Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

dir="rtl" style="text-align:right;"> שימו לב! השרשור הזה בן 6442 ימים, שזה ממש ממש הרבה ולכן הוא ננעל.

אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא - פנו לאחד המנהלים ונפתח את השרשור חזרה לתגובות.

פוסטים מומלצים

פורסם

ראיתי שמפרסמים שם דגמי 2008, יד 0 עם 0 ק"מ. איביזה קופרה, לאון 2.0, A4 וכו'. אף לא גולף אחת, תודה לאל ;-)

"מי יודע מדוע ולמה?"

אגב, מעניין לראות את ההפרש במחיר המבוקש בין דגמים זהים בצבעים שונה.

מחפש קבריו לא יקרה שתנייד 2+2.

פורסם

היתה כתבה על זה ב YNET מדור רכב, הם עשו איזו עסקה עם היבואן של אודי לעזור לו למכור רכבים ולגמור את מלאי 2008

 

מבחינה הגיונית ושיווקית זה נכון, בא מישהו, רוצה A4 משומשת בת שנה, הם אומרים לו "תוסיף עוד קצת, תקבל חדש" ועכשיו. הם מתחייבים לאספקה תוך מספר שעות.

פורסם
היתה כתבה על זה ב YNET מדור רכב, הם עשו איזו עסקה עם היבואן של אודי לעזור לו למכור רכבים ולגמור את מלאי 2008

 

מבחינה הגיונית ושיווקית זה נכון, בא מישהו, רוצה A4 משומשת בת שנה, הם אומרים לו "תוסיף עוד קצת, תקבל חדש" ועכשיו. הם מתחייבים לאספקה תוך מספר שעות.

אוטו-דיל שייכים לצ'מפ...

המדריך המלא לכניסה לעולם הדיטיילינג

HU: Pioneer AVH2750BT | Midbass: Morel Virtus MW6 | Tweeters: Morel MT230 | Amp: Sundown SAX100.4 | SW: DLS Nordica 12" | SoundDeadener: Stinger Roadkill

פורסם

מבחינה הגיונית ושיווקית זה נכון, בא מישהו, רוצה A4 משומשת בת שנה, הם אומרים לו "תוסיף עוד קצת, תקבל חדש" ועכשיו. הם מתחייבים לאספקה תוך מספר שעות.

 

אמת.

 

בנוסף לכך, זה פותח להם ערוץ נוסף למכור מכוניות בהוזלה בלי שהדבר ישפיע על המחירון ה"רשמי" של היבואן.

"זה לא אני - זה אוטודיל...".

פורסם

ואח"כ אם יהיו בעיות עם הרכב שוב הוא יגיד "זה לא אני, לך לאוטו-דיל"....

 

גם יקח זמן לשנות את הגישה של האנשים פה, רכב חדש קונים אצל היבואן, משומש קונים במגרש אם אין ברירה וצריך מאוד להיזהר.

פורסם
היתה כתבה על זה ב YNET מדור רכב, הם עשו איזו עסקה עם היבואן של אודי לעזור לו למכור רכבים ולגמור את מלאי 2008

 

הם גם כך "תקועים" עם הרבה A6, למשל. אני לא רואה הרבה קופצים שמגיעים לרכוש אאודי בת שנה, כדי להציע להם חדשה, אבל שיהיה להם בהצלחה.

מחפש קבריו לא יקרה שתנייד 2+2.

פורסם

עקב שינוי התקנות, היבואן לא יכול להחזיק מכוניות בבונדד מעל 12 חודשים, מבלי שיעברו רישוי (כלומר יד). לפיכך, מכוניות שעומדות שנה ומעלה אצל היבואן, נמכרות במחירים מוזלים, עם אפס ק"מ, אבל הרוכש יהיה כבר יד שנייה. :idea:

פורסם

ניתן להעבירם לתו סחר(סוחר מורשה)מבלי שתתווסף "יד".

 

אגב לידיעתכם, צ'מפיון מחזיקה כ35% מהבעלות באוטודיל.

 

כיום הם אים נותנים יותר שרותי טרייד-אין לכלמוביל.

פורסם

הרבה פעמים צ'מפיון מוכרים לאוטודיל רכבים שלא הצליחו למכור אותם ונשארו במלאי.

כבר היתה למכירה באוטודיל ליאון FR TDI, טוראן לפני המתיחת פנים (אחרי שהגיעו הדגמים עם המתיחת פנים), ג'טה ופאסאט עם מנועי 2.0FSI (הפסיקו למכור את המנוע הזה לטובת מנועי ה-TSI)....וכולם היו עם 0 קילומטר

קאליפרים צהובים בגודל של הטוסטר שיש לאמא שלי במטבח

ודיסקים בגודל של מגש פיצה .

פורסם

המכוניות אשר מוצעות למכירה באוטו דיל הם מכוניות של שלם וסע הכוונה זה שלם וקח מכונית אאודי או סיאט לקוחות המתכננים רכישה של מכונית חדשה ואינם מעונינים להמתין לקבלתה, וודאי ישמחו לדעת על המבצע הבא. אוטו דיל, חברת הטרייד אין הרשמית של יבואן הרכב צ'מפיון מוטורס האחראי על דגמי פולקסווגן, אאודי וסקודה, מציעה כעת סידור שאינו נפוץ במדינת ישראל: אפשרות לרכישת מכונית חדשה וקבלתה על המקום. מבצע זה נערך ל-40 מכוניות מדגמי אאודי השונים ו-20 מכונית מדגמי סיאט.

 

יניב

פורסם
ניתן להעבירם לתו סחר(סוחר מורשה)מבלי שתתווסף "יד".

 

אגב לידיעתכם, צ'מפיון מחזיקה כ35% מהבעלות באוטודיל.

 

כיום הם אים נותנים יותר שרותי טרייד-אין לכלמוביל.

 

לא ניתן להעביר רכב שלא עבר רישוי מעולם (כלומר, היה בבונדד) לתו סוחר. ניתן לרשום אותו על שם היבואן או חברת הליסינג, ואז להעבירו לסוכן מבלי שתחשב עוד יד.

פורסם

אם היד הראשונה היא היבואן, הרכב לא נסע כלל והסיבה היחידה היא החוק החדש - אני לא רואה כאן שום בעיה, גם ללקוח זה לא צריך לשנות דבר כל זמן שכתוב ברשיונות שהיד הראשונה היא היבואן.

 

כמובן, כל זמן שהרכב נמכר כחדש שעמד מעל שנה בנמל.

פורסם
לא ניתן להעביר רכב שלא עבר רישוי מעולם (כלומר, היה בבונדד) לתו סוחר. ניתן לרשום אותו על שם היבואן או חברת הליסינג, ואז להעבירו לסוכן מבלי שתחשב עוד יד.

 

לידיעתך, אם תו הסחר רשום ע"ש ע.מ(משה יעקבי), הוא יכול לרשום אותו מבלי להעביר יד(גם אם הוא בבונדד).

 

אין ספור דרכים ישנן..

×
×
  • תוכן חדש...