Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

dir="rtl" style="text-align:right;"> שימו לב! השרשור הזה בן 6408 ימים, שזה ממש ממש הרבה ולכן הוא ננעל.

אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא - פנו לאחד המנהלים ונפתח את השרשור חזרה לתגובות.

פוסטים מומלצים

פורסם

שלום לכל המייעצים,

אחרי קריאה ממושכת של הפורום וחיפוש בהודעות, יצאתי מבולבלת ובכל זאת זקוקה לייעוץ...

אני רוצה לרכוש רכב בסביבות 60K. אני יכולה גם לעלות כמה אלפים מעל, אבל עדיף שלא.

בימים האחרונים עלו המון אפשרויות:

סיריון (בגלל צריכת הדלק הנמוכה והביקורות הטובות עליה. עם זאת, לא מתלהבת מהקוטן שלה...)

מאזדה 3 (אמינות, נוחות, סחירות)

הונדה (צריכת דלק פחות זוועתית מהמאזדה, שמירה על ערך)

טויוטה קורולה (כנ"ל)

יונדאי אקסנט

כמובן שכל המכוניות הן משנתונים שונים, בהתאם לתקציב. הבעיה היא שעל האקסנט (שנת 2006) לא מצאתי כל כך הרבה מידע.

הדרישות שלי (כמה מפתיע..) הן:

צריכת דלק נמוכה (תוך ידיעה, כמובן, שאוטומטיות משפחתיות תמיד יצרכו יותר מהסיריון, למשל)

אמינות ("לשים דלק ולנסוע")

בטיחות

נוחות (הרכב לא צריך להפגין ביצועים יוצאי דופן, אבל אשמח אם הוא יהיה נעים לנהיגה)

שמירה על ערך (שוב, בגבולות הסביר)

 

זהו בעצם.

השאלות שלי הן:

1. מה אתם אומרים על האקסנט בהתייחס לכל הפרמטרים האלה? היא נכנסת מעולה לתקציב שלי.

2. על איזה רכב (יפני. רק יפני) בכללי הייתם ממליצים עם תקציב ודרישות כאלה?

 

תודה מראש :rolleyes:

פורסם

שמר - הכוונה הייתה "יפני"="לא אירופאי" :wink:

MaorXXX - תודה על הקישור. כתבה מעניינת.

ובכל זאת, הייתי שמחה לשמוע מנסיון של אנשים:

האם כדאי לקחת את המודל של 2006 (שהוא עדיין עם מנוע 1500), או להתאמץ קצת ולעלות ל- 2007 (מנוע 1600)?

ומה אתם חושבים על הרכבים האחרים בטווח מחירים האלה (קורולה, סיויק, סיריון)?

 

מישהו?:-D

פורסם

אני ממליץ לך על רכב אחר.

הוא יפני, חיסכוני (יותר מאקסנט), אמין, שומר על ערכו ומרווח יותר מכל רכב סופר מיני אחר.

אני מדבר על הונדה ג'אז:

http://www.yad2.co.il/Cars/Car.php?AreaID=&ModelID=14&SubModelID=105&FromYear=&UntilYear=2005&Auto=1&fromPrice=&untilPrice=&Info=&SubSubModelID=0&OwnerID=&fromKM=&KM=&fromEngineVal=&untilEngineVal=&EngineTypeID=&fromHand=&Hand=

כדאי לחפש בסבלנות אקסמפלר שמור ואפילו להוסיף לתקציב כמה אלפים.

 

עדיף על אקסנט בכל פרמטר.

toyota verso 2016 - יש מקום לכולם!

בעבר : ניסאן NV200 2012, סיטרואן ג'מפי 2007, רנו קנגו DCI  2007,  פולו סטיישן SDI 2000, לנסר 93, אופל קדט 84.

פורסם

vladclar - תודה על התשובה.

בנוגע להונדה - אכן, כפי שמראה המחירון, היא די שומרת על ערכה. אבל זכור לי במעומעם ששמעתי עליה פעם דברים לא טובים. האם נכון? אני מדברת על ג'אז 2004-2005.

ועוד שאלה (אם אפשר :-D)- למה לא ללכת על הסיויק, אם כבר הונדה?

שוב תודה.

פורסם

על כל רכב יש סיכוי שתשמע כל מיני דברים.

אני לא יודע על בעיות לג'אז, יש לי רק דברים טובים להגיד על הרכב הזה.

אולי שתי נקודות "חלשות" - מקיף לא זול במיוחד וטיפולים כל 10 אלף ק"מ.

 

מדוע לא סיויק? ביטוח מקיף יקר מאוד (רכב גניב) וצריכת דלק כמו של משפחתית 1.6.

 

ג'אז מציעה מרחב פנים קרוב למכונית משפחתית, בגאז' בגודל סביר וצריכת דלק מהנמוכות בקבוצת סופר מיני.

toyota verso 2016 - יש מקום לכולם!

בעבר : ניסאן NV200 2012, סיטרואן ג'מפי 2007, רנו קנגו DCI  2007,  פולו סטיישן SDI 2000, לנסר 93, אופל קדט 84.

פורסם

למה הסיריון קטנה לך מידי?את צריכה לשנע משפחה?

אגב, אולי מבחוץ היא נראית קטנה - אבל המרחב הפנימי יפתיע אותך.

ואם את נוהגת לבד/עם עוד נוסע בלבד - אז הגודל בכלל לא אמור לעניין אותך (להיפך - יותר קל לחנות).

 

בתקציב שלך תוכלי לקנות שנת 2006 יד 1 מפרטי.

בתור אחד שעד לא מזמן החזיק במכונית כזו - ממליץ לך עליה בלב שלם.

 

Cadillac ATS Premium 2015

 

Citroën C5 Aircross Shine PK 2021

×
×
  • תוכן חדש...