Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

dir="rtl" style="text-align:right;"> שימו לב! השרשור הזה בן 6356 ימים, שזה ממש ממש הרבה ולכן הוא ננעל.

אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא - פנו לאחד המנהלים ונפתח את השרשור חזרה לתגובות.

פוסטים מומלצים

פורסם

מחפש להשכיר במרכז או צפון תל אביב דירת חדר וחצי או סטודיו או יחידת דיור .

כניסה בינואר-פברואר.

לא ממש מעוניין לגור בקומת קרקע במרכז ת"א, בצפון תל אביב אין בעיה עם זה.

עדיפות גדולה לדירה מרוהטת .

חשובה מאוד נגישות לתחבורה ציבורית.

עד 2500 ש"ח.

אם מישהו שמע , מכיר או שמחפש מחליף במקומו אז אני כאן :D

 

תודה למסייעים.

2001 Opel Astra 1.6

פורסם

כמוכן אפשר להוסיף את רמת גן וגבעתיים.

פתח תקווה , רק באיזורים מסויימים (כמה שיותר קרוב לגהה) וזה באמת צריך להצדיק את עצמו.

2001 Opel Astra 1.6

  • חודש מאוחר יותר...
פורסם

מעלה שרשור מחדש.

עדיין מחפש דירה בת"א בלבד !

תקציב עד 2500.

ריהוט דרוש : מקרר , למרות שלא יזיק מיקרו טוסטר וכיריים.

 

אם מישהו שמע , מכיר מישהו שמפנה דירה בקרוב אז אני פה :)

2001 Opel Astra 1.6

פורסם

לצערי,

הדירה בכיכר דיזנגוף ירדה מהפרק בגלל היעדר אופציה ועוד מספר סעיפים בחוזה שממש לא מצאו חן בעיניי.

 

ר"ג-גבעתיים,

רחוק מהרבה דברים , בראשם הים שמאוד חשוב לי להיות קרוב אליו, שלא נדבר על מקומות בילוי.

חניה לא מטרידה אותי כי בתקופה הקרובה רכב לא יהיה לי..

כמוכן המחיר נמוך בצורה זניחה ואפילו משתווה לת"א.

 

אני מוכן לשקול איזור אחד בר"ג וזה איזור המכללה.

גם אז, זה חייב להצדיק את עצמו..

2001 Opel Astra 1.6

פורסם

ראיתי שבבן יהודה יש יחסית מבחר גדול של דירות לתקציב שלי..

איך הרחוב עצמו?

למה המודעות של הדירות ברחוב נשארות בלוחות הרבה זמן ?

2001 Opel Astra 1.6

פורסם

אם אתה בכיוון של דירה עם שותפה (אז גם תוכל לחפש דירות 2 וחצי שלש חדרים)

אז יש לי שותפה בשבילך שגם מחפשת בתל אביב

 

שותפה מצב טוב בהתחייבות על מנוע ושילדה לא כמו אלה שמצאו את איתמר

 

 

 

 

 

 

 

 

בירצינות אם כן דבר איתי אני ישדך בינכם

לתגובה רצינית, ראה את הודעתו של gsi16v.
זה משפט שלא ציפיתי לראות בפורום הזה
פורסם

ואם ילך לה האטם ראש ואז תהיה תתנהג כמו השותפות של איתמר ? :roll:

 

בכל מקרה אני מחפש לגור לבד.

 

בגלל הנוחות, העצמאות והפרטיות.

וגם בגלל המחיר שיהיה דיי דומה בין שותף לבין לגור לבד.

2001 Opel Astra 1.6

פורסם

אפשר להתעלק ולבקש "שידוך" עם המחפשת דירה בת"א?

משום מה, אני סומך על חברי הפורום שיש להן מכרות שיודעות להתנהג בצורה ידידותית ולא כמו השותפות של איתמר :)

No need for 3way active stereo system.. Driving an Alfa Romeo

:scatter:

When you're crawling along at 15kmh in the morning rush hour somewhere to put you frappacappalattechino would be useful

×
×
  • תוכן חדש...