Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

dir="rtl" style="text-align:right;"> שימו לב! השרשור הזה בן 6440 ימים, שזה ממש ממש הרבה ולכן הוא ננעל.

אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא - פנו לאחד המנהלים ונפתח את השרשור חזרה לתגובות.

פוסטים מומלצים

פורסם

שלום

 

הזמנתי חלק למנוע ברכבי מארצות הברית, החלק נשלח באמצעות USPS.

 

באתר שלהם, כאשר מקלידים את מספר המעקב, מתקבלת התוצאה הבאה:

  • Acceptance, October 10, 2008, 3:07 pm, CHARLOTTE, NC 28212


  • International Dispatch, October 14, 2008, 3:50 pm, FOREIGN CENTERJERSEY CITY NJ 099


  • Arrived Abroad, October 23, 2008, 8:06 am, ISRAEL


  • Out of Foreign Customs, October 30, 2008, 12:21 pm, ISRAEL


  • Attempted Delivery Abroad, October 30, 2008, 12:26 pm, ISRAEL


על פי אתר דואר ישראל (הגרוע ביותר בעולם)



 

אין שום נתון על מספר המעקב.

ביומיים האחרונים ביליתי כ8 שעות בטלפונים, שרות EMS, דואר שליחים, שירותי דואר אוויר, כל אחד מעביר אותך למספר אחר.

אף אחד לא מייצר תשובה.

 

טוענים שמספר מעקב כזה , לא הגיע לארץ כלל!!

 

אז מה העיניין ? האתר בארה"ב טועה? הדואר מטומטם? אני משוגע?

 

עד היום הזמנתי כ 40 הזמנות מחו"ל מעולם לא היו לי בעיות...

 

ודווקא עכשיו , החלק שבלעדיו המנוע שלי לא יכול להניע... לא נמצא.

 

יש למישהו רעיון? או לפחות כיוון?

תת היגוי זה כאשר אתה פוגע בקיר עם החלק הקדמי של הרכב, היגוי יתר זה כאשר אתה פוגע בקיר עם החלק האחורי של הרכב. כוחות סוס זה באיזו מהירות פגעת בקיר, מומנט זה לאיזה מרחק לקחת את הקיר איתך.

פורסם

דווקא אם לקרוא שוב, הכל מובן:

1) התקבל אישור בקשר להזמנה ב 10 לאוקטובר

2) הגיע לאיזור או למקום כלשהו לשליחה בין לאומית באוקטובר 14

3) הגיע לישראל ב 23 לאוקטובר

4) יצא מהמכס או מי שעיכב את החבילה שכנראה המכס באוקטובר 30

5) החל מכאן, נראה לי שהמשלוח הוכן לשליחה או יצא משם לשליחה

 

לפי דעתי, היום רק ה 4 לדצמבר, נכון כמעט שבוע כבר, אבל תן לזה עד סוף השבוע הזדמנות להגיע אלייך או לסניף הקרוב לביתך.

 

באם עד יום ראשון/שני לא תקבל את מוצרך או הודעה על כך, יש טעם לנסות ולהוציא מהם את המיץ, היכן החבילה. הרי כתוב במפורש שזה הגיע אליינו ויצא מהמכס.

פורסם

כמובן שהכל ברור...

 

השאלה היא לאן פיזית מגיעים כדי להתלונן?

 

יש לי כ 15 טלפונים שונים, איתם שוחחתי.

 

היחיד שיוצא לו המיץ הוא אני.

 

יש אולי מישהו בפורום שעובד בדואר או מכר שלו עובד בדואר???

 

כל פרוייקט שחזור הרכב שלי תלוי בחלקים הללו...

תת היגוי זה כאשר אתה פוגע בקיר עם החלק הקדמי של הרכב, היגוי יתר זה כאשר אתה פוגע בקיר עם החלק האחורי של הרכב. כוחות סוס זה באיזו מהירות פגעת בקיר, מומנט זה לאיזה מרחק לקחת את הקיר איתך.

פורסם

לפי דעתי, קודם כל לחכות עד לסוף שבוע, ובתחילת שבוע, להתקשר אליהם ולבדוק היכן המשרדים שלהם או הסניף המרכזי של USPS ולהגיע ישירות אליהם, כי בטלפון זה מאוד בעייתי, כפי שאתה מתאר.

×
×
  • תוכן חדש...