Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

dir="rtl" style="text-align:right;"> שימו לב! השרשור הזה בן 8216 ימים, שזה ממש ממש הרבה ולכן הוא ננעל.

אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא - פנו לאחד המנהלים ונפתח את השרשור חזרה לתגובות.

פוסטים מומלצים

פורסם

כידוע לכם הרכב שלי הורד מהכביש, לאחר שתוקנו הליקויים , הינני צריך לעבור טסט ,

 

לפי מה שאמרו לי לאחר שחותם לי הטסטר על הטופס של ההורדה ונותן לי אישור שעברתי טסט (אני מניח ?) אני הולך למשרד הרישוי ... מפה יש לי קצת בעיה להבין מה עושים

 

חלק אומרים שאני מראה להם והם מדפיסים לי רישיון ואני הולך לדואר וחותם כמו שכפל רישיון אמור להיות.

 

חלק אמרו שאני מוציא רישיון בצבע אדום (זמני) , מחתים שוב את הטסט , ואז מחזיר להם והם מוציאים לי כחול רגיל

 

וחלק אחר אמרו שצריך להוציא רישיון אדום (זמני) , לעבור איתו טסט , ללכת לקבל כחול ולעבור איתו טסט שוב ..

 

מה לעזעזל אני עושה ?! :cry:

 

בנוסף לכך , הבנתי שבשביל לעשות העברת בעלות חייבים טסט \ רישיון בתוקף ... מכיון שמשרדי הרישוי סגורים ... מה ניתן לעשות ? איך ניתן להעביר בעלות ? אשמח לכל תשובה

 

בנוסף שאלה קטנה , נאמר לי שיכול להיות שבמקומות ערביים יכול להיות שפתוח משרד הרישוי (יפו , כפר קאסם , עכו , חיפה) האם זה נכון ? והאם בחיפה מקבלים חיפאים \ תושבי הצפון בלבד?

 

אשמח לכל תשובה. תודה

פורסם

טוב אורן כפי שידוע לך : הורידו לי את הרכב מהכביש ביום שישי...והיום בבוקר העלתי אותו בחזרה . אז הפרוצדורה היא :

1. ללכת למשרד הרישוי עם תעודה מזהה עם רשיון הרכב המורד וטופס הורדה. אתה מקבל מהם טופס שאיתו אתה הולך לעשות טסט מחדש..

2. ללכת למוסך שיבצע בדיקה כללית של הרכב. (לא משנה על מה הורד הרכב יש צורך בבדיקה כללית.)

3. ללכת עם טופס אישור תקינות שקיבלת מהמוסך ולעשות טסט חדש.

4. ללכת למשרד הרישוי עם האישור שאתה מקבל לאחר טסט חדש ולקבל כפל רישיון.\

5. ללכת לדואר ולשלם על כפל רישיון 32 ש"ח.

מקווה שעזרתי.

אייל.

פורסם
טוב אורן כפי שידוע לך : הורידו לי את הרכב מהכביש ביום שישי...והיום בבוקר העלתי אותו בחזרה . אז הפרוצדורה היא :

1. ללכת למשרד הרישוי עם תעודה מזהה עם רשיון הרכב המורד וטופס הורדה. אתה מקבל מהם טופס שאיתו אתה הולך לעשות טסט מחדש..

2. ללכת למוסך שיבצע בדיקה כללית של הרכב. (לא משנה על מה הורד הרכב יש צורך בבדיקה כללית.)

3. ללכת עם טופס אישור תקינות שקיבלת מהמוסך ולעשות טסט חדש.

4. ללכת למשרד הרישוי עם האישור שאתה מקבל לאחר טסט חדש ולקבל כפל רישיון.\

5. ללכת לדואר ולשלם על כפל רישיון 32 ש"ח.

מקווה שעזרתי.

אייל.

 

(1)אין כל צורך לגשת למשרד הרישוי, ניתן להגיע ישירות למכון הרישוי עם טופס ההורדה+הרישיון המבוטל.

(2)אין צורך לגשת למוסך לבדיקה/תיקון, אלא במידה והרכב הורד על ליקוי בטיחותי(היגוי, בלמים).

(3)באישור תקינות יש להצטייד רק במקרה שצויין ב-(2).

(4)נכון.

(5)נכון.

 

משרדי הרישוי הפתוחים הינם אלו של מחוז הצפון והם משרתים את כלל הציבור, לביצוע העברת בעלות אין צורך במשרד הרישוי , זה מבוצע בדאר.

 

רישיון אדום הינו פרטים לטסט ובו יש להצטייד רק במקרה שאין בידך הרישיון שבוטל.

קהילת אוהדי ווסטהאם יונייטד בישראל - https://www.facebook.com/groups/whuil/

'פטישי ישראל' - https://www.facebook.com/WHUIL/

טוויטר - https://twitter.com/AmitDim

 

פורסם

היית מנשק אתכם ;)

 

תודה לכולכם אני מרגיש הרבה יותר טוב

 

עכשיו שאלה אחרת:

 

האם הטופס שאני מקבל מכון הטסטים , אני צריך את הדף של ההורדה? או שזה אישרי מנהלי שלהם ? , אם כבר "נכנסתי לטסט" , אני יכול להשאיר את טופס ההורדה בצד ?

 

הכוונה היא , האם הם חותמים על הדף של ההורדה ואותו אני מראה במשרד הרישוי , או שאני מקבל טופס מהם ?

פורסם
טוב אורן כפי שידוע לך : הורידו לי את הרכב מהכביש ביום שישי...והיום בבוקר העלתי אותו בחזרה . אז הפרוצדורה היא :

1. ללכת למשרד הרישוי עם תעודה מזהה עם רשיון הרכב המורד וטופס הורדה. אתה מקבל מהם טופס שאיתו אתה הולך לעשות טסט מחדש..

2. ללכת למוסך שיבצע בדיקה כללית של הרכב. (לא משנה על מה הורד הרכב יש צורך בבדיקה כללית.)

3. ללכת עם טופס אישור תקינות שקיבלת מהמוסך ולעשות טסט חדש.

4. ללכת למשרד הרישוי עם האישור שאתה מקבל לאחר טסט חדש ולקבל כפל רישיון.\

5. ללכת לדואר ולשלם על כפל רישיון 32 ש"ח.

מקווה שעזרתי.

אייל.

 

(1)אין כל צורך לגשת למשרד הרישוי, ניתן להגיע ישירות למכון הרישוי עם טופס ההורדה+הרישיון המבוטל.

(2)אין צורך לגשת למוסך לבדיקה/תיקון, אלא במידה והרכב הורד על ליקוי בטיחותי(היגוי, בלמים).

(3)באישור תקינות יש להצטייד רק במקרה שצויין ב-(2).

(4)נכון.

(5)נכון.

 

משרדי הרישוי הפתוחים הינם אלו של מחוז הצפון והם משרתים את כלל הציבור, לביצוע העברת בעלות אין צורך במשרד הרישוי , זה מבוצע בדאר.

 

רישיון אדום הינו פרטים לטסט ובו יש להצטייד רק במקרה שאין בידך הרישיון שבוטל.

בהורדה שנתנו לי השוטר כתב במפורש ללכת למשרד הרישוי בלבד!!!! אז תבדוק אצלך מה כתוב...

לגבי 2 לי נאמר אחרת...אז הלכתי שילמתי 50 ש"ח וקיבלתי אישור.

פורסם

 

האם הטופס שאני מקבל מכון הטסטים , אני צריך את הדף של ההורדה? או שזה אישרי מנהלי שלהם ? , אם כבר "נכנסתי לטסט" , אני יכול להשאיר את טופס ההורדה בצד ?

 

הכוונה היא , האם הם חותמים על הדף של ההורדה ואותו אני מראה במשרד הרישוי , או שאני מקבל טופס מהם ?

אתה מקבל טופס נוסף ממכון הטסטים ...שנותן לך אישור לנוע בכביש למשך שבוע עד להוצאת רשיון ממשרד הרישוי.

למשרד הרישוי אתה מגיע רק עם הטופס הזה ומוציא כפל רשיון.

פורסם

אחזור בשנית:

 

אין כל צורך לנסוע למשרד הרישוי לפני הביקור במכון הרישוי, גם אם בטופס ההרדה מצויין שיש לגשת למשרד הרישוי.

 

בהגיעך למכון הרישוי הנך מציג את טופס ההורדה+הרישיון המבוטל, יבצעו לך טסט רגיל.

באם עברת בשלום תקבל בסיומו מהפקיד/ה טופס רישיון זמני ע"מ לגשת איתו למשרד הרישוי(הרישיון הזמני מוגבל ל-7 ימים בלבד ולא ניתן להאריכו), כמו כן אתה אמור לקבל צילום של ההורדה(המקור חייב להשאר במכון).

 

עמית

קהילת אוהדי ווסטהאם יונייטד בישראל - https://www.facebook.com/groups/whuil/

'פטישי ישראל' - https://www.facebook.com/WHUIL/

טוויטר - https://twitter.com/AmitDim

 

פורסם
טוב אורן כפי שידוע לך : הורידו לי את הרכב מהכביש ביום שישי...והיום בבוקר העלתי אותו בחזרה . אז הפרוצדורה היא :

1. ללכת למשרד הרישוי עם תעודה מזהה עם רשיון הרכב המורד וטופס הורדה. אתה מקבל מהם טופס שאיתו אתה הולך לעשות טסט מחדש..

2. ללכת למוסך שיבצע בדיקה כללית של הרכב. (לא משנה על מה הורד הרכב יש צורך בבדיקה כללית.)

3. ללכת עם טופס אישור תקינות שקיבלת מהמוסך ולעשות טסט חדש.

4. ללכת למשרד הרישוי עם האישור שאתה מקבל לאחר טסט חדש ולקבל כפל רישיון.\

5. ללכת לדואר ולשלם על כפל רישיון 32 ש"ח.

מקווה שעזרתי.

אייל.

 

(1)אין כל צורך לגשת למשרד הרישוי, ניתן להגיע ישירות למכון הרישוי עם טופס ההורדה+הרישיון המבוטל.

(2)אין צורך לגשת למוסך לבדיקה/תיקון, אלא במידה והרכב הורד על ליקוי בטיחותי(היגוי, בלמים).

(3)באישור תקינות יש להצטייד רק במקרה שצויין ב-(2).

(4)נכון.

(5)נכון.

 

משרדי הרישוי הפתוחים הינם אלו של מחוז הצפון והם משרתים את כלל הציבור, לביצוע העברת בעלות אין צורך במשרד הרישוי , זה מבוצע בדאר.

 

רישיון אדום הינו פרטים לטסט ובו יש להצטייד רק במקרה שאין בידך הרישיון שבוטל.

בהורדה שנתנו לי השוטר כתב במפורש ללכת למשרד הרישוי בלבד!!!! אז תבדוק אצלך מה כתוב...

לגבי 2 לי נאמר אחרת...אז הלכתי שילמתי 50 ש"ח וקיבלתי אישור.

בטח שלח אותך לעשות בדיקה במוסך בגלל ששמת את הכיסוי מאלומיניום לבלם....

זה היית אתה לא?

מאור.

הונדה סויויק 2002 מבסוט עד הגג! כי התקנתי עליו גגון והוא מכועררר...:roll:

×
×
  • תוכן חדש...