Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

dir="rtl" style="text-align:right;"> שימו לב! השרשור הזה בן 6413 ימים, שזה ממש ממש הרבה ולכן הוא ננעל.

אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא - פנו לאחד המנהלים ונפתח את השרשור חזרה לתגובות.

פוסטים מומלצים

פורסם

שלום רב !

אקסנט 97 אוט'

לפני כחצי שנה מסיבה כלשהי דוושת הבלמים הפכה בהדרגתיות לרכה, הדוושה לא מציבה כל התנגדות לרגל וכמעט לא בולמת התחלה, רק בלחיצה של ממש ישנה התנגדות ובלימה, הרכב בולם מעולה, בבלימת חירום הרכב נעצר מיד אבל אני חייב תמיד להיות עם הרגל על הברקס כדי להיות מוכן לבלימה בגלל החוסר בהתנגדות בתחילת הלחיצה.

לפני שבועיים נסעתי למוסך, היעלו את הרכב על הליפט (הייתי ברכב) ואמרו לי ללחוץ עד הסוףעל הדוושה, המוסכניק (חבר של המשפחה) בדק כעשר דקות את הבלמים (לא ראיתי בדיוק מה הוא עשה) ואמר שהוא לא רואה בעיה. לקחנו את הרכב לסיבוב והוא נהג, הוא מאר שהבלמים מושלמים ולא הבין על מה אני מתלונן.

נסעתי לדרכי ולהפתעתי פתאום בדוושת הבלם יש התנגדות מתחילת הלחיצה ובאמת הבלימה מעולה למרות שלא עשו לי כלום (אפילו לא הורידו את הגלגלים).

לאחר כשבוע ההתנגדות בתחילת הדוושה הלכה וירדה ותוך מספר ימים המצב חזר לקדמותו.

 

אם מישהו מבין מה הבעיה אני אשמח אם תגיבו

פורסם

יכול להיות שיש לך אויר במערכת בלמים או הגיע זמן להחליף נוזל בלמים.

כיצד לחסוך דלק? להאיץ לאט, לצבור תנופה לקראת עליות, לחזות מהלכים של נהגים אחרים בכביש, לא לעבור על המהירות המותרת, להמנע מגז-ברקס אלא לגלוש כמה שיותר ולהתאים נסיעה לתנאים

פורסם
יכול להיות שיש לך אויר במערכת בלמים או הגיע זמן להחליף נוזל בלמים.

החליפו לי נוזל בלמים לפני כשנה וחצי

פורסם

לדעתי (לא החד משמעית). :razz:

בכללי הבעיה היא במגבר הבלם. צינור ווקום סדוק או יבש או לא מחוזק לסעפת, פעם נותן ווקום למגבר, ופעם שואב מבחוץ.

גם גומיה יבשה בכניסה למגבר, עלולה לגרום לבעיה בתנאי טמפ' שונים.

דוד.

דוד מזרחי נפטר ועזב אותנו לעולם טוב יותר. יהי זכרו ברוך

פורסם
לדעתי (לא החד משמעית). :razz:

בכללי הבעיה היא במגבר הבלם. צינור ווקום סדוק או יבש או לא מחוזק לסעפת, פעם נותן ווקום למגבר, ופעם שואב מבחוץ.

גם גומיה יבשה בכניסה למגבר, עלולה לגרום לבעיה בתנאי טמפ' שונים.

דוד.

 

האם יקר לטפל בבעיה כזו?

פורסם

לא יקר, גש למוסך ובקש בדיקה.

אל תגיד שאני אמרתי. :-P

דוד.

דוד מזרחי נפטר ועזב אותנו לעולם טוב יותר. יהי זכרו ברוך

פורסם

הלכתי למוסך, המוסך לא מצא בעיה והציע להחליף משאבה אבל נראה לי שהם ניסו להוציא ממני כמה ג'ובות. היום התחיל סימפטום חדש, כאשר אני לוחץ קלות על הברקס נוצר רעש מתחתי עמום אך לא הרגשתי שינוי באפקטביות הבלימה.

 

אשמח לשמוע דעות והמלצה למוסך שמתמחה בבלמים בירושלים

פורסם

המלצות למוסך, זה רפי לין.

לא נראה לי שהמוסך ניסה להוציא ממך כמה ג'ובות, תיתכן גם בעיה של מ. מרכזית.

הסימפטום החדש, בלחיצה הקלה על הברקס, שיוצר רעש מתכתי עמום, הוא רפידות יבשות או גמורות.

או מ. מרכזית שלא נותת לחץ שווה. מתי לאחרונה הוחלפו רפידות ?.

נראה שהברקסים שלך על הפנים, ויש צורך בתיקון כללי, כולל בדיקת המגבר.

דוד.

דוד מזרחי נפטר ועזב אותנו לעולם טוב יותר. יהי זכרו ברוך

פורסם
המלצות למוסך, זה רפי לין.

לא נראה לי שהמוסך ניסה להוציא ממך כמה ג'ובות, תיתכן גם בעיה של מ. מרכזית.

הסימפטום החדש, בלחיצה הקלה על הברקס, שיוצר רעש מתכתי עמום, הוא רפידות יבשות או גמורות.

או מ. מרכזית שלא נותת לחץ שווה. מתי לאחרונה הוחלפו רפידות ?.

נראה שהברקסים שלך על הפנים, ויש צורך בתיקון כללי, כולל בדיקת המגבר.

דוד.

 

הוחלפו רפידות מקדימה לפני שנה ומאחורה לפני שנתיים וחצי.

העניין המוזר הוא שהאוטו בולם מעולה (יש לי ניסיון ונהגתי על מספיק מכוניות חדשות וישנות) יש הרגשה כאילו חצי מהדוושה של הברקס משוחררת אבל כשאני עובר את החצי יש התנגדות טובה ובלימה טובה. האם הרפידות האחוריות אחראיות על בלימה חלשה???

פורסם

כמו שכתבתי, יש לבצע תיקון כללי. לפרק 4 גלגלים , לפרק מ. מרכזית ולבדוק אם יש סימני שמן,בינה לבין המגבר.

אין לסמוך רק על סימני השמן במשאבה, כי יש מצב שהגומיה על הבוכנה הקידמים בתוך המשאבה, מעבירה חלק מהלחץ לאחורית, או ההיפך.

לא ברור לי מה הנסיון שלך, לאור מה שכתבת, " לפני כחצי שנה מסיבה כלשהי דוושת הבלמים הפכה בהדרגתיות לרכה, הדוושה לא מציבה כל התנגדות לרגל וכמעט לא בולמת בהתחלה."

גם לא ברור לי איך מושכים תקלה בברקסים חצי שנה. מה לא פחדת ?.

דוד.

דוד מזרחי נפטר ועזב אותנו לעולם טוב יותר. יהי זכרו ברוך

פורסם
כמו שכתבתי, יש לבצע תיקון כללי. לפרק 4 גלגלים , לפרק מ. מרכזית ולבדוק אם יש סימני שמן,בינה לבין המגבר.

אין לסמוך רק על סימני השמן במשאבה, כי יש מצב שהגומיה על הבוכנה הקידמים בתוך המשאבה, מעבירה חלק מהלחץ לאחורית, או ההיפך.

לא ברור לי מה הנסיון שלך, לאור מה שכתבת, " לפני כחצי שנה מסיבה כלשהי דוושת הבלמים הפכה בהדרגתיות לרכה, הדוושה לא מציבה כל התנגדות לרגל וכמעט לא בולמת בהתחלה."

גם לא ברור לי איך מושכים תקלה בברקסים חצי שנה. מה לא פחדת ?.

דוד.

האוטו בולם טוב והאמת שהתרגלתי לנסוע עם הרגל על הברקס אבל כעת אני מרגיש שזה מציק לי אז אני רוצה לטפל בזה.

האם יש פה המלצות למוסך?

פורסם

יש לי את אותה הבעיה בקליאו,

לאחר שצנח לי הבלם החלפתי משאבת בלם מרכזית, ולאחר ההחלפה כאשר אני לוחץ על דוושת הבלם רק מנקודת החצי הוא בולם ולא חזק כמו שהיה, חזרתי למוסך ועשו איזוון בבלמים האחוריים או משהוא כזה, ומאז מנקודת ה 1/4 בלימה הוא בולם... אני עדיין לא מסופק ולא יודע מה לעשות... בדקו לי את כל 4 הבלמים, פירקו הכול... אמרו שהכול תקין...

 

האם מישהו יכול להמליץ על מוסך שיודע לעבוד עם מערכות ישנות ומבין איך לטפל בבעיה הזאת? תודה לכם!

×
×
  • תוכן חדש...