Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

dir="rtl" style="text-align:right;"> שימו לב! השרשור הזה בן 6393 ימים, שזה ממש ממש הרבה ולכן הוא ננעל.

אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא - פנו לאחד המנהלים ונפתח את השרשור חזרה לתגובות.

פוסטים מומלצים

פורסם

אז אחרי תקופה של כמה חודשים המערכת הושלמה כמעט עד הסוף..(נשאר לעשות איטום)

סוף סוף הסאב שלי הגיע :

 

HAVOC 12

 

:twisted::twisted:

אחרי שהיה לי את ה 15 והתרגלתי לגודל שלו ה 12 היה נראה לי סאב כמו 10 אינץ אפילו פחות !

אני חייב להגיד במילה אחת : אדיר:shock:

 

כרגע התיבה היא 42 ליטר והיא פתוחה! וזו תיבה זמנית עד שאני ישיג מזומנים ואני יביא תיבה אטומה מרובעת.אז כל מי שחשב לעצמו כזה סאב ותיבה עלובה אז שוב : זמני

 

כמה שהוא קטן הוא מפוצץ לי את האוטו ופשוט יש לי חיוך שלא יורד מהפנים. (ד"א גם כבד) יחסית ל 12

הוא מדויק ומנגן כמו שצריך בכל סוגי המוזיקה שאני שומע פשוט פגעתי בול.

מעניין איך ישמעו עם תיבה אטומה ובידיוק בגודל הצריך :twisted:

 

 

רוני ואליקו תודה רבה לכם ! לא אכזבתם אותי עוד פעם אחת תמשיכו ככה..

 

כמה תמונות מהסאבון שלי :

IMG_0941.jpg

IMG_0942.jpg

IMG_0943.jpg

IMG_0944.jpg

IMG_0945.jpg

IMG_0946.jpg

Alpine 9887 | 300/4 Jl Audio | 165v1 Focal | Havoc 12" Ascendant Audio | SAE-1000D Sundown Audio

פורסם

תודה !

 

עברתי מ 15 ל 12 כי עברתי מאוטו גדול לקטן =] אחרי התאונה הלא נעימה בגלל איזה מישהו משוגע אז השביתו את האוטו קורולה 98 ושם היה באגז גדול וה 15 נכנס בכיף !

 

עכשיו יש לי יונדאי גטס והבאגז פיצי שם =] ו ה15 לא רצה להכנס וגם תפס את כל הבאגז פשוט ! ועדיין צריכים טיפה מקום בבאגז בשביל כל מיני דברים קטנים

 

 

אולי הם דומים אני לא יודע לא שמעתי סאבים שלהם !

אבל אם הם דומים וכפי שאתה אומר עדיף לקנות את הסאב של Ascendant Audio הם זולים יותר מ JL ואני בטוח בזה !

 

קח דוגמא למשל את ה 12W7 של JL הוא עולה 5 אלף בחנות !

זה המון אפשר להביא 2 סאבים של 12 במחיר הזה

Alpine 9887 | 300/4 Jl Audio | 165v1 Focal | Havoc 12" Ascendant Audio | SAE-1000D Sundown Audio

פורסם

רוני ואליקו תודה רבה לכם ! לא אכזבתם אותי עוד פעם אחת תמשיכו ככה..

 

הכוונה שהיו כבר אכזבות?

או שלא כ"כ הבנתי אותך?

מקס.

<-- זה היעד :evil:

פורסם
איך ה- 12 בהשוואה ל- 15 מבחינת תדרים נמוכים ?

 

יש הבדל, ואתה תרגיש\תשמע אותו. מניסיון :-)

ולכן אתן לו בכל הכבוד את הזכות להרצות לי על מחזיקי כוסות וגגות שמש, לא יותר מזה.

ZOOM-ZOOM

פורסם
הכוונה שהיו כבר אכזבות?

או שלא כ"כ הבנתי אותך?

מקס.

לא הבנת אותו.

הוא התכוון שלפני לא היו אכזבות וגם בקנייה הזו לא היו.

Alpine 9887|XETEC GRAVITY 5G-900|tw:alpine spx pro|midbass:Morel hybrid ovation 6|Genesis audiophile 30.01

המערכת שלי למכירה

http://www.carsforum.co.il/vb/showthread.php?t=292211

פורסם

תתחדש אחד הרכיבים הטובים שאני מכיר.

רוני ואלי אף פעם לא מאכזבים והלוואי שהיו יותר כמוהם והכי חשוב שאני סחבתי את הסאב הזה מהחניה לחנות אז כל הכבוד לי .:lol:

HU: CLARION 785 BI-AMP AMP:SUNDOWN SAX100.4C\SAE1200D COMP:HYBRID CLARUS 6C\ HYBRID L1PRO SUB: AA HAVOC 15

פורסם

אבל למה אתה משווה את הTOP של JL לHAVOC שלך

תשווה את האבוק לW6

מגבר גנסיס ST60 ב1400 שקל בלבד כולל ניירת אריזה ומתלווה

0547379780 שלומי

פורסם

צודק הם ברי השוואה התבלבלתי בין הכאוס להאבוק

מגבר גנסיס ST60 ב1400 שקל בלבד כולל ניירת אריזה ומתלווה

0547379780 שלומי

×
×
  • תוכן חדש...