Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

dir="rtl" style="text-align:right;"> שימו לב! השרשור הזה בן 6443 ימים, שזה ממש ממש הרבה ולכן הוא ננעל.

אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא - פנו לאחד המנהלים ונפתח את השרשור חזרה לתגובות.

פוסטים מומלצים

פורסם
המכוניות אשר מוצעות למכירה באוטו דיל הם מכוניות של שלם וסע הכוונה זה שלם וקח מכונית אאודי או סיאט לקוחות המתכננים רכישה של מכונית חדשה ואינם מעונינים להמתין לקבלתה, וודאי ישמחו לדעת על המבצע הבא. אוטו דיל, חברת הטרייד אין הרשמית של יבואן הרכב צ'מפיון מוטורס האחראי על דגמי פולקסווגן, אאודי וסקודה, מציעה כעת סידור שאינו נפוץ במדינת ישראל: אפשרות לרכישת מכונית חדשה וקבלתה על המקום. מבצע זה נערך ל-40 מכוניות מדגמי אאודי השונים ו-20 מכונית מדגמי סיאט.

יניב

 

1) היה לך ממש קשה לכתוב הודעה משלך ?

2) אם אתה שוקל להכנס לעסקים של המשפחה שלך כדאי שתלמד את המושג גילוי נאות...

פורסם
לידיעתך, אם תו הסחר רשום ע"ש ע.מ(משה יעקבי), הוא יכול לרשום אותו מבלי להעביר יד(גם אם הוא בבונדד).

 

אין ספור דרכים ישנן..

 

זה לא מה שאמרתי. מה שכתבתי היה שלא ניתן להשאיר את הרכב ללא רישוי מעל שנה, כלומר - אדם שיבוא לקנות רכב X אשר עמד שנה ויותר בבונדד, שוב לא יהיה יד ראשונה, אין זה משנה אם מדובר בסוחר.

 

בבקשה, תיקון לתקנה 282 א' ממרץ 2007:

 

 

תיקון 2. בתקנה 282(א) לתקנות העיקריות, במקום פסקה (3) יבוא:

תקנה

282 "(3) טרם חלפו 12 חודשים ממועד ייצורו; ואולם רשות הרישוי

תרשום רכב ותתן עליו רישיון אף בחלוף התקופה האמורה, אם התקיים בו אחד מאלה:

 

(א) הרכב יוצר בידי מספר יצרנים והושלם תהליך ייצורו, המוגדר בהנחיות מדינות הקהילה הארופית (EC), כרכב שיוצר בשלבים (multi-stage) (להלן-רכב שיוצר בשלבים) כדלהלן:

 

(1) רכב מסוג M שמשקלו הכולל המותר עולה על 3,500 ק"ג, רכב מסוג N שמשקלו הכולל המותר עולה על 8,000ק"ג ורכב מסוג 3O ו-4O המסווגים כרכב להובלת חומרים מסוכנים, כאמבולנס, כרכב ממוגן ירי או כרכב עבודה - שטרם חלפו 24 חודשים ממועד ייצור השלדה שלהם;

 

(2) רכב עבודה אשר ייעודו כיבוי אש ומשקלו הכולל המותר עולה על 15,000 ק"ג ורכב עבודה אשר ייעודו משאבת בטון, עגורן, שמשקלו הכולל המותר עולה על 25,000 ק"ג - שטרם חלפו 30 חדשים ממועד ייצור השלדה שלהם;

 

(ב)הרכב הוא פרטי מסוגM1 שיובא ביבוא אישי כמשמעותו בצו יבוא חופשי, התשס"ו-2006 5), וטרם חלפו 24 חודשים ממועד ייצורו, או אם מועד ייצורו אינו ידוע - מהמועד שבו נרשם הרכב לראשונה לתנועה בדרכים במדינת חוץ;

 

(ג)הרכב יובא בידי תייר או תושב חוזר וטרם חלפו 4 שנים ממועד ייצורו, או או אם מועד ייצורו אינו ידוע - מהמועד שבו נרשם לראשונה לתנועה בדרכים במדינת חוץ;

 

(ד)הרכב יובא בידי עולה חדש, עובד או"ם או דיפלומט;

 

(ה)הרכב הוא רכב אספנות או רכב שניתן עליו רשיון יבוא לתקופה קצובה;

 

(ו) הרכב הוא של צבא הגנה לישראל או של משטרת ישראל, וטרם חלפו 12 שנים ממועד ייצורו.

 

בפסקה זו, "רכב" – למעט רכב מסוג T, רכב שטח ומכונה ניידת;

 

(4)יצויין ברשיון הרכב מועד עליית הרכב לכביש כמפורט להלן:

 

(א) ברכב הנרשם בארץ לראשונה, ושלא נרשם לתנועה בדרכים במדינת חוץ- מועד רישום הרכב בארץ;

 

(ב) ברכב הנרשם בארץ לראשונה, ושנרשם בעבר לתנועה בדרכים במדינת חוץ - מועד ייצור הרכב, או אם מועד ייצורו אינו ידוע - מועד הרישום לראשונה לתנועה בדרכים במדינת החוץ;

 

(ג) רכב שיוצר בשלבים, שנרשם בארץ לראשונה ולא נרשם בעבר לתנועה בדרכים במדינת חוץ – היום האחרון של החודש שבו הושלם תהליך היצור, ועד להשלמת תהליך הייצור - מועד רישום הרכב בארץ.

 

בתקנת משנה זו – "מועד ייצור" - היום האחרון בחודש שבו הושלם ייצור הרכב או השלדה, לפי העניין."

 

 

אם היד הראשונה היא היבואן, הרכב לא נסע כלל והסיבה היחידה היא החוק החדש - אני לא רואה כאן שום בעיה, גם ללקוח זה לא צריך לשנות דבר כל זמן שכתוב ברשיונות שהיד הראשונה היא היבואן.

 

כמובן, כל זמן שהרכב נמכר כחדש שעמד מעל שנה בנמל.

 

לבעלים הראשון אין בעייה, בעוד שנתיים, כשימכור אותה, הקונה יהיה יד שלישית, וכן הלאה. משפיע על ערך הרכב.

פורסם

עוד משהו מוזר: הסתכלתי עכשיו באתר של "אוטו-דיל" ומפרסמים שם 2 איביזות קופרה 2008 עם 0 ק"מ ב...150K ש"ח.

הם אמיתיים?בסוכנות זה עולה 132K ש"ח... לא מובן לי הקטע הזה.

 

Cadillac ATS Premium 2015

 

Citroën C5 Aircross Shine PK 2021

פורסם

לבעלים הראשון אין בעייה, בעוד שנתיים, כשימכור אותה, הקונה יהיה יד שלישית, וכן הלאה. משפיע על ערך הרכב.

 

שמר, גם בזה אני לא כ"כ בטוח.

לי היה מאוד משנה אילו הייתי יודע שהרכב החדש שרכשתי עומד כבר יותר משנה בשמש.

הדבר הזה משמעותי במיוחד כשמדובר במכוניות שמיובאות מהמזרח והן מתבשלות בחום האילתי.

 

צמיגים, חלקי פלסטיק וצבע ממש לא מקבלים "בריאות" מהשמש.

פורסם

אין הבדל בינהם.

 

לחבר שרכש אקורד המלצתי לדרוש את רשמון היבוא כדי לראות ממתי הרכב באילת, עם התניה חד משמעית שהוא מוכן לרכוש רק רכב "טרי".

זה עבד.

פורסם

על הקופרות רשום 150 אבל בפועל יש הנחה של 10 ומשם יש עוד קצת מקום למיקוח.

ולא ידוע לי על קופרה ב132 , אולי לפני תוספות כגון : צבע מטלי ,איתורן , מראות מתקפלות חשמלי ומערכת.

ולא לשכוח כמובן שגם משירותים ניתן להדבק באיידס במידה וזה שישב על האסלה לפניך עוד לא קם! :shock::?:shock:
×
×
  • תוכן חדש...