Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

dir="rtl" style="text-align:right;"> שימו לב! השרשור הזה בן 6481 ימים, שזה ממש ממש הרבה ולכן הוא ננעל.

אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא - פנו לאחד המנהלים ונפתח את השרשור חזרה לתגובות.

פוסטים מומלצים

פורסם

רענן אצלי הסט הוא עם מידבאסים נוביליום ששמעת אותו ,אבל זה לא הכי משנה כי בגדול אחריי נסיון עם שניהם זה בערך אותו דבר .....רק קצת יותר נמוך...

 

מה שכן ,המדבאסים מאוד שמנים אז אולי כן מתאים להם שידוך של סאב פאנצ'י מה שכן אם זה הID תן לו הרבה כוח שירד נמוך יפה...

 

ובהצלחה :)

 

מה שכן יש מחירים מעולים במזרח אירופה אחי קנה נוביליום ב2500 שח כל הסט עם קרוסים וכרגע הוא מריץ את המידבאס שלי עם טויטר נובליום שהוא ממש מעולה :) ואני לקחתי את המידבאס (נכון ללפני חצי שנה בערך )

 

בכל אופן מגברים לא הייתי קונה מחול יש מלא זיופים בעיקר במזרח אירופה ולא ניתן לדעת כי לא ניתן לפתוח את המגבר ..זהירות....

 

יש יבואן פה בארץ(סאונד דזיינר ) ויש לו מנהל דרור שהוא תותח ומציע מחירים הוגנים למי שמדבר איתו:)

 

אם אתה מחפש SQ אז ה W6 עדיף לטעמי מאחיו הגדול ומהשמנמן.

אם אתה חושב שכיוון של ה W6 אז הייתי מעדיף את הגנסיס אודיופיל .

גם ה IDMAX סאב מצוין , וגם האבוק יכול להיות אופציה טובה .

את כולם אתה יכול לשמוע .. מה כבר יכול להיות יותר פשוט מזה ?

 

האם לדעתך ( עופר ) סאב אחד יהיה מספיק דינמי ? נאמר כמו הW6 או הרץ היי אנרג'י

  • תגובות 30
  • פורסם
  • תגובה אחרונה

המגיבים הפעילים ביותר בשרשור

המגיבים הפעילים ביותר בשרשור

פורסם

השאלה איך מגדירים מספיק :wink:

 

אבל כן , בעיקרון אני חושב שסאב אחד בהחלט מספיק אבל זה כמובן תלוי בהרבה גורמים כמו איזה סאב , איך הוא מוגבר , איזה רכב זה , כמה אטום הרכב , איזה תיבה משודכת לו מה השגעונות של המאזין וכו וכו.

 

לטעמי האישי סאב אחד בסגנון הגנסיס\W6\ארסנל\האבוק וכו בהחלט מספיק , נכון , לי יש זוג בבגאז אבל זה לא בגלל שבאמת אני צריך זוג , זה נטו בגלל חמדנות .

Hybrid Audio Legatia L1PRO+L4 @ Genesis Dual Mono

Hybrid Audio Legatia L6 @ Genesis 4 Channel

AA Chaos 12 @ Sundown SAZ-1500D

Alpine 9533, H701, C701

פורסם

לגבי זיופים אני לא יודע את שלי קניתי מארה"ב והוא נראה ממש טוב לא שראיתי זיוף לפני כן? אבל לפי התמונו ברשת והם ממש איכותיות (8מגה וכדומה) הוא נראה ממש ממש איכותי ככה שזיוף? לא יודע הפחדת אותי עכשיו איך אני בודק?

 

 

המכסה שלו בדיוק עם 4 ברגים.לפתוח?

ג'ובני

פורסם
שמע האבוק ארסנל וW6 בהחלט מספיקים ג'ני עוד לא שמעתי ..... הרכב שלי האצבק אטום נחמד מאוד מגבר מונו מעולה של קלריון מתוכנן ע"י ארק אודיו

 

אם תרצה לנסות את הגנסיס תגיד ובהזדמנות נשים את התיבה אצלך ותבחן איך הסאב.

Hybrid Audio Legatia L1PRO+L4 @ Genesis Dual Mono

Hybrid Audio Legatia L6 @ Genesis 4 Channel

AA Chaos 12 @ Sundown SAZ-1500D

Alpine 9533, H701, C701

פורסם

כן היה שווה ובאמת השאלה היא האם קיימים זיופים בארה"ב או שמדובר רק על אירופה?

 

כי כמו שאמרתי המגבר נראה אמיתי לחלוטין וכל זה סמך תמונות שראיתי ברשת,זה לא אומדן אומנם אבל זה מאד אמין למקור.

 

ואגב מתן או מישהו יש משהו ספציפי שצריך לשם לב בפנוכו? אני פשוט יכול לראות לפי התמונה שב amp guts

ג'ובני

פורסם

לפותח השירשור

ליפני בערך חודש חבר משפחה היה אמור להביא לי את המגבר הזה מחו"ל

אחרי חיפושים בחנויות ובאינטרנט הוא אמר לי שהוא גילה שיש זיופים למגבר הזה

הוא מצא מישהו שהיה מוכן לימכור לו תמגבר במחיר של 200 דולר זה לא היה ניראה הגיוני

בסוף לא היסתדר לו ולא הביא תמגבר הזה לא נורא

אז רק שתידע שקימים זיופים

MKVI GTI 2011

למכירה דאבל דין alpine w505

פורסם

לגבי הW6 הוא מהיר בטירוף - מדוייק להפליא

 

אבל הוא יבש מידי לטעם שלי.

 

הוא מספק מכה אימתנית משום שהוא נותן אותה במהירות אדירה ובלי שום ריכוך של ליטוף - אם יש לך שמיניות מקדימה או אולי אפילו 7 אינטש שיורד נמוך, לבחור בW6 תהיה בחירה חכמה מאוד, אבל אם יש לך סט קדמי שחסר לו באס - תיקח סאב שמסוגל לספק ליטוף.

 

הIDMAX הוא סאב מדהים אבל רבים מדווחים עליו שחסרה לו קצת עוצמה - אני באופן אישי לא מבין על מה מדובר.

 

לגבי הIDMAX, הוא מדוייק מהיר וחזק - אם אתה נהנה יותר מהליטוף ופחות מהדיוק וIDMAX מבחינתך נשמע מדוייק להפליא - אתה יכול אפילו לשקול בכיף את אחד משני הסאבים הבאים:

 

אינפיניטי קאפה פרפקט בתיבה אטומה - עולה כמעט חצי מהIDMAX ונותן תוצאה מאוד מאוד קרובה אליו, בחלק מהמקרים הוא אפילו יותר מוזיקלי ממנו ואני רושם את זה על סמך נסיון אישי עם הקאפא בחתימה שלי לעומת שמיעה נרחבת של מערכות אחרות שהופיע בהם IDMAX.

 

AA ארסנאל או אסאסין שיתנו לך תוצאה מאוד דומה גם כן לIDMAX ואפילו בתג מחיר נמוך או זהה לזה של הקאפא פרפקט.

 

אבל - הסאב הכי מדהים ששמעתי עד היום - עופר דותן לוקח כאן יתרון עצום - סאבוופר של ג'נסיס - אודיופיל אם אני לא טועה זה השם של הסאב - מה ששמעתי אצל עופר גבל בשלמות מבחינת תחום הבאס.

 

סאבוופר שהוא גם מדוייק בצורה חסרת פשרות וגם מלטף בצורה מדהימה וגם חזק מאוד.

 

לגבי MTX או הA6 - אם אתה הולך על סאבוופרים שיש להם באס "חם" - אני הייתי הולך על הDLS

 

MTX זו חברה טובה מאוד, לא מוכרת בארץ שלנו - אבל אם אתה קונה MTX תקנה רק מהליין הכי גבוה שלהם כי כל השאר זה ציוד ברמה בינונית ולא יותר.

 

בהצלחה - תעלה תמונות.

B4 2010 - ANY-PHONE + MOSCONI AMAS96 + Pico DSP 8-12 + Stetsom HI.8004 + ScanSpeak D2004 + AlphaSonic 275 + Morel Hybrid602 + Morel CCWR254 + Audison TH10 +

Pioneer TS-X150

C5Aircross - Audsion BitHD + Bcon + Match 2.1amp *2 + Torotech MR2 + Sony XS-162-ES + JL 12TW3

פורסם

אשמח להשמיע לך את הג'נסיס אודיופיל...שהוא סאב שמשתלב מדהים עם המוזיקה.

וגם אמשח לשמוע סט של DLS,שמזמן רציתי לשמוע.יש לך את הנובליום או אירידיום?

HU - Alpine 9815 / front amp - Genesis Dual Mono

component - Xtant Slim xcs2.25 5.25

sub amp - Genesis profile sub / subwoofer - Genesis Audiophile 25.01


×
×
  • תוכן חדש...