניות

  • תגובות 37
  • פורסם
  • תגובה אחרונה

המגיבים הפעילים ביותר בשרשור

ימים פופולרים

המגיבים הפעילים ביותר בשרשור

ימים פופולרים

פורסם

אינני יודע מהיכן אתה בארץ, אך בכל מקרה אני ממליץ לך בחום על חבר הפורום היקר יוסי, המכונה alpine, מסדנת ECA.

 

אני מציע לך להכנס לאתר האינטרנט של הסדנה להתרשם מעבודותיו המדהימות.

 

www.ecaudio.co.il

 

לגבי מעבדה, תתייעץ איתו, אני מניח שהוא יוכל להפנות אותך למקום הנכון.

פורסם

אינני יודעי מהכין אתה בארץ אבל ללא ספק הייתי ממליץ לך על חבר הפורם יחיאל

מתקין מקצועי לכל דעה, בעל מגוון רחב של עבודות יחס אישי ולא מזלזל.

בעל מקצוע שלא יתן לך לצאת לא מרוצה וישקיע את כל הנדרש.

יחיאל נמצא בעפולה ניתן ליצור איתו קשר דרך הפורם

http://www.carsforum.co.il/vb/member.php?u=22976

 

תציין בבקשה רק מהיכן אתה בארץ.

כדי לדעת מה עדיף.

פורסם

בעניין המתקין גם אני מצטרף להמלצה על יוסי מסדנת ECA, העבודות מדברות בעד עצמן.

בנוגע ל-RCA אל תכנס לקומבינות\הלחמות\מעבדות וכו' וכו', מנחת פשוט וטוב יפתור לך את כל הבעיות.

 

בהצלחה, דני. :)

פורסם

גם אני ממליץ על יוסי אלפיין באמת מתקין ברמה אחרת.

אצלי הוא עשה גם עבודת איטום בין היתר.

כמובן שהעבודה ללא פשרות ברמה הכי גבוהה שיש.

אתה יכול להסתכל אצלי בהודעות שפתחתי לראות למה הוא מסוגל...

פשוט מדהים.:shock:

בהצלחה.

 

 

נ.ב

אל תתקרב לחומר הבידוד של רפאבנד זה חומר לא טוב.

לך על חומר איכותי יעודי לרכב.

פורסם

בלי קשר ליוסי או יחיאל .

שמדובר בהתקנה שמבוצעת פעם ב.. ושמדובר בהשקעה לא מבוטלת של כסף השיקול של שעה נסיעה לכאן או לכאן לא צריך לשחק תפקיד.

Hybrid Audio Legatia L1PRO+L4 @ Genesis Dual Mono

Hybrid Audio Legatia L6 @ Genesis 4 Channel

AA Chaos 12 @ Sundown SAZ-1500D

Alpine 9533, H701, C701

פורסם

בדיוק כך.

 

ובדיוק מאותה סיבה, יש חברים שממליצים על מתקינים כמו יחיאל מעפולה, בלי קשר למיקום הגיאוגרפי של מבקש המלצה.

אין צורך להגיע לנעילת שירשורים. לגיטימי ופשוט שכל אחד ממליץ, על פי נסיונו האישי ו/או צפיה בעבודות נוספות של נשוא ההמלצה. על פי רוב, פותח אדם ת'רד ומבקש המלצה, כי הוא מחפש את הערך המוסף, את האקסטרה, את "הכי טוב", אחרת הוא היה ניגש לכל מתקין דיבוריות סטנדרטי. לשם כך, בהחלט ניתן להמליץ למבקש, מבלי לדייק במיקומו הגיאוגרפי, ושוב - באופן יחסי. הפרשים של כמה עשרות ק"מ, אינם משנים עובדה זו.

 

אני מתקין את כל ההתקנות שלי בECA, ואמשיך לבצע שם התקנות, אני מאד מאד מרוצה ולכן, כלקוח מרוצה מאד, אני ממליץ בחום.

 

יתרה מכך, אני מתבסס על עבודות רבות מאד, ומדהימות, שיוסי ביצע במגוון רחב ומרשים של רכבים ולכן ההמלצה שלי היא מבוססת בהחלט.

 

מי שרואה לנכון, על סמך נסיונו האישי ו/או צפיה בעבודות של מתקינים אחרים, להמליץ - שימליץ. לגיטימי וראוי.

 

עריכה:

 

לשם הפרוטוקול, בדקתי את המרחק בין ביתי לבין סדנת ECA:

 

אורך המסלול הוא 65.8 ק"מ
פורסם

לדעתי זמן הוא רכיב חשוב במשוואה.

 

נניח והוא גר בצפון וצריך שירות, יש לו את יחיאל קרוב אליו.

אבל אם התקין במרכז , ויש זמזום מהדלת?

עוד פעם לנסוע למרכז?

 

לדעתי זה אבסורד לנסוע עד מהצפון עד למרכז,

בגלל משהו פעוט כמו זמזום בדלת או כיוון של מגבר(גם אם יש מנוי ל-6).

מידן.

ZZR

פורסם
בדיוק כך.

 

ובדיוק מאותה סיבה, יש חברים שממליצים על מתקינים כמו יחיאל מעפולה, בלי קשר למיקום הגיאוגרפי של מבקש המלצה.

אין צורך להגיע לנעילת שירשורים. לגיטימי ופשוט שכל אחד ממליץ, על פי נסיונו האישי ו/או צפיה בעבודות נוספות של נשוא ההמלצה. על פי רוב, פותח אדם ת'רד ומבקש המלצה, כי הוא מחפש את הערך המוסף, את האקסטרה, את "הכי טוב", אחרת הוא היה ניגש לכל מתקין דיבוריות סטנדרטי. לשם כך, בהחלט ניתן להמליץ למבקש, מבלי לדייק במיקומו הגיאוגרפי, ושוב - באופן יחסי. הפרשים של כמה עשרות ק"מ, אינם משנים עובדה זו.

 

אני מתקין את כל ההתקנות שלי בECA, ואמשיך לבצע שם התקנות, אני מאד מאד מרוצה ולכן, כלקוח מרוצה מאד, אני ממליץ בחום.

 

יתרה מכך, אני מתבסס על עבודות רבות מאד, ומדהימות, שיוסי ביצע במגוון רחב ומרשים של רכבים ולכן ההמלצה שלי היא מבוססת בהחלט.

 

מי שרואה לנכון, על סמך נסיונו האישי ו/או צפיה בעבודות של מתקינים אחרים, להמליץ - שימליץ. לגיטימי וראוי.

 

עריכה:

 

לשם הפרוטוקול, בדקתי את המרחק בין ביתי לבין סדנת ECA:

 

תודה לכל העונים. אני מאזור המרכז המרחק הוא שיקול מישני עבורי. השיקולים החשובים לי הם איכות ומחיר.

 

את ההתקנה הקודמת עשיתי ב א.ד.י מערכות אצל עופר רוטמן הנפלא. הייתי שם היום והתברר לי שהוא לא עובד יותר בתחום אז חיפשתי מישהו אחר. גם צלצלתי לעופר וקיבלתי מנו גם המלצה על יוסי.

 

לאור ההמלצות נפגשתי היום עם יוסי ואין ספק שהבחור מקצוען. המחיר שהוא מבקש גבוה, יותר גבוה ממה שביקשו ממני היום בא.ד.י מערכות!!

 

אבל אכן זו התקנה של פעם אחת ושוה להשקיע.

פורסם

מתן , אילת זה דוגמא קיצונית שלא עליה מדובר.

 

 

אבל אם התקין במרכז , ויש זמזום מהדלת?

עוד פעם לנסוע למרכז?

בגלל משהו פעוט כמו זמזום בדלת או כיוון של מגבר(גם אם יש מנוי ל-6).

מידן.

 

 

לגבי עניין השירות - בוא ניכנס קצת לפרופורציות . זה לא שאתה צריך שירות פעם בשבוע וגם לא פעם בחודש .

וכמו שאתה בעצמך אומר , מדובר במשהו פעוט , שאפשר לעשות על הדרך בהזדמנות שאתה באיזור התמקין משהו פעוט ולא קריטי כזה יכול לחכות להזדמנות המתאימה גם לעסוקים שבינינו.

אני הייתי נוסע כמה שצריך בשביל שברכב שלי יתעסק הבן אדם שאני הכי סומך עליו. בין אם זה נסיעה במיוחד ובין אם לא . לא מתקינים מערכת כל יום. בחירת מתקין לטעמי צריכה להתבצע על ידי יכולות התמקין ביחד לתקציב.

 

המחיר שהוא מבקש גבוה, יותר גבוה ממה שביקשו ממני היום בא.ד.י מערכות!!

 

זה לא נכון להשוות הצעות מחיר בין מקום כמו א.ד.י שכבודו במקומו מונח ובין התקנות של יוסי - התשומת לב שיוסי נותן לפרטים הקטנים שונה לגמרי מתשומת לב שבית התקנות אחר נותן. הוא עובד בסטנדרטים של עצמו , ואם משהו לא נראה לו מספיק טוב הוא פשוט יעשה אותו מחדש גם אם הלקוח מרוצה . לפדנטיות הזו אין מחיר. לי אישית הוא בנה פעמיים מחדש את הקורות כי לטעמו זה לא היה מספיק יפה (למרות שלטעמי זה היה מצוין) , תחשוב לבד כמה עבודה זה לעשות קורות פעמיים סתם כי זה לא הסתדר לו בעין. וזה רק מקרה אחד מתוך רבים.

לכן כל הצעת מחיר עומדת בפני עצמה ולא ביחס למתקינים אחרים.

Hybrid Audio Legatia L1PRO+L4 @ Genesis Dual Mono

Hybrid Audio Legatia L6 @ Genesis 4 Channel

AA Chaos 12 @ Sundown SAZ-1500D

Alpine 9533, H701, C701

פורסם

אף אחד לא יודע כמה פעמים הוא יחזור.

צריך לקחת בחשבון שגם הציוד יכול לשבוק חיים, ולא בהכרח טעות בהתקנה.

בכל מקרה הוא גר במרכז , אז הבחירה היא יוסי.

ZZR


×
×
  • תוכן חדש...