Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

שאלות בקשר ל VALANTINE-1 :


dir="rtl" style="text-align:right;"> שימו לב! השרשור הזה בן 6444 ימים, שזה ממש ממש הרבה ולכן הוא ננעל.

אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא - פנו לאחד המנהלים ונפתח את השרשור חזרה לתגובות.

פוסטים מומלצים

פורסם

ארה"ב דרך היצרן: ( שולחים רק לכתובת מגורים בארה"ב) - 400$.

e-Bay סביבות ה500 דולר כולל משלוח לארץ.

 

בארץ המחירים הם בערך 3500 ש"ח.

 

אם קונים בארה"ב אין שום בעיה עם התדרים, צריך רק לתכנת את המכשיר לתדרים הישראליים בעזרת הכפתורים (3 דקות עבודה) וזהו.

 

שדרוגי תוכנה יוצאים אחת לכמה זמן, ולרוב צריך לעשות אותם רק כשנכנס מכשיר אכיפה חדש, השדרוגים נעשים ע"י משלוח המכשיר לארה"ב ליצרן.

ROOONEEYY

  • תגובות 31
  • פורסם
  • תגובה אחרונה

המגיבים הפעילים ביותר בשרשור

המגיבים הפעילים ביותר בשרשור

פורסם

עם האדמו"ר שמר שליט"א אסור להתווכח. הוא צודק.

 

אבל לגבי המשפט השני שמר טועה:

 

מכיוון שהוולנטיין מגיע BY DEFAULT כשהוא מקונפג לתדר KU כבוי . ככה שאם יצוצו מכמונות שיעבדו בתדרי KU הוולנטיין לא יקלוט אותם BY DEFAULT.

 

ולכן שמר טועה (אךךך תמיד רציתי להגיד את זה :lol: )

ROOONEEYY

פורסם
ארה"ב דרך היצרן: ( שולחים רק לכתובת מגורים בארה"ב) - 400$.

e-Bay סביבות ה500 דולר כולל משלוח לארץ.

 

 

מה עם מכס? אני מאמין שזה לא כמה עשרות שקלים בודדים :)

פורסם
את הוולנטיין מספיק לחבר לשמשה באמצעות התופסן המיוחד שלו, ולחבר לשקע המצת. ניתן לארגן גם התקנה קבועה ולחבר את הוולנטיין ישירות לרכב וללא צורך בשימוש בשקע המצת (לשם כך מסופקים בערכה שלו כבלים לחיבור המתאים).

 

gil1985: וולנטיין לא מתריע כנגד מצלמות רמזור, וטוב שכך.

וזאת מכיוון שמצלמת רמזור פועלת על עיקרון שונה והוא גלאי משקל או נפח. כלומר ברגע שישנה מכונית בתוך הצומת אז הגלאים יתנו פקודה למצלמה לצלם.

ברור שטוב שכך :)

 

איך היא יודעת מאיזה כיוון בא הרכב? שלא מדובר ברכב שנוסע בירוק באחד הכיוונים האחרים בצומת

פורסם
עם האדמו"ר שמר שליט"א אסור להתווכח. הוא צודק.

 

אבל לגבי המשפט השני שמר טועה:

 

מכיוון שהוולנטיין מגיע BY DEFAULT כשהוא מקונפג לתדר KU כבוי . ככה שאם יצוצו מכמונות שיעבדו בתדרי KU הוולנטיין לא יקלוט אותם BY DEFAULT.

 

ולכן שמר טועה (אךךך תמיד רציתי להגיד את זה :lol: )

 

התחלת טוב, אבל סטית מהנושא.

 

אין KU בארץ. KU משמש לשידורים בתחום הלווינים. גם מולטנובה וגם "דבורה" עובדות בתחום תדרי KA. מלמדם אין עוד מכמונות מהירות רדאר (כלומר- עובדות בתדרי רדיו, ולא לייזר) בארץ.

 

מכיוון שאין כאלה מלכודות בארץ, אין חובה לנגוע ב-V1, מלבד העובדה שהוא ייתן התראות שווא בתחום K (פעם היה KR-11, היום אין גרוטאות כאלה בשימוש המשטרה) - ואז מומלץ לעבוד לפי ההוראות בלינק שצירפתי.

 

אז שוב, אני לא טועה, לעולם, וככל שתפנים את זה מהר יותר, ייטב :twisted:

 

You've been a bad boy, go to your room !

 

מה עם מכס? אני מאמין שזה לא כמה עשרות שקלים בודדים :)

 

אין מכס, יש מע"מ, 15.5 אחוז אם יעצרו את החבילה. מכיוון שכאן לא משתינים מהמקפצה בד"כ, אני לא אסביר לך מה דין מתנות במכס.

 

ברור שטוב שכך :)

 

איך היא יודעת מאיזה כיוון בא הרכב? שלא מדובר ברכב שנוסע בירוק באחד הכיוונים האחרים בצומת

 

מצלמת הרמזור מותקנת לכיוון מסויים בצומת, וברגע שרכב עובר בתחום הכיסוי של הגלאים שלה, היא מצלמת אותו, ולא רכבים אחרים שעוברים בצומת (יש לה מערכת התניות שקשורה לתזמון הרמזור האדום וקיום אות (מעבר רכב) בחיישנים שלה.

עצה קטנה - אל תעבור באדום, ולא יעניין אותך איך היא עובדת. חצייה באור אדום, להבדיל מ-120 בכביש מהיר, מגדילה מאוד את סיכוייך לקיצור 1/3...

פורסם

אין V1 מפוצל, יש יח' תצוגה נפרדת, שונה לגמרי.

לבל היה (לא סגור אם עדיין משווק) גלאי בו האנטנה חיצונית, ויח' הבקרה פנימית, אבל יש לזה שני חסרונות:

1. הגלאי חשוף לכל עובר אורח.

2. בגלל שההתקנה היא קדמית, אין למעשה הגנה אחורית (כאשר לוזרים עליך מאחור, נדיר אבל קיים).

פורסם
התחלת טוב, אבל סטית מהנושא.

 

אין KU בארץ. KU משמש לשידורים בתחום הלווינים. גם מולטנובה וגם "דבורה" עובדות בתחום תדרי KA. מלמדם אין עוד מכמונות מהירות רדאר (כלומר- עובדות בתדרי רדיו, ולא לייזר) בארץ.

 

אז שוב, אני לא טועה, לעולם, וככל שתפנים את זה מהר יותר, ייטב :twisted:

 

You've been a bad boy, go to your room !

 

עזוב, אתה צודק. :oops:

 

סעמק, במקום לישון בהרצאות של אנטנות וקרינה כנראה שהייתי צריך להקשיב קצת למרצה ולזכור ש KU זה לווינים.

ROOONEEYY

פורסם

עצה קטנה - אל תעבור באדום, ולא יעניין אותך איך היא עובדת. חצייה באור אדום, להבדיל מ-120 בכביש מהיר, מגדילה מאוד את סיכוייך לקיצור 1/3...

 

בגלל ששאלתי איך זה עובד אתה מניח שאני עובר באדום!???

הדבר הראשון שבא לי להגיד לך הוא משהו לא ממש יפה, אז אני אוותר.

אני לא עובר באדום, לא משנה איפה זה ומתי זה.

 

אז אני מניח שבגלל שאתה "יודע" איך זה עובד, אתה עובר באדום.

פורסם

רק כדי להבין סופית: ניתן לקנות בארה"ב, אין ענין של התקנה, התדרים מתאימים וצריך לעשות כיוון לבד שלוקח 3 דקות?

 

נכון? אפשר גם בלי הכיוון? כלומר להשתמש AS IS? ואם לא, האם הוראות הכיוון שמתאים לארץ נמצאות בחוברת ההוראות? הורדתי אותה מהאתר ולא מצאתי.

 

תודה

פורסם

הדבר הראשון שבא לי להגיד לך הוא משהו לא ממש יפה, אז אני אוותר.

 

נפגעת? קח פנדל. אל תהיה לי ריגשי.

 

רק כדי להבין סופית: ניתן לקנות בארה"ב, אין ענין של התקנה, התדרים מתאימים וצריך לעשות כיוון לבד שלוקח 3 דקות?

 

נכון? אפשר גם בלי הכיוון? כלומר להשתמש AS IS? ואם לא, האם הוראות הכיוון שמתאים לארץ נמצאות בחוברת ההוראות? הורדתי אותה מהאתר ולא מצאתי.

 

תודה

 

קרא את השרשור מחדש, כל התשובות נמצאות, כולל ההפנייה ללינק עם הוראות הכיוון. אם קראת את כל השרשור ועדיין לא הבנת, קרא שוב.

פורסם
נפגעת? קח פנדל. אל תהיה לי ריגשי.

 

להפגע?

ואם הייתי עובר באדום נראה לך שזה היה מזיז לי אם היית מעיר לי?

אנשים שעושים את זה בד"כ לא מזיז להם מה אחרים אומרים.

פורסם

הבעיה הכי גדולה בוולנטיין שאיתו אתה מגדיל את המהירות שיוט שלך מ120 ל150 קמ"ש כמו כלום. שמתי לב שזה מתחיל להיות מסוכן. לי אישית הוא לא עזר נגד הממל"ז, למרות שהייתי לא לבד בכביש. פשוט היה מאוחר מדי. כך שלדעתי הוא טוב כנגד מולטנובות ודבורה בלבד. בסוף מכרתי אותו מתוך תחושת אכזבה גדולה. הבנתי שחוץ ממשבש אין שום דבר שיכול לעזור נגד הממל"ז שהוא אמצעי מדידה הנפוץ ביותר.


×
×
  • תוכן חדש...