Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

dir="rtl" style="text-align:right;"> שימו לב! השרשור הזה בן 6393 ימים, שזה ממש ממש הרבה ולכן הוא ננעל.

אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא - פנו לאחד המנהלים ונפתח את השרשור חזרה לתגובות.

פוסטים מומלצים

פורסם

שלום לכל התותחים של הפורום, לאחי יש יונדאי אקסנט קופה 98

רציתי לשדרג לו את הרמקולים הרגילים בדלתות הקידמיות לקומפוננט חדש לכבוד היומולדת שלו (24)

אחרי כל החיפושים בפורום אני עדיין חייב לשאול...

א: מה המידה של הרמקולים? נדמה לי 5.25

ב: האם אפשר להתקין 6.5 עם הגבהה או שזה לא אסטתי?

ג: התקציב שלי הוא 500 - 600 ש"ח על איזה דגם תמליצו לי? (המליצו לי על 5.25 Lightning Audio STRIKE)

 

יש לו ברכב מגבר די מעאפן נראה לי, rock fox שזה בטח חיקוי לרוקפורד, אפשרי לחבר לו גם קומפוננט

למגבר מחובר כבר סאב 10" של פיוניר

http://www.al-galgalim.co.il/index.php?action=product&productid=441

פורסם

קודם כל לפי מה שאני יודע יש דגם שאפשר לעשות הגבהה ויש דגם שלא

דבר שני קומפוננט בתקציב הזה מומלץ מורל פולס או טמפו

דבר שלישי המגבר הוא 4 ערוצים? אם כן ברור שיעזור יותר מההגברה של הרדיו דיסק

×
×
  • תוכן חדש...